Pomocy nie chodzi mi autko na 4 cylindrach iskra jest
1, 2
witam mam problem jak w temacie mazdeczka działa ta 3 cylindrach stało sie to w deszczu wioec pomyślałem że sie zamoczyła ale wymiana świec i kabli nie pomogła iskra jest na wszystkich swieczkach prąd do wtrysku też podaje czy możliwe że to wtrysk padł??jak go sprawdzić? ewentualnie jak go sie wyjmuje no i ile taki kosztujee
mazda mazda
- Od: 11 mar 2005, 15:12
- Posty: 173
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE 1.8 16V 92r
sprzedana
jezeli jest iskra to pozostaje tylko brak paliwa.U mnie bylo odwrotnie -pradu brak a paliwo lalo sie do cylindra. Ale wtedy benzyna miesza sie z olejem silnikowym (mozesz sprawdzic czy nie jest rozrzedzony i czy nie smierdzi paliwem. Ale u Ciebie raczej odpada ...kocurek napisał(a):witam mam problem jak w temacie mazdeczka działa ta 3 cylindrach stało sie to w deszczu wioec pomyślałem że sie zamoczyła ale wymiana świec i kabli nie pomogła iskra jest na wszystkich swieczkach prąd do wtrysku też podaje czy możliwe że to wtrysk padł??jak go sprawdzić? ewentualnie jak go sie wyjmuje no i ile taki kosztujee
katalogowo 215km/h... -a wystarczyło ją pogłaskać
- Od: 29 sty 2005, 19:03
- Posty: 97
- Skąd: Wieden:((
- Auto: 323F,2.0,V6,1995r,159tys
U mnie bylo odwrotnie -pradu brak a paliwo lalo sie do cylindra. Ale wtedy benzyna miesza sie z olejem silnikowym (mozesz sprawdzic czy nie jest rozrzedzony i czy nie smierdzi paliwem.
Co!? Kiedy to sie miesza paliwo z olejem, bo nie zrozumialem chyba?
pozdrawiam
WOZI
Piotr Wozniak napisał(a):Co!? Kiedy to sie miesza paliwo z olejem, bo nie zrozumialem chyba?
Zwyczajnie. Niespalone paliwo splywa do miski olejowej i tyle. Tak tez sie dzieje kiedy auto jest uzytkowane na krotkich dystansach z niedogrzanym silnikiem.
Full Time 4WD
VTR 1000F
VTR 1000F
To w takim razie gdzie szczelnosc komory spalania? I czy przy uzytkowaniu wylacznie na krotkich dystansach mozna miec benzyno olej? Przeciez to nie smaruje to raz, a dwa ze mogloby sie zapalic w sumie?
pozdrawiam
pozdrawiam
WOZI
problem zarzegnany:) mechanik ni e wiedział wiec sam zacząłem kombinować i co sie okazało problem, tkwił w niepracującym wtrysku poprostu sie jakimś sposobem zawiesił i nie podawał paliwa. A naprawiłem w sposób naastępujący : kawałek kabelka i podłączyłem ten wtrysk bezpośrednio pod akumulator. Paliwo oczywiście przelewało bo prąd powinien być podawany impulsowo. Kilka razy go tak podłączyłem no ale zmusiłem go do pracy
dzieki za wszystkie podpowiedzi
dzieki za wszystkie podpowiedzi
mazda mazda
- Od: 11 mar 2005, 15:12
- Posty: 173
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE 1.8 16V 92r
sprzedana
Stary to jak reanimacja serca dobre dobrekocurek napisał(a):problem zarzegnany:) mechanik ni e wiedział wiec sam zacząłem kombinować i co sie okazało problem, tkwił w niepracującym wtrysku poprostu sie jakimś sposobem zawiesił i nie podawał paliwa. A naprawiłem w sposób naastępujący : kawałek kabelka i podłączyłem ten wtrysk bezpośrednio pod akumulator. Paliwo oczywiście przelewało bo prąd powinien być podawany impulsowo. Kilka razy go tak podłączyłem no ale zmusiłem go do pracy
dzieki za wszystkie podpowiedzi
katalogowo 215km/h... -a wystarczyło ją pogłaskać
- Od: 29 sty 2005, 19:03
- Posty: 97
- Skąd: Wieden:((
- Auto: 323F,2.0,V6,1995r,159tys
Piotr Wozniak napisał(a):To w takim razie gdzie szczelnosc komory spalania? I czy przy uzytkowaniu wylacznie na krotkich dystansach mozna miec benzyno olej? Przeciez to nie smaruje to raz, a dwa ze mogloby sie zapalic w sumie?
Mi też się to coś nie podoba, pierwsze słysze, żeby paliwo dostawało się do miski olejowej. Do tej pory myślałem, że niespalona mieszanka trafiała do ukladu wydechowego i tam sie wypalała.
Pozdrowienia
MiKo,
M6 – MZR-CD 2006/07 -2.0 143KM DPF 82kkm
MiKo,
M6 – MZR-CD 2006/07 -2.0 143KM DPF 82kkm
- Od: 12 wrz 2004, 17:39
- Posty: 294
- Skąd: Katowice
- Auto: M6 '06/07 MZR-CD 2.0 143KM DPF
MiKo napisał(a):Mi też się to coś nie podoba, pierwsze słysze, żeby paliwo dostawało się do miski olejowej. Do tej pory myślałem, że niespalona mieszanka trafiała do ukladu wydechowego i tam sie wypalała.
No to jeszcze o wielu rzeczach nie slyszales....
Full Time 4WD
VTR 1000F
VTR 1000F
Dokladnie, tez chetnie oswiecilbym umysl ciemny w blasku bijacym od jasnie oswieconego kolegi
Jesli bylbys laskaw stracic chwile czasu na przyblizenie sprawy bylbym wdzieczny.
pozdrowienia
Jesli bylbys laskaw stracic chwile czasu na przyblizenie sprawy bylbym wdzieczny.
pozdrowienia
WOZI
Sprawa wyglada tak:
Jak zapewne dobrze wiecie, zimny silnik wymaga wiekszej ilosci paliwa i tak przy temperaturze okolo 0 st C czas wtrysku wynosi 20-30 ms a na rozgrzanym silniku okolo 2-2.5 ms. Jak widzicie, zakladajac wydatek wtryskiwacza przy staly cisnieniu zasilania zalezy od czasu otwarcia wtryskiwacza, do silnika dociera 10 razy wiecej paliwa i wszystko nie moze sie spalic. Wystepuje zjawisko przylegania i splywania paliwa po scianach kolektora i komory spalania i czesc tego nierozpylonego paliwa przenika poprzez uszczelnienie tloka do miski olejowej. Wyobrazcie sobie ze w bylym P206 mojej zony, ktorym robila trase okolo 3 km, gasila niedogrzane auto i z powrotem,a po dwoch miesiacach takiego jezdzenia zima przybywalo okolo 1 cm na miarce.
Chetnie odpowiem na inne pytania
Jak zapewne dobrze wiecie, zimny silnik wymaga wiekszej ilosci paliwa i tak przy temperaturze okolo 0 st C czas wtrysku wynosi 20-30 ms a na rozgrzanym silniku okolo 2-2.5 ms. Jak widzicie, zakladajac wydatek wtryskiwacza przy staly cisnieniu zasilania zalezy od czasu otwarcia wtryskiwacza, do silnika dociera 10 razy wiecej paliwa i wszystko nie moze sie spalic. Wystepuje zjawisko przylegania i splywania paliwa po scianach kolektora i komory spalania i czesc tego nierozpylonego paliwa przenika poprzez uszczelnienie tloka do miski olejowej. Wyobrazcie sobie ze w bylym P206 mojej zony, ktorym robila trase okolo 3 km, gasila niedogrzane auto i z powrotem,a po dwoch miesiacach takiego jezdzenia zima przybywalo okolo 1 cm na miarce.
Chetnie odpowiem na inne pytania
Full Time 4WD
VTR 1000F
VTR 1000F
To ciekawe... Ciekawe tez jak smarowal ten olej z taka iloscia benzyny i czy opary zbierajace sie w ukl smarowania nie mogly sie zapalic? Tez jezdze czesto na krotkich trasach ale nigdy w zadnym samochodzie nie zauwazylem przybierania poziomu oleju. Pierwszy raz slysze o takim zjawisku.
pozdrowienia
pozdrowienia
WOZI
Piotr Wozniak napisał(a):Tez jezdze czesto na krotkich trasach ale nigdy w zadnym samochodzie nie zauwazylem przybierania poziomu oleju
Troche oleju przybywa, troche oleju ubywa. Kiedys mialem taka ciekawostke w warsztacie ze przyjechalo Punto ktore nie chvialo sie uruchomic(brak iskry). Auto bylo cwiczone wczesniej przez trzy tygodnie przez jakiegos kowala i w silniku bylo 7 litrow mieszniny oleju z benzyna(normalnie wchodzi cos okolo 3 litrów)
Jest jeszcze jedna rzecz ze auto ktore jezdzilo na beznynie i nie bralo oleju, okazuje sie ze po zamotowaniu gazu zaczyna delikatnie brac olej. Po prostu silnik nie uzupelnia sobie stanu benzyna.
Dlatego ze olej jest rozcienczany benzyna zaleca sie aby w autach ktore robia krotkie dystansy po miescie skrocic przebeg do wymiany oleju o 30-50% zaleznie czy pzy okazji cisnie sie solidnie auto czy nie.
Full Time 4WD
VTR 1000F
VTR 1000F
Sokool napisał(a):Piotr Wozniak napisał(a): i czy opary zbierajace sie w ukl smarowania nie mogly sie zapalic?
Nie zapalą się bo w silniku jest odpowietrzenie skrzyni korbowej, tzw. odma.
Które z kolei sa spalane w silniku
Cool.
Dzieki za oswiecenie.
pozdrowienia
Dzieki za oswiecenie.
pozdrowienia
WOZI
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości