Oleje silnikowe
a mam jeszcze pytanie:
były właściciel wymieniał olej na helixa na aucie znalazłem 3 naklejki, nie jest napisane na nich jaki to shell, tylko kilometry i data, czy po kolorze naklejki można to rozpoznać?? auto pochodzi z Belgii.
były właściciel wymieniał olej na helixa na aucie znalazłem 3 naklejki, nie jest napisane na nich jaki to shell, tylko kilometry i data, czy po kolorze naklejki można to rozpoznać?? auto pochodzi z Belgii.
malkolm napisał(a):a mam jeszcze pytanie:
były właściciel wymieniał olej na helixa na aucie znalazłem 3 naklejki, nie jest napisane na nich jaki to shell, tylko kilometry i data, czy po kolorze naklejki można to rozpoznaćpytajnik auto pochodzi z Belgii.
hehe malkolm ty to naprawde nie masz problemow
daj juz spokój. zalales lotosa i kontroluj zuzycie
- Od: 6 maja 2008, 13:12
- Posty: 452
- Auto: Mazda 3S 2.3L 2006
travisowski napisał(a):kazdy sam decyduje
ja jednak uwazam ze przejscie z 10w lub 15w na 5w w aucie o przelocie pow. 200kkm i odpowiednim roczniku nie ma sensu.
nie uratuje to silnika, nie zregeneruje, nie przedluzy jego zycia. co mialo sie wyrobic to sie wyrobilo.
auta nie sa wieczne. a jesli kombinacje maja nam tworzyc problemy (bo przeciez nikt niewie czego moze sie spodziewac , zawszr to jakies ryzyko) to po co?
Ok, dużo w tym racji. Tylko co zrobić z "kombinacjami", gdzie zmiana oleju z 10W40 na 5w40 w starym silniku powoduje ustanie zwiększonego poboru?
Pankuba napisał(a):Ok, dużo w tym racji. Tylko co zrobić z "kombinacjami", gdzie zmiana oleju z 10W40 na 5w40 powoduje ustanie zwiększonego poboru?
hehe
bral ci 10w a przy 5w przystopowal??
Ostatnio edytowano 17 lis 2009, 21:52 przez travisowski, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 6 maja 2008, 13:12
- Posty: 452
- Auto: Mazda 3S 2.3L 2006
LOTOS QUAZAR LOTOS QUAZAR Hi-Tec 0W30
ORLEN PLATINUM SYNTHETIC SL/CF 0W-30
te 2 oleje czekaja w Kolejce zaraz jak zuzyje swoj zapas ...
Bedzie Analiza Szczegulnie Quazar z karty produkty przypomina mi AMSOIL SSO ktory przez wielu jest uwazany najlepszym olejem ...
I niema z niego zlych UOA
BTW... prawda taka ze noweczesny olej moze wyczyscic pierscienie itd.. I zmniejszych zuzycie oleju ...
ORLEN PLATINUM SYNTHETIC SL/CF 0W-30
te 2 oleje czekaja w Kolejce zaraz jak zuzyje swoj zapas ...
Bedzie Analiza Szczegulnie Quazar z karty produkty przypomina mi AMSOIL SSO ktory przez wielu jest uwazany najlepszym olejem ...
BTW... prawda taka ze noweczesny olej moze wyczyscic pierscienie itd.. I zmniejszych zuzycie oleju ...
Ostatnio edytowano 17 lis 2009, 21:52 przez Krisek, łącznie edytowano 1 raz
Pankuba napisał(a):Ok, dużo w tym racji. Tylko co zrobić z "kombinacjami", gdzie zmiana oleju z 10W40 na 5w40 w starym silniku powoduje ustanie zwiększonego poboru?
i o tym czytałem i ludzie tak mieli ale nie spotkałem nikogo kto zalał syntetyka i nagle wsio zaczęło ciec
travisowski napisał(a):Pankuba napisał(a):Ok, dużo w tym racji. Tylko co zrobić z "kombinacjami", gdzie zmiana oleju z 10W40 na 5w40 powoduje ustanie zwiększonego poboru?
hehe
bral ci 10w a przy 5w przystopowal??
Ostatnio edytowano 17 lis 2009, 22:03 przez Pankuba, łącznie edytowano 1 raz
No Cisza ...tego brakuje mojej 3 ...
a moze jakies Dieslowskie HDEO ? ( Mobil1 ) Wymiany co 8-10K KM ( one maja duzo duzo skladnikow czyszacych )
plukanko pozadne typu AUTO RX co jakis czas ... I silnik bedzie jak lustro ...
z rzucenie miski i przygladniecie se siatce tez by nie zaszkodzilo w tym silniku
a moze jakies Dieslowskie HDEO ? ( Mobil1 ) Wymiany co 8-10K KM ( one maja duzo duzo skladnikow czyszacych )
plukanko pozadne typu AUTO RX co jakis czas ... I silnik bedzie jak lustro ...
z rzucenie miski i przygladniecie se siatce tez by nie zaszkodzilo w tym silniku
Krisek napisał(a):zawsze mozna 5w30 Normalne a nawet HighMilage ... ktore sie ladnie zaopiekuje uszczelkami itd...
mozna jak najbardziej ale czy uszczelki tutaj stanowia glowny problem??
Pankuba napisał(a):Wprawdzie trochę dla przyszłego właściciela (sprzedam w ciągu pół roku), ale niech tam ...
patrz bo ten podjedzie na wymiane oliwy a mechanicy mu zaleja znowu 10w albo i lepiej.
- Od: 6 maja 2008, 13:12
- Posty: 452
- Auto: Mazda 3S 2.3L 2006
travisowski napisał(a):Pankuba napisał(a):Wprawdzie trochę dla przyszłego właściciela (sprzedam w ciągu pół roku), ale niech tam ...
patrz bo ten podjedzie na wymiane oliwy a mechanicy mu zaleja znowu 10w albo i lepiej.
W umowie sprzedaży będzie stało, że kupujący zobowiązuje się stosować wyłącznie 5w .. lub 0w
Krisek dał byś mi jakiś namiar do Ciebie, gg, mail, skype czy coś tam to byśmy tam dokończyli rozmowę o silnikach saaba.
Widzę, że masz pojęcie o olejach.
Nawet nie wiedziałem, że można olej do Diesla lać do benzynowca.
Dla mnie to podstawa raz do roku niestety w tym silniku.
Nawet nie wiedziałem, że można olej do Diesla lać do benzynowca.
Krisek napisał(a):rzucenie miski i przygladniecie se siatce tez by nie zaszkodzilo w tym silniku usmiech
Dla mnie to podstawa raz do roku niestety w tym silniku.
Tak mozesz uzywac Dieslowskie oleje ... szczegulnie w przypadku gdzie wystepuje ... Sludge ... wlasnie to jeszcze z werfikowalem... bo niemam doswiadczenia z takimi wadami ... ale wiem ze oleje Dieslowski duzo lepsze skladniki czyszczace ... I wyglada nato jak twoje autko jest idealna aplikacja !
Mobil Delvac ma fantastyczna linie ...
Jak nie spisz po nocach .... 8h ruznica czasu mozemy pogadac na skype....
Mobil Delvac ma fantastyczna linie ...
Jak nie spisz po nocach .... 8h ruznica czasu mozemy pogadac na skype....
Krisek napisał(a):Jak nie spisz po nocach .... 8h ruznica czasu mozemy pogadac na skype.... usmiech
heeh właśnie doczytałem opis u Ciebie
Czasami rozmawiam z kumplem z Alaski, 10 h roznicy. U niego najczęściej jest rano przed praca, a u mnie wieczorek.
napisz mi na PW może się utrafimy
Zastanawiam się co to jest ten Sludge i od czego powstaje. Zaraz po kupnie samochodu sprawdziłem miskę, było czysto, wyczyściłem trochę smok. Przejechane jakies 30 tysięcy od tamtej pory.
Jutro będę zmieniał olej to od razu sprawdze miskę i smok.
Valvoline maxLife 10W40 zmieniany co 10 tysięcy.
Sludge ... niewiem jak to przetlumaczyc ... syff gluty czarne galareta ...
Nieznam Valovoline MaxLife Europejskiego...
ogulnie Ashland robi dobre oleje
http://www.schleeter.com/images/BMW%20oil%20sludge.JPG
Click Ladne zdjecie
jak jestes przywiazany do Marki ... wybierz cos z ich HDEO ..
http://valvoline.pl/index_oleje_ciezarowe.html
Tak jest napisane ciezarowe ..
ale ten olej jest jak najbardziej wskazany w takich sytuacjach warto zwrucic uwage zeby olej byl tez CI-4/SL+ wtedy gitara
zrobmy sobie konferencje o olejach z reszta chlopakow z forum
Nieznam Valovoline MaxLife Europejskiego...
http://www.schleeter.com/images/BMW%20oil%20sludge.JPG
Click Ladne zdjecie
jak jestes przywiazany do Marki ... wybierz cos z ich HDEO ..
http://valvoline.pl/index_oleje_ciezarowe.html
Tak jest napisane ciezarowe ..
zrobmy sobie konferencje o olejach z reszta chlopakow z forum
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy Opinie i Poradniki