Dławi się przy przyspieszeniu i czasem przerywa
1, 2
Witam! U mnie czasem dlawi sie przy ruszaniu i rzadziej na dwojce potem slychac jakby delikatny huk lub strzal i idzie ok. Czy to tez kable wtryski lub swiece czy moze cos innego? Czy moze to byc przesuniety rozrzad np o 1 zabek ? Niedawno byl zdejmowany i zaczelo sie to dziac.Wkrotce przedemna 1700km to sie zaczynam martwic.
- Od: 5 maja 2009, 20:49
- Posty: 5
- Skąd: Wroclaw , Leicester
- Auto: Mazda 626 LXI 2,0 '98
Standard postępowania:
Wyeliminować układ zapłonowy
– wymienić świece
– wymiana/podmianka kabli
– kopułka
– palec
– czy cewka nie daje przebić na masę
– może padać moduł
Sprawdzić czy pompa paliwa wyrabia, czy wtryskiwacze ok.
Inne przyczyny o wiele rzadsze to przeskoczył pasek na rozrządzie, brak kompresji i nie wiem co tam jeszcze można wymyślić.
Wyeliminować układ zapłonowy
– wymienić świece
– wymiana/podmianka kabli
– kopułka
– palec
– czy cewka nie daje przebić na masę
– może padać moduł
Sprawdzić czy pompa paliwa wyrabia, czy wtryskiwacze ok.
Inne przyczyny o wiele rzadsze to przeskoczył pasek na rozrządzie, brak kompresji i nie wiem co tam jeszcze można wymyślić.
- Od: 28 maja 2008, 14:58
- Posty: 66
- Auto: Ford Probe 2,5V6
mój problem występuje głównie na benzynie gdy dodam troszkę mocniej gazu samochód słabnie jakby nie dostawał paliwa. dodam ze gdy staram się bardzo delikatnie naciskać pedał gazu to nie ma tego objawu. Dodam również ze na LPG ten problem nie występuje chociaż dziś wieczorem gdy chciałem przyspieszyć auto od razu się dławiło az całkiem zgasło i dopiero po krótkiej i męczącej jeździe na benzynie mogłem przerzucić na gaz.
( problem ten nie występuje gdy dodaje gazu na luzie )
( problem ten nie występuje gdy dodaje gazu na luzie )
- Od: 7 sie 2009, 19:51
- Posty: 25
- Skąd: Międzyzdroje
- Auto: Mazda 626 2.0 GE 92r
U mnie jest to samo przy ko 2500 obrotow lekko sie zdławi po czym idzie dalej na gazie to samo. (rura od powietrza szczelna).
-
mazdorro
Temat był już wałkowany... Może to być:
Nieszczelnośc rury
Uszczelka kolektora ssącego
Przepływomierz
Czujniki położenia wałów
Przewody WN
Świece
Rozrząd
Zapłon
Cewki
Lambda
I to tyle jesli chodzi o taki oklepany standart do dławiących sie obrotów...
Ja pół roku walcze 
Nieszczelnośc rury
Uszczelka kolektora ssącego
Przepływomierz
Czujniki położenia wałów
Przewody WN
Świece
Rozrząd
Zapłon
Cewki
Lambda
I to tyle jesli chodzi o taki oklepany standart do dławiących sie obrotów...


- Od: 16 lip 2009, 13:12
- Posty: 47
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mitsubishi Carisma GDI 1.8 – 140HP
Mam podobny problem, tzn. u mnie jest tak,że obroty są jak najbardziej w porządku, na luzie 2 granicach 800..Z tym,że jak dodaje gazu – niezależnie czy delikatnie czy nie – to obroty najpierw delikatnie spadają dopiero potem idą w górę..dodam,że auto jest zmulone jakoś..wczoraj na giełdzie siedziałem w GE z silnikiem 2.0 i zupełnie inaczej się krecił – żwawiej.. jeżdże tylko na PB a dzieje się tak niezależnie na której stacji zatankuje..
Kable i świece zmieniane ok 15 tys temu więć to może to jest przyczyną...miał ktoś kiedyś podobne jak ja

Kable i świece zmieniane ok 15 tys temu więć to może to jest przyczyną...miał ktoś kiedyś podobne jak ja
- Od: 28 gru 2006, 19:54
- Posty: 796
- Skąd: Kraków
- Auto: Były:
Mazda 626 Cronos 2.0 16V '95 LPG BRC24,Mazda Xedos 9 2,5 KL A/T '94 LPG BRC56 :(
Jest
Honda Stream 2.0 iVTEC '01 BRC24
witam
ja też mam podobnie obroty są oki ale mogę moją madzią rozbujać się zaledwie do 140 z wielkim bólem i do tego to spalanie 50zł na 100 km ,borykam się z tym problemem już około roku. Niedawno wymieniłem sondę lambda ale nie dało to efektu, słabo przyspiesza i jest zamulona .Dawno temu robiłem test diodą i wyszedł kod 8- przepływomierz ,skasowałem błąd i do tej pory go nie wyświetla, czy możliwe jest to że skasowałem tylko błąd a przepływka dalej działa do bani. Byłem też na diagnostyce komputerowej i stwierdzili że działa ok ale to było po skasowaniu błędu , a może to są wtryski i dlatego jest zamulona jakby zalewało ją paliwem choć nie śmierdzi na zewnątrz paliwem
Zastanawiam się już nad kupnem przepływki ale nie mam pewności czy to ona jest winna , chciałbym przed kupnem sprawdzić swoją ale nie znam w okolicy Dąbrowy Górniczej nikogo z tym modelem 626 GE 1.8 benzyna bez gazu / 90KM 1996r .żeby przełożyć i sprawdzić jak działają a wtedy miałbym pewnośc
Czy jest ktoś z forum kto mógłby mi pomóc
wielkie dzięki
gg 6376509
ja też mam podobnie obroty są oki ale mogę moją madzią rozbujać się zaledwie do 140 z wielkim bólem i do tego to spalanie 50zł na 100 km ,borykam się z tym problemem już około roku. Niedawno wymieniłem sondę lambda ale nie dało to efektu, słabo przyspiesza i jest zamulona .Dawno temu robiłem test diodą i wyszedł kod 8- przepływomierz ,skasowałem błąd i do tej pory go nie wyświetla, czy możliwe jest to że skasowałem tylko błąd a przepływka dalej działa do bani. Byłem też na diagnostyce komputerowej i stwierdzili że działa ok ale to było po skasowaniu błędu , a może to są wtryski i dlatego jest zamulona jakby zalewało ją paliwem choć nie śmierdzi na zewnątrz paliwem
Zastanawiam się już nad kupnem przepływki ale nie mam pewności czy to ona jest winna , chciałbym przed kupnem sprawdzić swoją ale nie znam w okolicy Dąbrowy Górniczej nikogo z tym modelem 626 GE 1.8 benzyna bez gazu / 90KM 1996r .żeby przełożyć i sprawdzić jak działają a wtedy miałbym pewnośc
Czy jest ktoś z forum kto mógłby mi pomóc
wielkie dzięki
gg 6376509
- Od: 26 lis 2008, 11:34
- Posty: 25
- Skąd: dąbrowa górnicza
- Auto: 626 GE, 1996 r 1,8 b 90 KM
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6