Zakup używanego auta – Mazda CX-7 ER (2006 – 2012)

Pogaduchy motoryzacyjne.

Postprzez Lucass » 2 lis 2009, 17:21

tery napisał(a):
Co do Audi to mam świadomość , że praktycznie wszystko za dopłatą. Wyjściowo 152 400 za Q5 w najuboższej wersji...ja tam amatorem Audi nie jestem i go nie chciałem

Właśnie dlatego że nie jesteś amatorem Audi to niewiesz jaka jest polityka cenowa w tej marce. Sugerujesz się cennikiem ale idż do salonu i się dowiesz że takim Audi Q5 za 152 tys.PLN nie wyjedziesz , te co są w salonie z podstawowym 2.0TDI są od 180 tysPLN.
Q5 sprzedaje sie słabiutko i może wreszczie Audi dojdzie do wniosku że przesadzili z ofertą na ten model.
“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej – szaleniec”
(George Carlin)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2007, 10:43
Posty: 213
Skąd: Lodz
Auto: Była RX-8 , CX-7 2.3 jest
Cx-5 2.0 sky passion MY12
Subaru Outback H6 MY11

Postprzez BEN » 2 lis 2009, 17:29

tery napisał(a):
brii napisał(a):Też obstawiam, że CX-7 z dieslem będzie się dobrze sprzedawać – wystarczy sobie uświadomić, że zdecydowana większość kupujących samochód jako priorytet przy wyborze bierze:
1) wygląd (CX-7 z dieslem wygląda dobrze ;))
2) cena
3) spalanie
Pozostali wybiorą inny samochód, ale w ogromną część rynku Mazda trafiła.


Co do ceny to powiem wam, że nie jest ona w przypadku 2.2 MZR-CD wersja Sport, aż tak atrakcyjna jak by się w pierwszej chwili zdawało, konkurencja oferuje więcej....150 900 PLN ładnie pięknie, ale za lakier metalik dopłata 2500 PLN, za homologacje 2100 PLN a do tego na nasz koszt ubezpieczenie i np. komplet opon zimowych...to daje nam w ostatecznym rozrachunku ponad 160 000 PLN a to już poziom Q5. W Maździe nie ma promocji i raczej nie ma na nie co liczyć. Na przykład Honda daje gratis opony zimowe i roczne ubezpieczenie a do tego najbogatszą wersję Executive można kupić (nie wszędzie) już za 146 000 PLN. Mazda CX-7 Exclusive wydaje się cenowo korzystniejszym rozwiązaniem, bowiem wszystkie te wersje w Polsce mają obligatoryjnie ten dodatkowy pakiet TECH z kamerą cofania, tempomatem, TPMS, ekranem 3,5", zmieniarką 6 CD, bluetooth`em, alarmem, blokadą Superlock i fotochromatycznym lusterkiem. To wszystko za 143 400 PLN a z ubezpieczeniem i dodatkowym kompletem opon inwestycję można zamknąć w granicach 150 000 PLN przy czym nie mamy ksenonów, przeciwmgielnych, skórzanych siedzeń i ich elektryki, RVM, Smart Card, składanych lusterek.

brii a tu muszę Tobie przyznać rację, CX-7 z dieslem wygląda całkiem dobrze ;)


Tery ja te wszystkie rzeczy o których piszesz (oprócz homologacji) dostałem w gratisie dodatkowo dostałem czujniki parkowania i drugi komplet dywaników. wiec mazda nie jest chyba taka zła a żeby Cie jeszcze bardziej zdołować cena wynosiła 130tys <jupi> <jupi> <jupi>
Forumowicz
 
Od: 23 gru 2008, 12:10
Posty: 167
Auto: Mazda CX-7 EU, xsara 1,6 16V

Postprzez tery » 2 lis 2009, 17:54

BEN napisał(a):Tery ja te wszystkie rzeczy o których piszesz (oprócz homologacji) dostałem w gratisie dodatkowo dostałem czujniki parkowania i drugi komplet dywaników. wiec mazda nie jest chyba taka zła a żeby Cie jeszcze bardziej zdołować cena wynosiła 130tys


To fajnie, naprawdę się cieszę razem z Tobą, że dostałeś to wszystko i to po tak okazyjnej cenie, zresztą nie Ty jeden, bo Domin1979 za 120 000 PLN...gratuluję zakupu. Z perspektywy czasu widać, że kto kupił w tej cenie zyskał, nawet biorąc pod uwagę większe pieniądze wydane na benzynę. To już przeszłość, przynajmniej na razie tak to wygląda, może z czasem Mazda w końcu zacznie wprowadzać jakieś akcje promocyjne, zniżki czy też gratisy, ale chyba prędzej żaby zaczną latać <lol> Choć jest jeszcze jakaś alternatywa. Nowe CX-7 po lifcie w najwyższej wersji sprowadzone z Niemiec można kupić za 140 900 PLN. Nie zdołujesz mnie :P , gdyż nabrałem do tego dystansu, bielmo spadło mi z oczu po początkowej fascynacji CX-7. Do tego auto bez homologacji nie wchodziło w grę, liczyłem, że Mazda zgodnie z obietnicą wprowadzi ją w tym roku, ale cóż...
Ostatnio edytowano 3 lis 2009, 12:18 przez tery, łącznie edytowano 1 raz
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2009, 15:50
Posty: 240 (0/1)
Skąd: Pomorze

Postprzez Deniorek » 2 lis 2009, 19:44

BEN– kupowałeś w złotych czasach CX-7, w momencie kiedy ja już się na nie nastawiłem, ale musiałem poczekać na koniec amortyzacji tego auta, które byłoby zamieniane. Później kurs poszedł w górę i była ciężka sprawa (150900 zł już i nikt nic do tego nie dawał – robili przysługę, że w ogóle sprzedadzą :P). Także gratuluję wyczucia czasu i czynników wspomagających szczęście, ale mi się nie udało, a kiedy człowiek musiał dać za to auto 15 tysięcy więcej już czas jakoś zniknął. Później przeanalizowało się parę innych czynników... Na szczęście nikt nie żałuje swoich decyzji z tutaj wypowiadających się i to się liczy.

tery – za co dałem 120 tys. bo nie zrozumiałem?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lip 2008, 19:28
Posty: 664
Skąd: Poznań
Auto: RX-8 231KM [Lighting Yellow]

Postprzez jancio68 » 3 lis 2009, 13:27

Mazda wprowadzając teraz na rynek model po lifcie i nowym silnikiem nie zrobi promocji i nie dorzuci drugiego-gratis. To nielogiczne. Ceny wszystkich aut poszły w górę ze względu na kurs i akcyzę. Mazda nie jest ani w tym lepsza ani gorsza. Ty tery kupiłeś CRV "taniej" w promocji ale zapomnieli ci dać samochód. <lol>
Cx-7, 2.3 MZR Disi Turbo – 260KM Zoom-Zoom
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 cze 2008, 17:34
Posty: 264
Skąd: Warszawa
Auto: CX-7 Expression

Postprzez Deniorek » 3 lis 2009, 14:58

jancio68 napisał(a):Ceny wszystkich aut poszły w górę


Nie wszystkich... :P

Darmowe ubezpieczenie lub atrakcyjny kredyt leasing dawali i dają, ale na roczniki wstecz. Może przez ostatnie 2 miesiące coś się zmieniło. :) To forum Mazdy i wiem, że musimy słodzić, ale bez przesady. :P Nie mówię, że konkurencja jest lepsza żeby było jasne. :P To, że korzystam z kilku marek i bronię oczernianych przez Was jest raczej związane z czystym rozsądkiem niż chęcią udowodnienia Wam, że polityka cenowa Mazdy jest zła, bo taka nie jest. To niektóre polskie salony wydaje mi się, że nie wyrosły jeszcze z czasów samowolki bez oficjalnego dystrybutora. ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lip 2008, 19:28
Posty: 664
Skąd: Poznań
Auto: RX-8 231KM [Lighting Yellow]

Postprzez tery » 3 lis 2009, 15:50

jancio68 napisał(a):Ty tery kupiłeś CRV "taniej" w promocji ale zapomnieli ci dać samochód


Honda CRV to dobre auto i wasze drwiny tego nie zmienią...a porównując auta z silnikami diesla i ich parametry oraz oferty poszczególnych marek, Mazda CX-7 2.2 MZR 173KM jest sporo w tyle...i to nie tylko za Hondą, ale także Toyotą, Audi czy Citroenem...Przewaga diesla Mazdy to design i trochę lepsza trakcja...na tym cuda się kończą.


Globy napisał(a):Zaraz będzie 200...


Nie, nie 200...jeśli ktoś chce nabyć tego nijakiego diesla musi de facto wyłożyć 160 000 .


Globy napisał(a):I jakoś nabywcy nowych 3 czy 6 piszą o darmowym ubezpieczeniu i alarmie


...a ja piszę o CX-7, gdzie promocją jest podziękowanie dilerowi za to, że ci w ogóle sprzedadzą łaskawie to auto.


Globy napisał(a):oczerniając (nie do końca) konkurencję?


Nie oczerniam, ale piszę jak jest.


jancio68 napisał(a):Ceny wszystkich aut poszły w górę ze względu na kurs i akcyzę. Mazda nie jest ani w tym lepsza ani gorsza.


Śmiem twierdzić, że nie do końca jest tak jak piszesz. Przed kryzysem cena DISI wynosiła 135 000 PLN , dodatkowo w tej cenie 2 letnie ubezpieczenie. Po zmianie kursów na niekorzystny oraz wprowadzeniu akcyzy cena była jednak podnoszona przez Mazdę nie raz, tylko trzy razy. Pierwszy raz bodaj do 145 000 PLN, następnie do 150 800 PLN a teraz do 155 900 PLN, wszystko bez jakiejkolwiek promocji. Przy czym sprytnie przemycono jeszcze dopłatę do lakieru 2500 PLN, której wcześniej nie było. O ile zrozumiałe jest pierwsze posunięcie to dwie kolejne podwyżki wprowadzano w momencie spadku kursów i nie można tego tłumaczyć kryzysem. Kurs jena i dolara sporo spadł od tego czasu...Tak więc cena wzrosła o 20 900 PLN podczas, gdy kursy zmierzają w kierunku pierwotnych poziomów...no i sam ubezpieczasz to auto co też kosztuje przecież, ale to tylko takie moje oczernianie Mazdy.
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2009, 15:50
Posty: 240 (0/1)
Skąd: Pomorze

Postprzez brii » 3 lis 2009, 16:02

tery napisał(a):Tak więc cena wzrosła o 20 900 PLN

Prawo rynku – są chętni, cena rośnie, nie ma chętnych cena spada...
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez tery » 3 lis 2009, 16:14

Deniorek napisał(a):Nie wszystkich...


Dokładnie tak, nie wszystkich.
Mazda zresztą dokonała teraz tylko faceliftingu auta a nie wprowadzenia następczyni Cx-7. Praktyki koncernów są różne, ale są marki które wprowadzając nowy model sprzedają go w cenie poprzedniego a na te starsze robią upusty i promocje. Mazda nowego modelu CX-7 nie wprowadza, ale cenę podniosła, przynajmniej w Polsce, może w innych krajach jest inaczej.
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2009, 15:50
Posty: 240 (0/1)
Skąd: Pomorze

Postprzez Lucass » 3 lis 2009, 16:34

brii napisał(a):Prawo rynku – są chętni, cena rośnie, nie ma chętnych cena spada...


Dobrze powiedziane <spoko>
Mazda chciała ładnie wejść w polski rynek tak więc i ceny były lepsze.
Było do przewidzenia że jak troche posprzedają to podniosą ceny aby księgowi byli szczęśliwsi .
Ja kupiłem Cx-a na parę miesiecy przed come back-iem Mazdy w Polsce i cena była mega atrakcyjna.
“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej – szaleniec”
(George Carlin)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2007, 10:43
Posty: 213
Skąd: Lodz
Auto: Była RX-8 , CX-7 2.3 jest
Cx-5 2.0 sky passion MY12
Subaru Outback H6 MY11

Postprzez Globy » 3 lis 2009, 16:59

tery napisał(a):to tylko takie moje oczernianie Mazdy.

Piszę o samochodzie, nie o cenach. Niektórzy kupują auto, a nie promocję. DISI dużo pali – źle, Diesel drogi – też źle. Przeczytaj wszystkie swoje posty od początku dyskusji na łamach działu CX-7 i prześledź tok myślenia. Ja to zrobiłem <usmiech> Co do oczerniania, to po prostu na każdej stronie produkujesz stałą śpiewkę:

tery napisał(a):Honda CRV to dobre auto i wasze drwiny tego nie zmienią...a porównując auta z silnikami diesla i ich parametry oraz oferty poszczególnych marek, Mazda CX-7 2.2 MZR 173KM jest sporo w tyle...i to nie tylko za Hondą, ale także Toyotą, Audi czy Citroenem...

...która ma równie wiele sensu, co:

tery napisał(a):Przewaga diesla Mazdy to design i trochę lepsza trakcja...na tym cuda się kończą.

Bo przecież w Twoim przekonaniu wszyscy atakujemy Twój wybór Hondy, chociaż jeszcze niedawno stawiałeś inne argumenty za CR-V. Tak naprawdę jednak próbujesz obrzydzić nam CX-7, mimo że właściwie nikt tu jej nie chce kupić. Czy ktoś tu napisał, że Honda to złe auto? Drwiny – z tego, co pamiętam – były w innym temacie, też zresztą sprowokowane przez Ciebie. Dlatego jeśli masz ambicję uzyskania przekonania na forum Mazdy o wyborze Hondy, bo forum Hondy nie przekonało Cię dostatecznie, to odpuść sobie.
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9891 (0/4)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez tery » 3 lis 2009, 18:14

Globy napisał(a):DISI dużo pali – źle, Diesel drogi – też źle.


To Ty piszesz, że jest drogi, ja napisałem ile kosztuje a dlaczego sporo więcej niż u konkurencji i to przy nijakim dieslu (miej odwagę spojrzeć prawdzie w oczy) , to pytanie do Mazdy Motor Poland.

O Hondzie piszę sporadycznie...zresztą staram się to czynić obiektywnie i nie piszę, że CX-7 z dieslem to nie samochód. Nie wieszam psów na Maździe i nie oczerniam, ale gdy dostrzegam mankament to piszę...co nie oznacza, że chcę obrzydzić komukolwiek kupno 2.2 MZR-CD. Nie jest tak. Nie spodziewaj się, iż napiszę , że ten diesel w tym aucie jest dobry i Mazda dała radę, bo tak nie jest...mam świadomość, że przebywam na forum Mazdy, ale tylko z tego powodu nie będę lukrował i lawirował...naciągał fakty, że na trójce to MZR-CD dopiero przebjie konkurencję, życie złudzeniami...infantylne to jest...ani na jedynce, ani na dwójce, ani na trójce.
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2009, 15:50
Posty: 240 (0/1)
Skąd: Pomorze

Postprzez jancio68 » 3 lis 2009, 19:11

tery napisał(a):
Deniorek napisał(a):Nie wszystkich...


Dokładnie tak, nie wszystkich.
Mazda zresztą dokonała teraz tylko faceliftingu auta a nie wprowadzenia następczyni Cx-7. Praktyki koncernów są różne, ale są marki które wprowadzając nowy model sprzedają go w cenie poprzedniego a na te starsze robią upusty i promocje. Mazda nowego modelu CX-7 nie wprowadza, ale cenę podniosła, przynajmniej w Polsce, może w innych krajach jest inaczej.


Rzeczywiście, nie wszystkich. Tym, które się słabo sprzedawały i stały na stocku (konkurencji), nie było po co podnosić ceny bo i tak nikt by ich nie kupił. I nic by nie pomogło dołożenie: oponek, skrobaczki do szyb, pokrowca i beczkę oleju – w promocji.
Sam robię w reklamie i słabo działają na mnie chwyty marketingowe bo widzę za nimi intencje. Liczy się dla mnie stosunek cena/jakość i żaden prezent nie skłoni mnie do zakupu badziewia a promocje omijam szerokim łukiem. Tery-nie podoba ci się cena, nie kupujesz! Uważasz, że produkt nie wart jest tej ceny, nie kupujesz! Ja nie chodzę i nie smęcę, że kupię jak mi dadzą breloczek a później obrażam się i całemu światu ogłaszam, że są nie w porządku bo nie chcą dać. Samochód ci się podoba (pomińmy na chwilę silniki bo jeden dla ciebie za dużo pali a drugi niemrawy), ale powinien kosztować tyle co CRV. No ale to nie nie jest CRV. To Mazda Cx-7. Będziesz jeździł CRV (jak dealer się wreszcie nad tobą zlituje) a i tak będziesz się oglądał za każdym Cx-em. Tyle, że wyładujesz się tu u nas na forum. Jak MMP za czas jakiś obniży ceny to ty napiszesz, że widocznie się nie sprzedają. <glupek2>
Cx-7, 2.3 MZR Disi Turbo – 260KM Zoom-Zoom
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 cze 2008, 17:34
Posty: 264
Skąd: Warszawa
Auto: CX-7 Expression

Postprzez Sevyoruum » 3 lis 2009, 23:11

Tery- powiem Ci tak. Chcialbym miec taka zdolnosci paranormalne jak Ty, ze jeszcze nawet nie odpaliles tego diesla, a juz wiesz jaki jest( zeby byla jasnosc, ja go nie bronie, ale ja osadow dokonuje po sprobowaniu czegokolwiek, nie przed). Jakbym juz mial takie zdolnosci to poszedlbym na gielde i zarabial miliony. Czlowieku- marnujesz sie, naprawde.

Z jednej strony ktos nawija, ze chce auta szybkiego. No to ma dostepne DISI. Opinia- DISI to zlo! To Szatan, ktory chce Was uzaleznic od Ameryki, od Rosji! No ok. No to mamy diesla. Nie, diesel to zlo! Szatan stoi za dieslem, chce zebyscie zadowalali sie ochlapami.

Chlopie- wez sie opanuj. Kupiles sobie Honde. No i ok, pieknie. Ja tego nie neguje. Tylko po co psioczysz, gadasz i widzisz rzeczy, ktorych nie ma?

Problem polega na tym, ze ja ja wybralem sobie auto X. Poszedlem do salonu, okazalo sie, ze stac mnie i na kupno i na eksploatacje. Ty chciales auto Z, ale okazalo sie, ze chcesz, ale stwarzasz sobie milion problemow. To poszedles kupic sobie auto Y. No ale jakbys siebie nie oszukiwal to zawsze bedziesz myslal o aucie Z.

Swoja droga to mi przypomina taka pewna dziecinade.

Pan Kowalski( zakochany w Pani Rybakowej)
Pan Baran (zastanawiac sie nad Pania Rybakowa)

Baran-czesc Kowalski, sluchaj wiesz, poznalem Rybakowa, no nie wiem, fajna, ale sie zastanawiam.
Kowalski- sluchaj, ja ja znam. Ona jest beznadziejna, nie gotuje, nie prasuje, a sex tylko raz w miesiacu.
Baran- no co Ty?!
Kowalski- no mowie Ci!

Baran zrezygnowal.

Kowalski mowil to z milosci? Nie, po prostu Rybakowa Go nie chciala.

Jezdzijl sobie Honda. CX-7 tez Ciebie nie chce.

Proponuje wznowic temat jak pojawia sie pierwsz opinie i testy diesla.
Pozdrawiam
Forumowicz
 
Od: 16 sty 2009, 13:00
Posty: 89

Postprzez domin1979 » 4 lis 2009, 18:15

tery napisał(a):Odnośnie elastyczności to, CRV 2.2 CDTi w porównaniu do DISI traci na poszczególnych biegach od 1s. do niecałych 2s. Na biegu IV na przykład elastyczność 60-100 km/h DISI 6,7s. – CRV 7,7s. na V DISI 11,6s. – CRV 10,2s. To są parametry 260 KM lżejszego DISI a nie sądzę by ten nijaki cięższy diesel Mazdy miał lepsze.
A ciekawe jakby wyglądało porównanie 60-100 na III biegu? <lol>
Ładnie porównujesz benzyniaka 60-100 i diesla, oba na V biegu :| Ktoś wyprzedza benzyną przy 60 km/h z piątki?

Ja mogę napisać, że 80-120 zrobię w 6 s, a Ty w najwyżej 11 s i dla efektu napisać, że 2x szybciej wyprzedzę.
PO CO tak się ekscytujesz i manipulujesz liczbami?!?
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 wrz 2007, 11:04
Posty: 1331 (0/1)
Skąd: Kielce
Auto: S-Max 2.0T '12
było :( CX-7 Expression '08 2.3 DISI

Postprzez Globy » 4 lis 2009, 18:15

Dobra, koniec tej dyskusji, kolega tery jedzie na przejażdżkę swoją nową Hondą CR-V, cisnąc do końca obrotomierza i szepcąc: "jesteś lepsza od CX'a", a my czekamy na jazdy testowe <usmiech> Dominiku, nawet nie warto się spierać.

Pozwolę sobie jednak raz jeszcze zwrócić uwagę, że ktoś tu nazywa 2.2 MZR-CD parodią diesla (jak sobie przypomni, to ewentualnie "nijaki"), tylko ciągle zapomina odnosić się do różnicy w klasach CX-7 i CR-V, w zużyciu paliwa, masie i do tego, że w Maździe więcej momentu dostępne jest od niższych obrotów. I cóż, i-CTDi ma swoje lata. Ale przecież już wszystko wiadomo <lol>

Proszę nie pisać posta pod postem, tylko je edytować.
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9891 (0/4)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez Sevyoruum » 4 lis 2009, 18:32

Nigdy nie wlazlem na forum Hondy, bo:
1. Nie mam hondy.
2. Nie mialem hondy.
3. Nie szukam hondy.

Ty Terry:
1. Masz honde.
2. Juz nie szukasz Mazdy.

A ciagle nas tutaj zadreczasz swoimi zarzutami, opiniami, argumentami. Kogo obchodzi jaka masz, skore, ile wydales na popielniczke i czy Twoja Honda sama czysci ptasie odchody? Chwalisz sie czy zalisz? Czekasz az powiemy- ale ta Twoja Honda jest fajna, CX to przy niej pikus. Ok- Twoja Honda jest najlepsza, najwspanialsza, az mi portki zlecialy jak ja zobaczylem na miescie. Tylko daj juz nam tu spokoj.
Pozdrawiam
Forumowicz
 
Od: 16 sty 2009, 13:00
Posty: 89

Postprzez Lucass » 4 lis 2009, 19:35

tery napisał(a):
Ja to rozumiem i jestem na to przygotowany, DPF to jednak zmora wszystkich marek , w CX-7 będzie to samo.


No właśnie jest to bolączka wielu konstrukcji i dlatego bardzo wrogo jestem nastawiony do tych "super nowoczesnych diesli" bo w rezultacie zamiast oszczędzić względem benzyny wielu kierowców straciło.Pamiętaj również że Honda cwano przerzuciła ten problem na użytkownika nie uwzględniając filtra DPF w gwarancji.To jest wielki minus ode mnie dla Hondy.
Jeśli chodzi o mazdowski MZR-CD to nie zakładaj z góry że tak będzie , nie masz takiej kompetencji. Ja nie bronię tu Mazdy ale jak się nie wie i nie można podać żadnych przykładów to się głosu nie zabiera.

tery napisał(a): Poza ty mam trzech, czterech znajomych, którzy nie narzekają na CRV, raczej chwalą i pozytywnie się wypowiadają o walorach tego auta.


Ja też miałem i nawet właśnie CRV-ała poprzedniej generacji i też nie narzekałem a wręcz przeciwnie. Oczywiście był to jak zawsze hondowski idiotoodporny silnik benzynowy i właśnie tylko z takim widzę Hondę.
Dlaczego kupiłem Mazde Cx-7 a nie nowego CRV ? Pisałem o tym dużo w poprzednich postach i nie będę się powtarzał.
“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej – szaleniec”
(George Carlin)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2007, 10:43
Posty: 213
Skąd: Lodz
Auto: Była RX-8 , CX-7 2.3 jest
Cx-5 2.0 sky passion MY12
Subaru Outback H6 MY11

Postprzez tery » 5 lis 2009, 18:46

Globy napisał(a):Pozwolę sobie jednak raz jeszcze zwrócić uwagę, że ktoś tu nazywa 2.2 MZR-CD parodią diesla (jak sobie przypomni, to ewentualnie "nijaki"), tylko ciągle zapomina odnosić się do różnicy w klasach CX-7 i CR-V, w zużyciu paliwa, masie i do tego, że w Maździe więcej momentu dostępne jest od niższych obrotów.


Sam siebie pogrążasz podając argument o różnicy klas i masie.
Po pierwsze są auta tej samej klasy co CX-7 mające o niebo lepsze parametry. Powiem Ci więcej, np. trzylitrowy diesel Audi 3.0 TDI o mocy 240 KM, 500 Nm, przy sporo niższym spalaniu 8 litrów, ma parametry o lata świetlne lepsze niż tak zachwalany przez ciebie 260 KM DISI Mazdy, który spala 6 litrów więcej.
Po drugie choć wg kryterium CX-7 (mam na myśli diesela) jest klasę wyżej od CRV, to i tak nie ma powodów do dumy, wręcz odwrotnie. Nie przekłada się to bowiem na jakość i bogactwo wyposażenia tylko na cenę. Przy sporo większych wymiarach jest mniej przestronny i ma mniejszy bagażnik, cięższy od CRV jest tylko o 60 kg, ale mimo to większa moc i moment nie przekłada się na osiągi CX-7...i nie są one podobne, ale słabsze od Hondy.


Globy napisał(a):I cóż, i-CTDi ma swoje lata.


Po trzecie, tym argumentem powalasz totalnie. I cóż z tego, że ma swoje lata? Mimo, iż CDTi je ma i jest starszą myślą konstrukcyjną, to i tak przewyższa nową konstrukcję Mazdy MZR- CD a przynajmniej nie jest gorszy. To tylko faktycznie świadczy o nijakości MZR-CD.
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2009, 15:50
Posty: 240 (0/1)
Skąd: Pomorze

Postprzez Globy » 5 lis 2009, 19:25

Polecam kurs nauki czytania ze zrozumieniem. I wiesz, hybrydowy napęd Lexusa LS 600h ma prawie 450 koni i dzięki elektryce zużywa w mieście zaledwie 16-18 litrów i jesteś o lata świetlne przed Mazdą i Audi <lol> Niestety nie wiem, ile będzie ważyć ta "Twoja" Honda, bo nie ma jej nigdzie w cennikach. Nie zapomnij więc stanąć na wadze, zanim tu wrócisz się pochwalić i zajedź też na hamownię, żebyś mógł nam pomachać wykresem.
Ostatnio edytowano 6 lis 2009, 20:46 przez Globy, łącznie edytowano 1 raz
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9891 (0/4)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

Moderator

Moderatorzy Moto