MX-3 EC KL-ZE/DE Turbo
ebc to koszt coś koło 30$ na DIY, podpięcie pod MS'a kilka chwil, trochę zabawy z ustawieniem z tego co mi mówił Guruś z Bydzi
Klozet przyspiesza, czas coś zrobić żeby zwalniał, pracuję nad hebelkiem 300mm, jak zdrutuję to się pochwalę, albo zacznę sprzedawać big brake kit do mx3
Wczoraj sparing z nowym killerem w mieście, MKIII vr6T na 1,3bara 300<>400KM, z kreski Mazda bezkonkurencyjna, szperka to jest to
Klozet przyspiesza, czas coś zrobić żeby zwalniał, pracuję nad hebelkiem 300mm, jak zdrutuję to się pochwalę, albo zacznę sprzedawać big brake kit do mx3
Wczoraj sparing z nowym killerem w mieście, MKIII vr6T na 1,3bara 300<>400KM, z kreski Mazda bezkonkurencyjna, szperka to jest to
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
- Od: 28 wrz 2005, 07:23
- Posty: 1181
- Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
- Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI
lukster napisał(a):ebc to koszt coś koło 30$ na DIY, podpięcie pod MS'a kilka chwil, trochę zabawy z ustawieniem z tego co mi mówił Guruś z Bydzi
Klozet przyspiesza, czas coś zrobić żeby zwalniał, pracuję nad hebelkiem 300mm, jak zdrutuję to się pochwalę, albo zacznę sprzedawać big brake kit do mx3
Wczoraj sparing z nowym killerem w mieście, MKIII vr6T na 1,3bara 300<>400KM, z kreski Mazda bezkonkurencyjna, szperka to jest to
Z kreski odjezdzasz, a jak dalej ?
dalej urwane 4 długości do końca 3 biegu utrzymują się do końca
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
- Od: 28 wrz 2005, 07:23
- Posty: 1181
- Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
- Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI
lukster napisał(a):dalej urwane 4 długości do końca 3 biegu utrzymują się do końca
Bij helmuta, bij
lukster napisał(a):z kreski Mazda bezkonkurencyjna, szperka to jest to

W sumie szperka to jeden z najwięcej dających modów poza zwiększaniem mocy
Edit: Baaaardzo ładna Mazda lukster
Ostatnio edytowano 6 lis 2009, 11:15 przez brii, łącznie edytowano 1 raz
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
No to chyba do marnych 150 koni w N/A tez by sie przydala. Cala jedynke kopie bez sensu.
Oj przydałaby się – nawet przy marnych 80KM na zakrętach daje bardzo dużo a na śliskim to nawet przy 50KM się przydaje
Edit: Baaaardzo ładna Mazda lukster
Edit: Baaaardzo ładna Mazda lukster
Ostatnio edytowano 6 lis 2009, 11:15 przez brii, łącznie edytowano 1 raz
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
radekkm napisał(a):lukster napisał(a):MKIII vr6T na 1,3bara 300<>400KM, z kreski Mazda bezkonkurencyjna
gratsy ale slabo widze te 1.3 bara
Trzebaby zobaczyc , jak wyglada wykres tego golfa. Co z tego,ze ma 400koni w szczycie, jak po zmianie biegu "laduje" na 260. Lukstera fura ma prawie plasko 300 koni w calym zakresie palowania, a to daje efekt.
z tego co mowil radekkm to raczej szpera na zakretach to przeszkadza a nie pomaga.auto wyjezdza przez przod wiec to sie nadaje chyba tylko na prosta.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
radekkm napisał(a):gratsy ale slabo widze te 1.3 bara
podobno mocno odprezone vr6 znosi 1,5 bara, to miało 1,3
piwo napisał(a):szpera na zakretach to przeszkadza a nie pomaga.auto wyjezdza przez przod
tak przód wyjeżdża, ale możesz to kontrolować zacieśniając zakręt i auto nadal się odpycha. Bez szpery mniej wyjeżdża ale dodając gazu po prostu zmielisz kołem po wewnętrznej a fura nie pojedzie
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
- Od: 28 wrz 2005, 07:23
- Posty: 1181
- Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
- Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI
piwo napisał(a):z tego co mowil radekkm to raczej szpera na zakretach to przeszkadza a nie pomaga.auto wyjezdza przez przod wiec to sie nadaje chyba tylko na prosta.
Wszystko zależy od umiejętności jeźdźca – jak ktoś potrafi jeździć to ze szperą pojedzie duuuuużo lepiej niż bez, cińkiemu driverowi szpera pomaga tylko na prostej
Edit: Baaaardzo ładna Mazda lukster
Ostatnio edytowano 6 lis 2009, 11:15 przez brii, łącznie edytowano 1 raz
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
piwo napisał(a):auto wyjezdza przez przod
dokladnie,pytales jak zachowuje sie szpera na zakretach wiec opisalem
lukster napisał(a):możesz to kontrolować zacieśniając zakręt i auto nadal się odpycha. Bez szpery mniej wyjeżdża ale dodając gazu po prostu zmielisz kołem po wewnętrznej a fura nie pojedzie
wlasnie po to ja kupilem,czulem ile trace na wyjezdzaniu z zakretow
lukster napisał(a):to miało 1,3
no to pieknie lukster,wiem ze sie pucuje ale zawsze masz u mnie szacun nie tylko za twoje osiagniecia ale caloksztalt

brii napisał(a):Wszystko zależy od umiejętności jeźdźca – jak ktoś potrafi jeździć to ze szperą pojedzie duuuuużo lepiej niż bez, cińkiemu driverowi szpera pomaga tylko na prostej
wiem ze szalu nie robie ale jakos ci angole za mna nie nadanzaja ,wiem ze polscy kierowcy sa wielcy co widac wlaszcza po statystykach drogowych,ale namietnie trenuje jak tylko czas i finase na to pozwalaja
- Od: 22 maja 2006, 23:35
- Posty: 827
- Skąd: UK
- Auto: Jest
radekkm napisał(a):namietnie trenuje jak tylko czas i finase na to pozwalaja
Przynajmniesz masz gdzie – u nas nie ma miejsc
Najlepsze jest to, że ludzie którzy w życiu nie byli na torze uważają się za mistrzów kierownicy, ale o tym był już temat – leży gdzieś w HP...
Edit: Baaaardzo ładna Mazda lukster
Ostatnio edytowano 6 lis 2009, 11:15 przez brii, łącznie edytowano 1 raz
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
na przyczepnym asfalcie po zakrecie przyczepnosc jest zawsze 100%,no chyba ze ma sie 500 koni na kolach.wiec moim zdaniem wynalazek szpery nadaje sie na cwiare i na szuter ale moim zdaniem nie na asfalt.no ale w sumie ja nie mam porownania.co to znaczy zacisnac zakret jak mowi lukster.zaciskajac reczny?puszcam gaz na zakrecie i auto typu mazda bg wyjezdza przy 60km/h wyjezdza przez przod.dochodzi szpera i auto wyjezdza jeszcze bardziej.chyba ze wjezdzamy w zakret z lekko zacisnietym recznym ale i tak masy sie nie oszuka.mazda bg ma na przodzie 70% masy.wiec nie kumam w czym szpera ma pomagac na zakretach.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
piwo napisał(a):na przyczepnym asfalcie po zakrecie przyczepnosc jest zawsze 100%
Na zewnętrzym kole, a na wewnętrznym 0% (w "przybliżeniu"
Jeśli masz dobrze obczuty samochód i opony to jesteś w stanie zacieśnić zakręt przed zerwaniem przyczepności używając mocy, ale drobne przegięcie = efekt gorszy niż bez szpery...
Edit: Baaaardzo ładna Mazda lukster
Ostatnio edytowano 6 lis 2009, 11:15 przez brii, łącznie edytowano 1 raz
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
nie kumam.musialbym sie przejechac.ogolnie bg sa do okolo 60 podsterowne starsznie a powyzej tej predkosci to akzda zmiana obciazenia to wyrzucenie tylu.nigdy nie ejchalem ze szpera.chyba bez jazdy nie da sie zakapowac o co chodzi, bo te wyjasnienia nic mi nie mowia, bo czy moc idzie na wewnetrzne czy zewnetrzne kolo to dla mnie nie ma znaczenia.znaczenie ma czy przod ucieka czy tyl auta.a najwieksze predkosci przy przednim aucie na zakrecie sie uzyskuje wchodzac praktycznie na silniku bez dodawania gazu wtedy kola sa dociazone najbardziej.kazde dodanie gazu to starta przyczepnosci.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
piwo napisał(a):wchodzac praktycznie na silniku bez dodawania gazu wtedy kola sa dociazone najbardziej
piwo, slyszales o hamowaniu lewa noga ?
- Od: 13 gru 2008, 14:21
- Posty: 189
- Skąd: Leeds/Gdynia
- Auto: Type R EP3 04' 245KM
Adriano_4G napisał(a):piwo, slyszales o hamowaniu lewa noga ? oczko
Piszesz tak jakbyś miał ten manewr opanowany
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
- Od: 28 wrz 2005, 07:23
- Posty: 1181
- Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
- Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość