Stuki przedniego zawieszenia
Problem jest taki : mam stuki z przodu podczas powolnej jazdy po bruku które milkną przy dotknięciu pedału chamulca tak jak by były kocki LUŹNE.. czy ktoś się już spotkał z tym problemem.... czy trzeba coś podłożyć przy klockach jak sprawdzić czy mają luz (klocki jeszcze mają z 3- 4 mm czy kwalifikują siędo wymiany i dlatego pojawiają sieluzy....)
oraz z tyłu takie samo drżenie .... z tyłu mam nowe tarcze i klocki wiec stawiam na gumy stabilizatora..
Przy szybkiej jeździe albo po wiekszych nieruwnościach nic nie słychać... ale na bruku jest to dość IRYTUJĄCE ...
oraz z tyłu takie samo drżenie .... z tyłu mam nowe tarcze i klocki wiec stawiam na gumy stabilizatora..
Przy szybkiej jeździe albo po wiekszych nieruwnościach nic nie słychać... ale na bruku jest to dość IRYTUJĄCE ...
MOJA MAZDA http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... highlight=
NA PJ http://www.polskajazda.pl/Samochody/Mazda/6/42933
http://www.ath-hinsberger.de – compleet bodykid
Eibach -30mm
NAPRAWA SKRZYŃ BIEGÓW – SYNCHROCAR Piotr Tarka Żory ul. Fabryczna 1 tel 32 435 90 26
507 144 039 http://www.synchrocar.pl/
ZAPRASZAM NA SERWIS KLIMATYZACJI!!
NA PJ http://www.polskajazda.pl/Samochody/Mazda/6/42933
http://www.ath-hinsberger.de – compleet bodykid
Eibach -30mm
NAPRAWA SKRZYŃ BIEGÓW – SYNCHROCAR Piotr Tarka Żory ul. Fabryczna 1 tel 32 435 90 26
507 144 039 http://www.synchrocar.pl/
ZAPRASZAM NA SERWIS KLIMATYZACJI!!
Blaster7 napisał(a):W punkcie 1 Wielka proźba do MODERATORA....
W tym momencie nie ma takiej możliwości. Cierpliwości. Już nad tym pracują odpowiednie osoby.
Blaster7 napisał(a):Ponieważ przeszukanie tego forum to czysta MASAKRA!
Masakrą jest to, że nie przeczytałeś FAQ tego działu. Tam, pierwszy link to Twój problem.
Blaster7 napisał(a):Problem jest taki : mam stuki z przodu podczas powolnej jazdy po bruku które milkną przy dotknięciu pedału chamulca tak jak by były kocki LUŹNE.. czy ktoś się już spotkał z tym problemem....
Wielowypust. Smarowanie.
Na ten czas –> kosz 24h.
Pozdor Myjk
Smarowałem wielopust!!!!!!!!!!!!!1
MOJA MAZDA http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... highlight=
NA PJ http://www.polskajazda.pl/Samochody/Mazda/6/42933
http://www.ath-hinsberger.de – compleet bodykid
Eibach -30mm
NAPRAWA SKRZYŃ BIEGÓW – SYNCHROCAR Piotr Tarka Żory ul. Fabryczna 1 tel 32 435 90 26
507 144 039 http://www.synchrocar.pl/
ZAPRASZAM NA SERWIS KLIMATYZACJI!!
NA PJ http://www.polskajazda.pl/Samochody/Mazda/6/42933
http://www.ath-hinsberger.de – compleet bodykid
Eibach -30mm
NAPRAWA SKRZYŃ BIEGÓW – SYNCHROCAR Piotr Tarka Żory ul. Fabryczna 1 tel 32 435 90 26
507 144 039 http://www.synchrocar.pl/
ZAPRASZAM NA SERWIS KLIMATYZACJI!!
Jakiego przelotu????Myjk napisał(a):Ile masz przelotu?
sprawdzałem końcówki nie czuć by miały luz a przy wjeżdzaniu na krawężnik na skręconych kołach nie ma puknieć ani udeżeń w kierownice
Jak jade brukiem jest takie denerwujace DRRRRRRRDRDRDRDRDRDR
MOJA MAZDA http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... highlight=
NA PJ http://www.polskajazda.pl/Samochody/Mazda/6/42933
http://www.ath-hinsberger.de – compleet bodykid
Eibach -30mm
NAPRAWA SKRZYŃ BIEGÓW – SYNCHROCAR Piotr Tarka Żory ul. Fabryczna 1 tel 32 435 90 26
507 144 039 http://www.synchrocar.pl/
ZAPRASZAM NA SERWIS KLIMATYZACJI!!
NA PJ http://www.polskajazda.pl/Samochody/Mazda/6/42933
http://www.ath-hinsberger.de – compleet bodykid
Eibach -30mm
NAPRAWA SKRZYŃ BIEGÓW – SYNCHROCAR Piotr Tarka Żory ul. Fabryczna 1 tel 32 435 90 26
507 144 039 http://www.synchrocar.pl/
ZAPRASZAM NA SERWIS KLIMATYZACJI!!
127 tyś pewny przebieg Smarowałem ten wielopust i nic sięnie poprawiło..... wcisne tam wiecej smaru ale to wg mnei nic nie da
Stuków nie czuć na pedale one cichną przy dotknieciu i lekko wciskając pedał tak by zaczą samochód hamować
Stuków nie czuć na pedale one cichną przy dotknieciu i lekko wciskając pedał tak by zaczą samochód hamować
MOJA MAZDA http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... highlight=
NA PJ http://www.polskajazda.pl/Samochody/Mazda/6/42933
http://www.ath-hinsberger.de – compleet bodykid
Eibach -30mm
NAPRAWA SKRZYŃ BIEGÓW – SYNCHROCAR Piotr Tarka Żory ul. Fabryczna 1 tel 32 435 90 26
507 144 039 http://www.synchrocar.pl/
ZAPRASZAM NA SERWIS KLIMATYZACJI!!
NA PJ http://www.polskajazda.pl/Samochody/Mazda/6/42933
http://www.ath-hinsberger.de – compleet bodykid
Eibach -30mm
NAPRAWA SKRZYŃ BIEGÓW – SYNCHROCAR Piotr Tarka Żory ul. Fabryczna 1 tel 32 435 90 26
507 144 039 http://www.synchrocar.pl/
ZAPRASZAM NA SERWIS KLIMATYZACJI!!
Skoro przy lekkim hamowaniu dźwięk zanika, to ewidentnie klocki są luźne. Po dłuższym przebiegu od wymiany klocków dźwięk się nasila. Oryginalne klocki mają na zewnętrznym obwodzie, otwory do założenia sprężyn, które mają zapobiegać stukaniu. Często zamienniki tych otworów nie mają i mechanicy przy wymianie wyrzucają sprężyny.
Ostatnio edytowano 19 lis 2008, 09:18 przez Pawko_6, łącznie edytowano 1 raz

- Od: 5 gru 2003, 15:25
- Posty: 1083 (3/4)
- Skąd: Białystok
- Auto: Mazda6 GJ SkyActiv-G 2.5 '15 SkyPassion
CX-7 Sport EU powered by DISI-tune
Poprzednie auto:
Mazda6 GG L3 '02
oks dzięki sprawdze te klocki chociaż auto było od początku serwisowane w ASO MAZDY...
MOJA MAZDA http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... highlight=
NA PJ http://www.polskajazda.pl/Samochody/Mazda/6/42933
http://www.ath-hinsberger.de – compleet bodykid
Eibach -30mm
NAPRAWA SKRZYŃ BIEGÓW – SYNCHROCAR Piotr Tarka Żory ul. Fabryczna 1 tel 32 435 90 26
507 144 039 http://www.synchrocar.pl/
ZAPRASZAM NA SERWIS KLIMATYZACJI!!
NA PJ http://www.polskajazda.pl/Samochody/Mazda/6/42933
http://www.ath-hinsberger.de – compleet bodykid
Eibach -30mm
NAPRAWA SKRZYŃ BIEGÓW – SYNCHROCAR Piotr Tarka Żory ul. Fabryczna 1 tel 32 435 90 26
507 144 039 http://www.synchrocar.pl/
ZAPRASZAM NA SERWIS KLIMATYZACJI!!
Blaster7 napisał(a):wcisne tam wiecej smaru ale to wg mnei nic nie da
Po nasmarowaniu "pomachaj" trochę kierownicą we wszystkich płaszczyznach.
Jeśli to nie wielowypust, to silent bloki albo końcówki.
Pozdor Myjk
Ściągnołem koło i faktycznie jak złapałem uchwyt z kolocków był luźny i chodził ... odkręciłem śrubę i odchyliłem uchwyt śa tam 2 druciki odgiołem je by mardziej dociskały koło.... efektu jeszcze nie widać bo musze zrobić tak z drugim kołem i zobacze czy to te klocki....
EDIT(05.01)
No i Sie skończyły te zasrane klocki ;D
Wymieniłem dałem te sprężynki otworki w nich były wiec tak jak w powinno być wszystko zrobiłęm no i hmmmmm dalej coś robi drrrrrrrrna bruku....
EDIT(05.01)
No i Sie skończyły te zasrane klocki ;D
Wymieniłem dałem te sprężynki otworki w nich były wiec tak jak w powinno być wszystko zrobiłęm no i hmmmmm dalej coś robi drrrrrrrrna bruku....
MOJA MAZDA http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... highlight=
NA PJ http://www.polskajazda.pl/Samochody/Mazda/6/42933
http://www.ath-hinsberger.de – compleet bodykid
Eibach -30mm
NAPRAWA SKRZYŃ BIEGÓW – SYNCHROCAR Piotr Tarka Żory ul. Fabryczna 1 tel 32 435 90 26
507 144 039 http://www.synchrocar.pl/
ZAPRASZAM NA SERWIS KLIMATYZACJI!!
NA PJ http://www.polskajazda.pl/Samochody/Mazda/6/42933
http://www.ath-hinsberger.de – compleet bodykid
Eibach -30mm
NAPRAWA SKRZYŃ BIEGÓW – SYNCHROCAR Piotr Tarka Żory ul. Fabryczna 1 tel 32 435 90 26
507 144 039 http://www.synchrocar.pl/
ZAPRASZAM NA SERWIS KLIMATYZACJI!!
Witam,
podepnę się do wątku.
Dzisiaj miałem "trzepanie" zawieszenia we Wrocławiu w serwisie aut japońskich na Nasypowej 24.
No i nie jest ciekawie...
Stwierdzili no i pokazali również co mam do wymiany:
– Wahacze dolne tylne przód
– Tulejki mocowania amortyzatora przód
– Tulejki metalowo-gumowe wahacza tył
– Drążki poprzeczne tył (z regulacją)
– Regeneracja prowadnic zacisku hamulcowego tył.
Dodam jeszcze,że wymiana jest sugerowana bo tam te gumy popękały wszędzie. Na wahaczach są luzy (wali zawieszenie na dziurach)
Niestety powiedzieli mi, że części dostanę tylko w serwisie Mazdy;/
Pytanie – czy są zamienniki???
Wiem, że wahacze to na pewno, ale reszta?
Proszę o pomoc, bo właściciel powiedział, że za same części to min 2 tysiące;/ + robocizna 1000 zł
! To czysta MASAKRA!!!
podepnę się do wątku.
Dzisiaj miałem "trzepanie" zawieszenia we Wrocławiu w serwisie aut japońskich na Nasypowej 24.
No i nie jest ciekawie...
Stwierdzili no i pokazali również co mam do wymiany:
– Wahacze dolne tylne przód
– Tulejki mocowania amortyzatora przód
– Tulejki metalowo-gumowe wahacza tył
– Drążki poprzeczne tył (z regulacją)
– Regeneracja prowadnic zacisku hamulcowego tył.
Dodam jeszcze,że wymiana jest sugerowana bo tam te gumy popękały wszędzie. Na wahaczach są luzy (wali zawieszenie na dziurach)
Niestety powiedzieli mi, że części dostanę tylko w serwisie Mazdy;/
Pytanie – czy są zamienniki???
Wiem, że wahacze to na pewno, ale reszta?
Proszę o pomoc, bo właściciel powiedział, że za same części to min 2 tysiące;/ + robocizna 1000 zł

http://www.grandpixel.pl My WebSite :)
Blaster7 masz taki jak by to wytlumaczyc tempy stukot jak by kamien o kamien sie ocieral na wolnych obrotach jak auto jedzie??????? Ja tak mam i za cholere nie moge nic na forum o tym znalesc !
Sprzedam felgi 17'' nowe z m3////felgi 17'' z oponami czarny polysk////lapmy tyl m6 polift ///fotele m6 polift /// PW
- Od: 8 sty 2009, 15:38
- Posty: 1476 (1/0)
- Skąd: READING/ Ostroleka
- Auto: MOJA PIEKNA I BESTIA
Trec_Londyn napisał(a):by to wytlumaczyc tempy stukot jak by kamien o kamien sie ocieral na wolnych obrotach jak auto jedzie?
miałem dokładnie to samo, ale mi się udało to zlikwidować, po wielu bojach
opowiem po kolei:
przeleciałem latem przez próg zwalniający – w te pędy do serwisu – nic nie wykazali
po zmianie kół na zimowe ( alu 15 tki, letnie były alu 16 )zaczęła mi latać kierownica, delikatne ruchy w lewo i prawo. pojechałem do serwisu – powtórnie wyważyli koła
drgania kiery ustąpiły, ale po wciśnięciu hamulca, kiedy przód auta nurkował, kiera szła w lewo, a po puszczeniu hamulca odbijała mocno w prawo ( znacznie za bardzo, mogłem skręcać bez użycia rąk w prawo, tylko pedałem hamulca
wyjechałem z serwisu – dalej to samo, nie słyszę wprawdzie "brrrt", ale kiera przy hamowaniu sama skręca
powrót do serwisu – jazda testowa – wg pracownika wszystko dobrze
ja już głupieję – omamy mam czy co?
następnego dnia zajeżdżam do drugiego serwisu, bo problem jest cały czas, proszę o diagnozę
podnieśli samochód – i jest ( bezpłatna ) diagnoza – lewe koło blokuje zacisk

jadę do poprzedniego serwisu z reklamacją – zostaję przy podnośniku
auto w górę – koła kręcą się normalnie, hamulec działa perfekt, tłoczki chodzą jak trzeba
ja wychodzę na



drugi pracownik zauważa jednak że mam leciutko naderwane silentblocki dolne, te krótkie, "wprawdzie to nie powinno mieć wpływu, ale jak pan bardzo chce to można zrobić"
ja już zrezygnowany, mówię żeby robili a jak to nie będzie to, to spuszczam auto do rzeki
serwis wymienia silentblocki, tuleje wahacza przód,ustawia zbieżność
BINGO!!!!!
żadnego brrt, żednych tępych stukotów, kiera stabilna
a byłem już bliski wstawienia do komisu
także zawieszenie jest w "szóstce" na tyle solidne, że dopiero jak coś się urwie to będzie to widoczne

Ostatnio edytowano 20 lis 2009, 02:31 przez Yapa, łącznie edytowano 3 razy
- Od: 31 gru 2007, 16:39
- Posty: 527
- Skąd: Olsztyn
- Auto: GG SportKombi MZR-CD 2003 121 KM
Yapa napisał(a):serwis wymienia silentblocki, tuleje wahacza przód,
Czyli tak jak w Fabii
Żeby dało się jeździć, trzeba było to zrobić średnio co 30tkm, wtedy stukot był już nie do zniesienia.
Pozdor Myjk
panowie, jak wy jezdzicie ?
ja mam 215 kkm i nic w zawieszeniu nie robilem
100k nakulane w niemczech, reszta tutaj ..
jedyne co mi sie o uszy obija (ale to chyba od zawsze .. ) to jakby piszczace przednie amory przy przejezdzaniu przez poprzeczny prog, ale chyba ten typ tak ma ?

jedyne co mi sie o uszy obija (ale to chyba od zawsze .. ) to jakby piszczace przednie amory przy przejezdzaniu przez poprzeczny prog, ale chyba ten typ tak ma ?

M2 08 1.3 86 KM – super autko miejsko damskie
M6 09 2.0 143 KM DPF
M6 09 2.0 143 KM DPF
- Od: 9 lis 2009, 12:39
- Posty: 48
- Skąd: Poznań
- Auto: M6 GY 03r 121 KM –> 157 KM
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6