Problem chyba z prądem
Strona 1 z 1
Witam mam problem z madzią wczoraj normalnie jezdziłem dzisiaj rano chciałem ją odpalić i nic.Silnik(czy rozrusznik) kręci ale niechce zapalić.Znajomy patrzył to niby niema iskry w kopule.Co to może być i jakie są koszty naprawy?Proszę o odp.
"Mężczyźni witają się uściśnięciem dłoni. Kobiety obejmują się przyjaźnie. W pierwszym wypadku chodzi o sprawdzenie, czy w ręku nie ma ukrytej broni, w drugim, czy na pewno nie ma jej też za plecami."
- Od: 8 sty 2009, 00:52
- Posty: 271
- Skąd: Olsztyn
- Auto: Była 323F BG 1.6 nastepnie 323F BA 1.5 nasepnie 323F BA 1.8 obecnie jest VW Golf IV
Możliwe ze jest to cewka
- Od: 11 maja 2008, 11:36
- Posty: 98
- Skąd: Gorzów Wlkp./Okolice
- Auto: mx3
zapewne padł moduł zapłonowy w aparacie lub cewka.ale stawiałbym na moduł.to częsta usterka 323F BG. sam to przechodziłem. ja moduł kupowałem własnie w olsztynie na osiedlu mazurskim, kosztował coś ponad 100 zł tyle tylko ze miałem silnik na gaźniku.
Pozdro, szacun, respect 
To w takim razie cewka bo ona jest po prawej stronie silnika i od niej dopiero kablem idzie prąd do tego modułu w aparacie ,a jak sprawdzał mi znajomy to od tej cewki żadna iska nie idzie ,a żeby działam moduł to musi działać cewka a ona nie działa.Nie znam się ale na chłopski rozum tak mi sie wydaje.Obym miał racje bo cewke można używaną kupić już za 40zł i chyba nie będzie problemu jej wymienić samemu.
"Mężczyźni witają się uściśnięciem dłoni. Kobiety obejmują się przyjaźnie. W pierwszym wypadku chodzi o sprawdzenie, czy w ręku nie ma ukrytej broni, w drugim, czy na pewno nie ma jej też za plecami."
- Od: 8 sty 2009, 00:52
- Posty: 271
- Skąd: Olsztyn
- Auto: Była 323F BG 1.6 nastepnie 323F BA 1.5 nasepnie 323F BA 1.8 obecnie jest VW Golf IV
madejek86 napisał(a):To w takim razie cewka bo ona jest po prawej stronie silnika i od niej dopiero kablem idzie prąd do tego modułu w aparacie ,a jak sprawdzał mi znajomy to od tej cewki żadna iska nie idzie ,a żeby działam moduł to musi działać cewka a ona nie działa.Nie znam się ale na chłopski rozum tak mi sie wydaje.Obym miał racje bo cewke można używaną kupić już za 40zł i chyba nie będzie problemu jej wymienić samemu.
no jesli tak to kupuj cewke a najlepiej to jakbyś podmienił od kogos na próbę, w sumie 40 zł to żaden to majątek
Pozdro, szacun, respect 
No właśnie nikogo z mazdą niemam
.Coś mi się wydaje że następnym autem jakim kupie nie będzie Mazda :0 ja o nią dbam a ona co chwile psuje mi plany.PS.Ponoć może to jeszcze być zalany aparat lub kable WN chyba trzeba będzie go odcholować do mechanika.
"Mężczyźni witają się uściśnięciem dłoni. Kobiety obejmują się przyjaźnie. W pierwszym wypadku chodzi o sprawdzenie, czy w ręku nie ma ukrytej broni, w drugim, czy na pewno nie ma jej też za plecami."
- Od: 8 sty 2009, 00:52
- Posty: 271
- Skąd: Olsztyn
- Auto: Była 323F BG 1.6 nastepnie 323F BA 1.5 nasepnie 323F BA 1.8 obecnie jest VW Golf IV
Możesz mieć też uszkodzony czujnik halla.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Pierwsze Z5 Turbo na forum.Maniak Mazda from Hiroshima
- Od: 14 lis 2008, 13:03
- Posty: 282
- Skąd: Giżycko/Olsztyn
- Auto: 323 f ba 1996r 1.5 Z5
Wow a co to za czujnik ;/
"Mężczyźni witają się uściśnięciem dłoni. Kobiety obejmują się przyjaźnie. W pierwszym wypadku chodzi o sprawdzenie, czy w ręku nie ma ukrytej broni, w drugim, czy na pewno nie ma jej też za plecami."
- Od: 8 sty 2009, 00:52
- Posty: 271
- Skąd: Olsztyn
- Auto: Była 323F BG 1.6 nastepnie 323F BA 1.5 nasepnie 323F BA 1.8 obecnie jest VW Golf IV
Jest to czujnik określający ołożenie wału na a co za tym idzie położenie tłoków.
W odpowiednim momencie podaje sygnał dla aparatu zapłonowego.
Nie wiem jak w BG ale raczej tak samo jak w Z5 znajduje się w aparacie zapłonowym.
Jeżeli padnie a to się zdarza to nie ma iskry a cewka nadal jest sprawna.
Można to sprawdzić na krótko podając impuls na cewkę i w ten sposób wykluczyć poszczególne elementy.
Poza tym jesteś z olka moge rzucić okiem na twoje auto np jutro.
Jak coś to na PW
W odpowiednim momencie podaje sygnał dla aparatu zapłonowego.
Nie wiem jak w BG ale raczej tak samo jak w Z5 znajduje się w aparacie zapłonowym.
Jeżeli padnie a to się zdarza to nie ma iskry a cewka nadal jest sprawna.
Można to sprawdzić na krótko podając impuls na cewkę i w ten sposób wykluczyć poszczególne elementy.
Poza tym jesteś z olka moge rzucić okiem na twoje auto np jutro.
Jak coś to na PW
Pierwsze Z5 Turbo na forum.Maniak Mazda from Hiroshima
- Od: 14 lis 2008, 13:03
- Posty: 282
- Skąd: Giżycko/Olsztyn
- Auto: 323 f ba 1996r 1.5 Z5
Sprawa rozwiązana.Okazało się że były brudne styki w module,po ich wyczyszczeniu madzia zaczęła chodzić rewelacyjnie
.Serdecznie podziękowania dla kolegi gregorius 323f gdyby nie on autko dalej stało by pod blokiem ,a dzięki niemu okazało się że to nic poważnego .Oby więcej takich ludzi było na forum.
"Mężczyźni witają się uściśnięciem dłoni. Kobiety obejmują się przyjaźnie. W pierwszym wypadku chodzi o sprawdzenie, czy w ręku nie ma ukrytej broni, w drugim, czy na pewno nie ma jej też za plecami."
- Od: 8 sty 2009, 00:52
- Posty: 271
- Skąd: Olsztyn
- Auto: Była 323F BG 1.6 nastepnie 323F BA 1.5 nasepnie 323F BA 1.8 obecnie jest VW Golf IV
Witam wszystkich Forumowiczów podobnie jak kolega madejek86 mam problem z autkiem. Do niedzieli auto bylo sprawne odpalało bez zarzutów, jedyny problem to przepalona żarówka. Wczoraj mąż wymienił żarówkę ale niestety i tak nie działa a ponadto zrobiło sie coś dziwnego AUTO nie odpala, po przekręceniu kluczyka wogóle nie ma siły zakręcić. Co może być przyczyną? Pomocy
-
aagnieszkaa
aagnieszkaa na moje to zdechł akumulator. Spróbujcie najpierw na kable odpalic. Jak odpali to wtedy ako.
Fiat 126p, Renault Clio I, Ford Escort Mk IV, Renault 19, Mazda 323F BG, Ford Mondeo MK II, Mazda 323F BG.
Auto Folie – Przyciemnianie szyb
Auto Folie – Przyciemnianie szyb
- Od: 13 lis 2007, 00:08
- Posty: 453
- Skąd: Piła
- Auto: V40
alien pila dziękuję za odp. Wczoraj zdarzył się CUD wsiadłam do auta i normalnie odpalił i wymieniona żarówka działa
SUPER
Niewiem jak to wytłumaczyć być może komputer odłączył autom. zasilanie...
Tak jak napisałeś być może pada powoli akumulator ale na kable też nie chciał odpalić, sa małe wycieki kwasu na akumulatorze. Ktoś mi powiedział że można dolać wody destylowanej i będzie OK albo czeka mnie wymiana. Tylko jaki kupić? Hmm Póki co jeżdże, wielkie dzięki i pozdrawiam 
-
aagnieszkaa
aagnieszkaa napisał(a):Tylko jaki kupić?
Tutaj masz post odnośnie akumulatorów do mazdy http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=22106
"Mężczyźni witają się uściśnięciem dłoni. Kobiety obejmują się przyjaźnie. W pierwszym wypadku chodzi o sprawdzenie, czy w ręku nie ma ukrytej broni, w drugim, czy na pewno nie ma jej też za plecami."
- Od: 8 sty 2009, 00:52
- Posty: 271
- Skąd: Olsztyn
- Auto: Była 323F BG 1.6 nastepnie 323F BA 1.5 nasepnie 323F BA 1.8 obecnie jest VW Golf IV
Nie ma za co .Pozdrawiam 
"Mężczyźni witają się uściśnięciem dłoni. Kobiety obejmują się przyjaźnie. W pierwszym wypadku chodzi o sprawdzenie, czy w ręku nie ma ukrytej broni, w drugim, czy na pewno nie ma jej też za plecami."
- Od: 8 sty 2009, 00:52
- Posty: 271
- Skąd: Olsztyn
- Auto: Była 323F BG 1.6 nastepnie 323F BA 1.5 nasepnie 323F BA 1.8 obecnie jest VW Golf IV
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości