Większe tarcze hamulcowe oraz zaciski hamulców przednich

Postprzez Lukano » 29 wrz 2009, 19:41

Jacek176 napisał(a):Tzn. jakich dokładnie firm miałeś tarcze i klocki?

kurcze nie pamietam teraz, mineło juz trochę, a paragonów nie mam. Mogę tylko napisać, że nigdy nie biore najtańszych. tym bardziej w hamulcach.
Ale przed zmianą miałem wszystko ori mazdy i było to samo.
Jacek176 napisał(a):Nie wiem jak innym ale mi droga hamowania ze 100km/h poniżej 40m na rozgrzanych hamulcach spokojnie wystarcza do jazdy po ulicy.

Taki wynik jest rewelacyjny, ale Ty chyba nie masz tarcz i klocków seryjnych?
Może przesadzam, że są złe. Ale są duzo gorsze od innych seryjnych samochodów.
Obrazek
Audi A8 4.2
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2006, 19:10
Posty: 4137 (0/1)
Skąd: Lublin/Radom
Auto: Hania civic X, A8 D3 a na lato Hania CRX del soll

Postprzez radekkm » 30 wrz 2009, 00:10

Jacek176 napisał(a):Może na tor to faktycznie nie wystarcza.


Jacko wez pod uwage ze na prostych uzywajac podtlenek mialem ok 100% wiecej mocy w stosunku do seryjnej,przez co predkosci byly duuuuzo wieksze
mysle ze to jest przyczyna niewydolnosci klockow

Lukano moj saab na greenstuffach nie hamuje w stosunku do mazdy,wiec napewno masz cos nie tak
sprawdz tarcze z tylu
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Postprzez Lukano » 30 wrz 2009, 08:56

radekkm mówisz o mieście czy torze ?? ;)
mazda przód ma nowy od czerwca, a cały tył nowy od jakiś 2-3 tygodni. Łącznie z rozebranymi tłoczkami, zestawie naprawczym itp. Części od [Smirnoff] to chyba nie jakaś lipa.
i nie chodzi mi o jedno hamowanie itp. O całokształt pracy przy jeździe na mieście. Są słabo wyczuwalne itp.
Na przeglądzie wszystko wyszło BDB, gość aż się zdziwił, że samochód 90 rok i tak utrzymany.
Aha tylko ja w Saabie mam tarcze od AERO. Nie wiele, ale one mają większą średnicę. Ale aż tyle chyba by to nie dało.
Co by ni było do normalnej jazdy, na miasto, szybkie przeloty na trasie wolę hamulce saaba. W górach podczas ostrej zabawy się nie przegrzały, działały bdb.
Ja nic zmieniał nie będę, do jazdy 2 popołudnia w tygodniu wystarczą mi takie jakie są, czyli seryjne.
Obrazek
Audi A8 4.2
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2006, 19:10
Posty: 4137 (0/1)
Skąd: Lublin/Radom
Auto: Hania civic X, A8 D3 a na lato Hania CRX del soll

Postprzez piwo » 1 paź 2009, 17:13

ja powiem ze jedne klocki i tarcze to g.... a inne sa ok.widac trafiles na jakis szit.zmien klocki i tarcze na mikody i wtedy powiesz czy lepiej czy gorzej.nie amsz wiele do starcenia wydajac te pare set zl.zreszta mikoda nie jest droga.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4874 (268/144)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez Jacek176 » 1 paź 2009, 17:28

Lukano a kiedy ostatni raz zmieniałeś płyn hamulcowy?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez Lukano » 1 paź 2009, 17:56

Moim zdaniem wiele już się nie da poprawić.
Jacek176 napisał(a):kiedy ostatni raz zmieniałeś płyn hamulcowy?

jak robiłem tył,max miesiąc temu.
Żeby to sprawdzić, raczej trzeba by postawić druga Bg obok i testować.

Jak już szukać co może być tak to opony. Są kiepskie, ale te zmienię dopiero na wiosnę.
Mam nowe zimówki, a dopiero co w saabie musiałem zmienić komplet.
Obrazek
Audi A8 4.2
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2006, 19:10
Posty: 4137 (0/1)
Skąd: Lublin/Radom
Auto: Hania civic X, A8 D3 a na lato Hania CRX del soll

Postprzez piwo » 2 paź 2009, 19:28

a blokuja ci hamulce kola?jak tak to opony slabe.ja na swoich toyo r888 nie ejstem w stanie zblokowac kol.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4874 (268/144)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez Jacek176 » 2 paź 2009, 23:53

hmm... ja mając założone twoje R888 na przodzie i swoje T1R na tyle blokowałem wszystkie 4 koła bez problemu.
Jak nie możesz zblokować kół to może nie to że opony takie dobre tylko hamulce takie słabe :P <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez Lukano » 3 paź 2009, 11:17

Trzeba nieźle depnąć, żeby zablokowało ;) ale da się ;) ABS brak ;)
Obrazek
Audi A8 4.2
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2006, 19:10
Posty: 4137 (0/1)
Skąd: Lublin/Radom
Auto: Hania civic X, A8 D3 a na lato Hania CRX del soll

Postprzez realski » 3 paź 2009, 19:39

Witam co do tematu

aktualnie siedze sobie nad projektem zwiekszania hamulcow w swojim projekcie bg 1.8 v6 ..
zawiecha jest od mx-3 ....
wstepnie powiem ze po 2 podejsciach do tokarki moge umiescic tarcze hamulcowe o rozmiarach 300++ mm :)
oczywiscie zwrotnica juz nie jest od mx3 ale dalej od mazdy :)
jak wszystko spasuje i wsadze 1 komplet do auta udostepnie wam zdjecia co i jak i jakie czesci sa wymagane do tego .

Pozdrawiam
Forumowicz
 
Od: 5 lis 2004, 20:47
Posty: 232 (0/1)
Skąd: Białystok

Postprzez piwo » 3 paź 2009, 21:29

czyli rozumiem ze od mx6 udalo sie wsadzic zwrotnice.no to gratulacje. :)
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4874 (268/144)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez realski » 20 paź 2009, 19:42

mala aktualizacja :)

Tarcze dokladnie maja 312mm nacinane nawiercane .
zwrotnice 323F 2.0 delikatna modyfikacja tokarka + troche recznie :)
zaciski bmw 4 tloczkowe
wstepnie dopasowane
aktualnie poszukuje felg 16 raczej odpadaja .. byc moze idzie to zmiescic w 16 .. ale od groma zachodu z szukaniem dobrych 16 ide w 17cali

tera scaner i autocad i cnc by zrobic docelowe adaptery
Powiem tylko tyle jaka opone zastosowac by nieblokowac hamulcow ?)) 225 od tego chyba bede musial zaczac :)
Wyglada to jak narazie w imadelku nieziemsko :))
Forumowicz
 
Od: 5 lis 2004, 20:47
Posty: 232 (0/1)
Skąd: Białystok

Postprzez brii » 20 paź 2009, 20:11

realski <spoko>
Coś się w temcie dzieje – czekamy na finał :)
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez Capazo » 20 paź 2009, 23:52

realski napisał(a):mala aktualizacja usmiech

Tarcze dokladnie maja 312mm nacinane nawiercane .
zwrotnice 323F 2.0 delikatna modyfikacja tokarka + troche recznie usmiech
zaciski bmw 4 tloczkowe
wstepnie dopasowane
aktualnie poszukuje felg 16 raczej odpadaja .. byc moze idzie to zmiescic w 16 .. ale od groma zachodu z szukaniem dobrych 16 ide w 17cali

tera scaner i autocad i cnc by zrobic docelowe adaptery
Powiem tylko tyle jaka opone zastosowac by nieblokowac hamulcow ?)) 225 od tego chyba bede musial zaczac usmiech
Wyglada to jak narazie w imadelku nieziemsko usmiech)


Super juz sie nie moge doczekac produktu finalowego jestes nieziemski :D:D Pozdrowka i trzymam kciuki za dalsze prac. Trzymaj sie!
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez piwo » 21 paź 2009, 13:12

pieknie.czekam na wynik konmcowy i mysle ze nie skonczysz tak tylko wystawisz jakas cene za zestawy.mysle ze paru chetnych sie znajdzie a przy okazji zarobisz kase.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4874 (268/144)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez mlody1921 » 21 paź 2009, 15:37

Ja mam pytanie jak z pasowaniem zacisków pod zwrotnice robiłeś adaptery jakieś
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez Capazo » 21 paź 2009, 17:32

realski napisał(a):tera scaner i autocad i cnc by zrobic docelowe adaptery


Hehe a co tu jest napisane?? Pozdrowka
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez realski » 24 paź 2009, 19:19

tarcze jakie zastosowalem to .
http://moto.allegro.pl/item788966156_ta ... c4_c5.html

czekam na wykonanie adapterow docelowych jak poskladam zwrotnice to porobie fotki .
zostanie tylko poszukac felg
Forumowicz
 
Od: 5 lis 2004, 20:47
Posty: 232 (0/1)
Skąd: Białystok

Postprzez Jacek176 » 24 paź 2009, 19:40

realski napisał(a):tarcze jakie zastosowalem to .
http://moto.allegro.pl/item788966156_ta ... c4_c5.html

Tylko chyba lepiej kupić bezpośrednio u producenta:
http://www.mikoda.pl/public/sklep.php?Content=det&id=840
Przy 2 sztukach wychodzi prawie 50PLN taniej.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez weede » 24 paź 2009, 22:20

312mm to felga 16tka czy 17??

czekam z niecierpliwościa na postepy
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje