Brak reakcji na pedal gazu.

Postprzez Gembi » 19 lip 2008, 16:47

Kolezanka kupila sobie Mazde 323F 1.5 16V z 1995 roku w komisie. W trakcie oględzin samochod byl w super stanie technicznym, jazdy probne nic nie wskazywaly aby bylo cos zepsute. Na drugi dzien samochod zaczal dziwnie jezdzic, zaczelo nim szarpac braki w mocy, drgania na nadwoziu. Auto odstawilismy do mechanika. Wymienil on: rozrzad, olej, filtr oleju i powietrza, plyn hamulcowy, plyn chlodnicy, swiece, kable wysokiego napiecia oraz zalozyl filtr paliwa bo porzedni wlasciciel wlozyl w jego miejsce kawalek rurki. Powiedzial, ze auto chodzilo na 3 cylindry bo jeden z kabli byl uszkodzony. Po odebraniu auta i przejechaniu kilku kilometrow auto stanelo. Tzn. po zmianie swiatla na zielone auto nie chcialo ruszyc. 1 bieg pedal gazu w podlodze puszczone sprzeglo a auto ma wolne obroty. Po chwili wszystko jest normalne a za jakis czas znowu to samo, nawet w trakcie jazdy pomimo wbitego biegu i wcisnietego pedala gazu silnik wchodzi na wolne obroty. Mechanik twierdzi ze trzeba zmienic rozdzielacz zaplonu. Prosze o pomoc w tej sprawie.
Ostatnio edytowano 19 lip 2008, 23:13 przez Gembi, łącznie edytowano 1 raz
Gembi
 

Postprzez Sokool » 19 lip 2008, 19:17

Popraw temat na zgodny z regulaminem.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2004, 18:10
Posty: 2737 (1/10)
Skąd: Tychy
Auto: na gaz

Postprzez grodek » 20 lip 2008, 12:08

bardzo prawodopodobne gdzies na forum jest pokazane jak naprawic taki aparat samemu moze warto sprobowac zanim kupi sie nowy za 300zł nowy(uzywany)
czerwone jest szybsze/Z5 nie jest taki zły :]
Forumowicz
 
Od: 4 paź 2007, 15:32
Posty: 339
Skąd: warszawa
Auto: Mazda 323c 1996r 1.5 DOHC

Postprzez sps-snipers » 20 lip 2008, 21:49

Na bank coś z zapłonem juz zęby na tym zjadłem :) Zacznij od zdjecia kopułki i wyczyszczeniea na niej styków i wymien palec rozdzielacza jesli to nie pomoze a raczej napewno niepomoże to szukaj uzywanego aparatu zapłonowego :D Bo czesty objaw braku mocy i szarpniec to padajaca cewka lub czujnik halla czyli tzw.moduł zapłonowy a na nowy szkod akasy bo niewiadomo ile posłuży poza tym koles z forum o niku Tadziol regeneruje za 350 zeta i daje dozywotnia gwarancje. :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2007, 18:46
Posty: 1146
Skąd: Gliwice
Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)

Postprzez UkiNH » 12 lis 2009, 15:37

witam,
podepnę się pod ten temat. Moja dziewczyna ma 323f 1998 1.5 BA Z5.
Wczoraj auto ciężko jej odpaliło, częsie całą budą po odpaleniu i kompletnie brakuje mocy po kilku minutach jazdy auto odzyskuje moc i już jest ok.
Dzisiaj się powtórzyło to samo.
Wie ktoś co może być przyczyną?
pozdrawiam
Forumowicz
 
Od: 21 paź 2009, 21:29
Posty: 66
Skąd: Kraków
Auto: Mazda CX-5 KF 2.5 2019
Mazda 3 BM sedan 2.0 2014

Postprzez lesiux » 12 lis 2009, 16:53

może chodzi na 3 gary albo ssania nie ma.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 lut 2009, 18:00
Posty: 1196
Skąd: Katowice
Auto: była 323F BA BP 95r.
jest Mondeo MK4

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323