Montaż "Blosa". Wasze opinie i porady
Dalej nie moge dojśc do ładu z tym blosem. Zauwazyłem ze jak jade spokojnie to nie ma problemu i auto nie gasnie, ale jak go pogonie to spada z obrotów. Spróbuje podkrecic ta przepustnice i zobaczymy. A co w koncu z krokowcem (czy jak sie to nazywa) wypialem go z weża i lezy sobie pod maska. Mam go całkiem wypiąc od sterownika 
- Od: 1 lip 2007, 12:17
- Posty: 30
- Auto: 323 BG 1.6 8V 90r
Od sterownika go nie odpinaj bo sterownik może zacząć wariować.
Nie wiem co mam ci poradzić. Ja mam blosa i od samego początku nie miałem kłopotów.
Na tym twoim zdjęciu masz zaznaczoną rurę numerem 4. Co to jest za rura i gdzie idzie????
Nie wiem co mam ci poradzić. Ja mam blosa i od samego początku nie miałem kłopotów.
Na tym twoim zdjęciu masz zaznaczoną rurę numerem 4. Co to jest za rura i gdzie idzie????
To nie jest moja instalacja tylko ze strony http://www.skowron.eu/garaz/323F/blos.html no i gosciu tam pisze ze ta rure tak trzeba doprowadzic
- Od: 1 lip 2007, 12:17
- Posty: 30
- Auto: 323 BG 1.6 8V 90r
Mam oryginalną instrukcję od blosa i nie ma tam wzmianki o takiej rurze. Po prostu zakładasz blosa zamiast starego miksera i powinno chodzić.
http://www.corrado.com.pl/warsztat/blos ... rukcja.pdf
Tu masz instrukcję.
http://www.corrado.com.pl/warsztat/blos ... rukcja.pdf
Tu masz instrukcję.
KrystianR to nie jest dopływ gazu do miksera. Jak byś poczytał dokładnie i zobaczył wszystkie zdjęcia to byś wiedział o co chodzi.
niedzwiadek833 napisał(a):KrystianR to nie jest dopływ gazu do miksera. Jak byś poczytał dokładnie i zobaczył wszystkie zdjęcia to byś wiedział o co chodzi.
to sie nie zrozumielismy bo ja mialem na mysli te czworke:

a ta czworka o ktora Wam chodzi to powinno byc podcisnienia czkolwiek nie wiem dokad to idzie wiec podejrzewam ze cos schrzanione;)( u mnie to jest po prostu podcisnienie bo do dolotu dochodzi tylko jeszcze oprocz tego odma wiec nie wiem..ja bym zaslepil i zobaczyl wtedy
- Od: 27 sty 2007, 19:50
- Posty: 245
No sory nie zrozumieliśmy się. Mi chodziło o inne zdjęcie. Zwracam hohor.
http://www.skowron.eu/garaz/323F/323F_pliki/blos.jpg
Chodziło mi o to zdj.
http://www.skowron.eu/garaz/323F/323F_pliki/blos.jpg
Chodziło mi o to zdj.
a wiec zalozylem dzis wstepnie z Cai blosa, jeszcze nie odpalalem na tym ani nic bo nie mam gazu aktualnie:)
pozostalo jedno podcisnienie podlaczyc ale wyglada to tak jak ponizej dalem fote, jakies sugestie?blos jest lekko pochylony tylem ku dolowi-ma to jakies znaczenie?
no i najgorsze jak tego blosa wstepnie ustawic;)
pozostalo jedno podcisnienie podlaczyc ale wyglada to tak jak ponizej dalem fote, jakies sugestie?blos jest lekko pochylony tylem ku dolowi-ma to jakies znaczenie?

no i najgorsze jak tego blosa wstepnie ustawic;)
- Od: 27 sty 2007, 19:50
- Posty: 245
faktycznie chodzi, mimo iz o regulacji niemam nic pojecia i jest na razie losowo ustawione ale czuc ze nie jest optymalnie bo potrafia na wolnych obrotach obroty falowac przez chwile ale auto jezdzi itp.wiec musze sie gdzies do gazownikow wybrac na regulacje
- Od: 27 sty 2007, 19:50
- Posty: 245
Czy ktoś ma jakieś doświadczenie z blosem w Xedos6 2L V6, gaz IIgen.? Jak to ma się do wystrzałów?
''Podobasz mi się, nie spie...l tego''
- Od: 22 lis 2009, 10:51
- Posty: 62
- Skąd: Navan
- Auto: Xedos V6
Cześć.
mam problem, mianowicie w mojej GE 2.0 z blosem, nie mogę dojść ze spalaniem. Raz mam spalanie 11, 11.5 a raz 14 i więcej. dodam że staram się tankować i porównywać różne stacje (robię po dwa lub trzy tankowania na tej samej stacji). w tej chwili dużą śrubę w blosie mam wkręconą do końca ale w sumie jakiekolwiek kręcenie jakąkolwiek śrubą regulacyjną nie mają wpływu ani na dynamikę ani na spalanie. ostatnio nawet rozebrałem na części pierwsze parownik, wyczyściłem go i nic...
czy taka sytuacja może być spowodowana uszkodzeniem blosa bądź parownika??
silnik ładnie wkręca się na obroty, moc myślę w normie (choć nie mam porównania). zaczynam się zastanawiać czy nie wstawić nowej elektroniki i pożegnać się z blosem.
mam problem, mianowicie w mojej GE 2.0 z blosem, nie mogę dojść ze spalaniem. Raz mam spalanie 11, 11.5 a raz 14 i więcej. dodam że staram się tankować i porównywać różne stacje (robię po dwa lub trzy tankowania na tej samej stacji). w tej chwili dużą śrubę w blosie mam wkręconą do końca ale w sumie jakiekolwiek kręcenie jakąkolwiek śrubą regulacyjną nie mają wpływu ani na dynamikę ani na spalanie. ostatnio nawet rozebrałem na części pierwsze parownik, wyczyściłem go i nic...
czy taka sytuacja może być spowodowana uszkodzeniem blosa bądź parownika??
silnik ładnie wkręca się na obroty, moc myślę w normie (choć nie mam porównania). zaczynam się zastanawiać czy nie wstawić nowej elektroniki i pożegnać się z blosem.
mackoGD napisał(a):Cześć.
mam problem, mianowicie w mojej GE 2.0 z blosem, nie mogę dojść ze spalaniem. Raz mam spalanie 11, 11.5 a raz 14 i więcej. dodam że staram się tankować i porównywać różne stacje (robię po dwa lub trzy tankowania na tej samej stacji). w tej chwili dużą śrubę w blosie mam wkręconą do końca ale w sumie jakiekolwiek kręcenie jakąkolwiek śrubą regulacyjną nie mają wpływu ani na dynamikę ani na spalanie. ostatnio nawet rozebrałem na części pierwsze parownik, wyczyściłem go i nic...
czy taka sytuacja może być spowodowana uszkodzeniem blosa bądź parownika??
silnik ładnie wkręca się na obroty, moc myślę w normie (choć nie mam porównania). zaczynam się zastanawiać czy nie wstawić nowej elektroniki i pożegnać się z blosem.
Czy twoj blos jest oryginalny (gwizdek jest taki jak z fabryki, czy ktos go samemu docinal/szlifowal)? Ja kupilem uzywanego blosa i mial tuningowany gwizdek (pewnie za ubogo na stozku bylo i ktos sobie wzbogacil dawke gazu w ten sposob). Zalatalem to wyciecie poxipolem , uformowalem i mozna w koncu bylo regulowac dawke gazu.
Najlepiej pojedz na stacje diagnostyczna i sprawdz jaka masz mieszanke przy 3 i 5 tys obr na jalowym (ciezko sprawdzic na rolkach, do tego trzeba hamownie). Co do tankowania to nigdy nie wyjdzie ci spalanie takie samo. Zmieniaja sie warunki (temperatura ), jezdzisz inaczej, do zbiornika wchodzi rozna ilosc gazu, zawor odbija tak lub siak. U mnie raz wychodzi 12 a raz 14, ale tym sie nie przejmuje, bo taka jest specyfika gazu. Usrednij z 10 pomiarow i wtedy pomysl, czy jest ok czy nie.
Tankuje dość często, robię 100km dziennie do pracy. raz robię 250 km na zbiorniku raz 215. tankuje w zasadzie na dwóch stacjach. Zdaję sobie sprawę ze ilość zatankowanego gazu zależy od wielu czynników, ale różnica 2 czy 3 litrów to myślę za dużo. mój gwizdek jak by był lekko niesymetryczny (ale blos kupiłem nowy). jutro dam zdjęcie, to może się wypowiesz. Sądzę że mieszankę mam bogatą, w spalinach wyraźnie czuć gaz. może rzeczywiście ktoś grzebał w gwizdku??!! Myślę też o zestawie regeneracyjnym blosa, ale tak w ogóle to nic już nie wiem... 
jak najszybciej spróbuje pojechać na analizator!!

jak najszybciej spróbuje pojechać na analizator!!
mackoGD napisał(a):Tankuje dość często, robię 100km dziennie do pracy. raz robię 250 km na zbiorniku raz 215. tankuje w zasadzie na dwóch stacjach. Zdaję sobie sprawę ze ilość zatankowanego gazu zależy od wielu czynników, ale różnica 2 czy 3 litrów to myślę za dużo. mój gwizdek jak by był lekko niesymetryczny (ale blos kupiłem nowy). jutro dam zdjęcie, to może się wypowiesz. Sądzę że mieszankę mam bogatą, w spalinach wyraźnie czuć gaz. może rzeczywiście ktoś grzebał w gwizdku??!! Myślę też o zestawie regeneracyjnym blosa, ale tak w ogóle to nic już nie wiem...
jak najszybciej spróbuje pojechać na analizator!!
Nie ma zestawow regeneracyjnych blosa. A jak smiedzi gazem w spalinach mocno, to pewnie za bogato. Troche lpg bedzie czuc, bo od tego jest ten zapach
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość