nawet mi do glowy nie przyszlo ze mozna przewody podcisnienia poplatac no fakt ze V6 nie mialem w reku moze tam i jest wszystko obok siebie fakt to taki ze mechaniory daly ciala wiec spokojnie mozna im wyslac granat w paczce
Aparat zapłonowy [BA Z5]
hehe chlopaki dobre mechaniory tamte po rozkrecali i nie wiedzieli gdzie co bylo po podlaczali jak im pasowalo a pozniej kaput czlowiek nie dosc ze placi ogromne pieniadze za naprawe to jeszcze ciezko dojsc co sie stalo:)
nawet mi do glowy nie przyszlo ze mozna przewody podcisnienia poplatac no fakt ze V6 nie mialem w reku moze tam i jest wszystko obok siebie fakt to taki ze mechaniory daly ciala wiec spokojnie mozna im wyslac granat w paczce
nawet mi do glowy nie przyszlo ze mozna przewody podcisnienia poplatac no fakt ze V6 nie mialem w reku moze tam i jest wszystko obok siebie fakt to taki ze mechaniory daly ciala wiec spokojnie mozna im wyslac granat w paczce
- Od: 8 paź 2006, 11:19
- Posty: 359
- Skąd: Nasielsk
- Auto: 323F 99r 1.8 LPG SGI Stag4:)
Pomimo sporej fantazji ze strony tamtych mechaników, nie przyłączam się do ich wizji świata
.
Sporo się zastanawiałem w jaki sposób można zmusić ich do wyciągnięcia wniosków ze swojej "naprawy" ale nic mi do głowy nie przychodzi. chyba nawet nie ma co dyskutować.
Dzięki orango za wsparcie
.
Sporo się zastanawiałem w jaki sposób można zmusić ich do wyciągnięcia wniosków ze swojej "naprawy" ale nic mi do głowy nie przychodzi. chyba nawet nie ma co dyskutować.
Dzięki orango za wsparcie
Silnik, sprzęgło, skrzynia po generalce...
- Od: 16 kwi 2007, 14:44
- Posty: 64
- Skąd: Warszawa
- Auto: 323F 2.0 GT V6 24V 1996
Witam wszystkich moja Kobieta pół roku temu kupiła sobie swoja wymarzona Magde 323f rocznik '95 pojemność 1.5 90KM nie cieszyła się nią długo ponieważ pojawiły się pierwsze kłopoty. Auto odwiedziło kilka warsztatów i wszyscy rozkładają ręce. Najchętniej wymienili by pól silnika nie dając gwarancji sukcesu w usunięciu usterki. Ale do rzeczy może ktoś miał podobne objawy i udało się naprawić. Nasza Madzia ma na maxa wyprzedzony zapłon yyy inaczej w ogóle nie zapali. Po ustawieniu we właściwej pozycji nie ma szans na odpalenie. Auto jest zamulone na niskich obrotach totalny brak mocy i kreci się do max 5tys/min ale to wina zapewne zapłonu i jego ustawienia. Zanim do tego doszło (bo to stan obecny) silnik nie pracował równo obroty falowały miał tak jakby "turboDziure" dławi się przy dodaniu gazu. Po badaniu kompa wyszły błędy sonda lambda, przepływomierz oraz zawór EGR. Sonda oraz przepływomierz wymieniony dalej to samo:( a EGR nie ma już w błędach. Idąc dalej mechanik wymienił świece,przewody,kopułkę,rozdzielacz,filtr Powietrza/Paliwa oraz rozrząd. Łączny koszt części jest już dosyć spory plus ich robocizna a Madzia nadal chora. Obecnie Auto stoi u kolejnego mechanika który mówi ze wymienił by aparat zapłonowy, znowu koszty kolejnej części która wcale nie musi okazać się przyczyną lub powiedział ze dobrze by było znalesc kogoś kto ma to samo auto z tym silnikiem i podmienić na chwile aparat zapłonowy,przepływomierz(nie wiadomo czy sprawny ten kupiony ponieważ używany z Alledrogo) Może byłby ktoś chętny aby nam pomóc? oczywiście nie za darmoszke xD ci "mechanicy" chyba potrafią naprawiać golfy jak słyszą Mazda to od razu CzeskiFilm. A autko kolejny tydzień przestało u czarodzieja ehh
No fajnie, widze dyskusja w pełni, problem rozwiązany, a temat nadal źle nazwany.
Doklejam, żeby nie wywalac do kosza. /Borys
No fajnie, widze dyskusja w pełni, problem rozwiązany, a temat nadal źle nazwany.
Doklejam, żeby nie wywalac do kosza. /Borys
-
yakuza02
Przy tych objawach i wymienionych kablach, kopułce, palcu i świeach zostaje aparat zapłonowy. Tym bardziej, że po zmianie konta wyprzedzenia zapłonu jest lepiej.
tak jak piszesz, trzeba podmienić z kimś aparat zapłonowy na chwilkę i ustawić go w prawidłowej pozycji. Roboty jest na 30 minut i jeden klucz potrzebny. Napisz w spotkaniach regionalnych w temacie krakowskim.
Padający aparat to najczęstsza usterka w tym silniku.
Było w nim kilka rodzai aparatów, musisz na tabliczce najpierw odczytać jaki to jest. Pewnie nieszczęsny P5 lub M3. Jak masz P5 to można go zmienić na P9 który jest lepszy.
tak jak piszesz, trzeba podmienić z kimś aparat zapłonowy na chwilkę i ustawić go w prawidłowej pozycji. Roboty jest na 30 minut i jeden klucz potrzebny. Napisz w spotkaniach regionalnych w temacie krakowskim.
Padający aparat to najczęstsza usterka w tym silniku.
Było w nim kilka rodzai aparatów, musisz na tabliczce najpierw odczytać jaki to jest. Pewnie nieszczęsny P5 lub M3. Jak masz P5 to można go zmienić na P9 który jest lepszy.
też mam takie wrażenie ze rozrząd może być o jeden ząbek przestawiony albo ten aparat ci umiera podmień aparat i zobaczysz czy coś ruszy czy nie
Ostatnio edytowano 17 lis 2009, 18:23 przez Cingular, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 23 paź 2008, 18:26
- Posty: 195
- Skąd: Żabno
- Auto: Mx3 v6 94r,Hornet 600 2002r :)
yakuza02 napisał(a):Witam wszystkich moja Kobieta pół roku temu kupiła sobie swoja wymarzona Magde 323f rocznik '95
i te pół roku czekałeś żeby sie zalogować na forum ,dużyy minus,a tu masz skarbnice wiedzy na temat 323f BA.
Jeśli no_fear nie pomoże ,a twoi mechanicy sobie nie pradzą odezwij sie do Marcina1Mazda,znajdziesz go w spotkaniach regionalnych Kraków.Ewentualnie dam Ci namiar na mojego mechanika w Krakowie.Ma Z5 na części więc z podmianką aparatu nie powinno być problemu,a jeśli to nie aparat to i tak myślę że poradzi sobie z naprawieniem mazdy.
-
Przemek...
- Od: 8 wrz 2006, 16:22
- Posty: 8674 (86/80)
- Skąd: KCH
- Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT
Ja również stawiam na aparat zapłonowy... tym bardziej że od początku miałeś problemy z falującymi obrotami... sprawdź czy nie był zalany olejem bo może poszła uszczelka na aparacie i dostał kota po zalaniu, a dużo mu nie trzeba...również mam takowy P5 na stanie za niedużą kasę...
Ostatnio edytowano 16 lis 2009, 22:32 przez puznies0, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 14 cze 2008, 16:44
- Posty: 456
- Skąd: stąd
- Auto: Mazda
Cingular napisał(a):rozżad
Popraw to bo mnie to kole w oczy, a czasami zdarza mi się robić błędy, ale nie aż takie
U mnie jak padł aparat, czyli cewka zapłonowa, tez miałem problemy z paleniem. Aż mazda stanęła na awaryjnych, wróciła na sznurku. Po założeniu używanego aparatu śmiga do dziś.
dziękuje wszystkim za zainteresowanie
dzisiaj czekając na zmianę świateł zobaczyłem miło wyglądającego Pana do którego zagadałem przez szybę a siedział On w 323(bez eF) xD okazał się na tyle wyrozumiały iż pojechał wieczorkiem ze mną do mechanika i podmieniliśmy aparat zapłonowy. Ci co myśleli ze to on, mieli racje madzia ożyła yyy ale tylko na chwil kilka bo to nie jej organy xD mam oznaczenie P9 aparatu i od razu pytanie do was czy ma ktoś na stanie taki rarytas? jestem na kupnie i czy musi wyłącznie widnieć P9 ? a może P5 tez się nadaje, Co o tym sądzicie ![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
-
yakuza02
Sunrise napisał(a):Na alledrogo prawie same M3 język P5 mało i o wiele drozsze,ale pewnie i lepsze pytajnik
P5 jest więcej w porównaniu do P9
A M3 nie jest wymienny z P5 i P9.
Tytuł tematu taki jakby w Mazdzie kompletnie zatarł się silnik i to już drugi raz w tym miesiącu
, a tu tak powszechna przypadłość jak ten "słynny" aparat
Podziwiam inwencję autora z tym zaczepieniem nieznajomego na światłach i poproszenie o podmiankę aparatu
widać mazdziarze to dobre ludzie
Ponoć nawet nówka sztuka siada średnio co 180tys. km.....
I tak się zastawiam, czy jest na tym forum przynajmniej jedna osoba która się "rzuciła" i kupiła oryginalny fabrycznie nowy w ASO, który pewnie stanowiłby 1/3 – 1/4 wartości całej Mazdy

![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Podziwiam inwencję autora z tym zaczepieniem nieznajomego na światłach i poproszenie o podmiankę aparatu




Ponoć nawet nówka sztuka siada średnio co 180tys. km.....
I tak się zastawiam, czy jest na tym forum przynajmniej jedna osoba która się "rzuciła" i kupiła oryginalny fabrycznie nowy w ASO, który pewnie stanowiłby 1/3 – 1/4 wartości całej Mazdy



Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 3 gości