Założyłem turbo do MX-3

Postprzez mlody1921 » 14 lis 2009, 17:47

Widze że kolega motorzeszów porzucił projekt v6 turbo, to ja skorzystam z tematu.

Posiadam wtryski od Milleni i pompe walbro 255, czy regulator ciśnienia paliwa i FMU 10:1 podołaja doładowaniu 0,5 bara?

Jeżeli tak czy nie obiło wam sie o uszy czy ktoś ma do sprzedania FMU 10:1 albo Regulowane FMU i jakiej firmy regulator ciśnienia paliwa jest dobry w stosunku cena/jakość?
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez lukster » 14 lis 2009, 18:21

kup regulator bo na wolnych i w podciśnieniu będzie przelana. Ja miałem Autogauge, podróbkę sarda i w sumie był oki.
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez hopek » 14 lis 2009, 19:19

mlody1921 napisał(a):czy regulator ciśnienia paliwa i FMU 10:1 podołaja doładowaniu 0,5 bara?

a sam FMU nie wystarczy?? musi byc jeszcze regulator ciśnienia dodatkowy(zamiast seryjnego) ??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2009, 00:56
Posty: 362
Skąd: tu i tam :)
Auto: mx3

Postprzez lukster » 14 lis 2009, 19:33

przy wtryskach z millera badzie zalewał, przy nominalnym ciśnieniu na listwie – 3bar
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez mlody1921 » 14 lis 2009, 19:43

Lukster możesz wrzucić linka ?? tego regulatora

A gdzie dostane FMU10:1 bo niemam za bardzo dojścia do nikogo w USA
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez lukster » 14 lis 2009, 19:59

nie wiem czy to autogauge ale wyglada tak samo, tak jak mówiłem podróbka sard

http://allegro.pl/item805465702_sportow ... uning.html


A takich unikać jak ognia ;)

http://allegro.pl/item791579558_regulat ... uning.html
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez mlody1921 » 14 lis 2009, 20:09

a jak sie ma sprawa wyregulowania ciśnienia doładowania przez MBC da sie wyregulowac np. na 0,3 albo 0,5 bara??
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez lukster » 14 lis 2009, 20:21

po to jest mbc, krecisz srubka i ustawiasz tyle ile ma byc
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez mlody1921 » 14 lis 2009, 22:25

A jak sie maja ceny EBC ?

Quaki kiedys pisal coś o zrobieniu EBC ale nie wiem czy doszło do skutku
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez piwo » 14 lis 2009, 22:52

mbc nie mozna zjechac mniej niz ustawiony jest west gate bez mbc.wiec te 0,2 moze byc nie do osiagniecia.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4883 (270/146)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez mlody1921 » 14 lis 2009, 22:57

Czyli wtedy trzeba by zmieniać West gata ?
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez piwo » 14 lis 2009, 23:02

no z tego co ja wiem chyba tak ale moze ja sie myle.luksereczku luksereczku powiedz przecie czy trzeba zmieniac west gate na tym swiecie? :D
Ostatnio edytowano 14 lis 2009, 23:15 przez piwo, łącznie edytowano 1 raz
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4883 (270/146)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez mlody1921 » 14 lis 2009, 23:13

Eno nie śmiejta sie z biednego początkującego :P <lol>
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez People_Hate_Me » 15 lis 2009, 13:06

mlody1921 najlepiej jak załatwisz sobie jakiś pożadny komp. bo na FMU może Ci ostro zalewać. najlepiej jakiegos Standalone (ale niestety one juz kosztuja. ale w przypadku turbo lepiej zapłacic wiecej i nie miec problemów) co do EBC to sa fajniejsze ale drozsze :P cyba ostatnio Fhurer sciagał sobie ? :P
Psssssssssssssst
Klubowicz
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez lukster » 15 lis 2009, 13:19

na wiosnę ściągnę, na razie nie ma ciśnienia ;)
Z tym że, jeśli masz megasquirta to przejście na ebc to 30-50 dolców. Jeśli chcesz mieć EBC na seryjnym ecu bez obsługi zaworka to musisz kupić cały zestaw, a to już poważniejsze koszta

http://www.boostcontrollerstore.com/con ... -p-34.html
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez Quaki » 15 lis 2009, 13:27

w zaleznosci od rodzaju wastegate i sterowania przez EBC tez nie zjedziesz ponizej fabrycznej wartosci
(moj EBC juz dojrzal do wykonanania projektu z prawdziwego zdarzenia i bedzie on robiony jako nastepny czyli icze ze w ciagu tygodnia dwoch) jesli chcesz zejsc z dolawowaniem to jak masz taka mozlwiosc to wymien sprezynke w akuratorze albo poprostu wymien akurator albo zastosuj zewnetrznt wastegate
Pozdrawiam
2,5 v6 czarny
2.2 F2T czerwony
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lip 2005, 14:02
Posty: 189
Skąd: Gdynia
Auto: Ford probe 2,5 V6
Ford probe F2T turbo + nitro

Postprzez piwo » 15 lis 2009, 13:46

lukster te ustrojstwo z linku ma mozliwosc liniowej zmiany boosta wraz z obrotami?czyli cisnienie 0,3 przy 3 tys 0,4 przy 4 tys, 0,5 przy 5 tys, 0,6 przy 6 tys, 0,7 przy 7 tys ? czy tylko 0,6 dla jednej mapy lub 0,9 dla innej mapy.i druga sprawa co tam takeigo jest ze to takie drogie.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4883 (270/146)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez People_Hate_Me » 15 lis 2009, 13:49

takie drogie pewnie dlatego ze to GReddy :P
Psssssssssssssst
Klubowicz
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez lukster » 15 lis 2009, 13:54

nie wnikałem nigdy, musiałbyś poczytać opis. Wrzuciłem greddyego ale inne apexi itp wcale nie tańsze ;)
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez People_Hate_Me » 15 lis 2009, 13:54

lukster wiesz apexi tez całkiem niezły sprzet robia :P
Psssssssssssssst
Klubowicz
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje