Przesmarowanie łożyska kolumny McPhersona
1, 2
Kluska napisał(a):bo Zestaw naprawczy górnego mocowania amortyzatora to kosztuje od 100 w zwyższ
Moze troche glupie pytanie? co to za zestaw naprawczy gornego mocowania amortyzatora?
- Od: 3 cze 2008, 21:58
- Posty: 207
- Skąd: Dublin/Opole
- Auto: Mazda 323F BA1.8
dawot napisał(a):sworzenie wahacza pukaja
pukaja podczas jazdy a na postoju to roznie, nawet strzelaja odglosem
albo moze koncowka drazka kierowniczego kaprysi i poskrzypia sobie
wesoly75 napisał(a):co to za zestaw naprawczy gornego mocowania amortyzatora
nie wiesz
Podłączę się, bo mam podobny problem – skrzypi mi coś w okolicach przedniego prawego koła podczas kręcenia kierownicą (ale zazwyczaj tylko w jedną stronę!) i czasami na większych wybojach. Obstawiałem właśnie łożysko mocowania, ale może ktoś ma jakieś propozycje?
I czy jeśli jest to łożysko, to czy faktycznie nic się nie będzie działo (oprócz wqrwiania
), tj. czy dojeżdżę spokojnie do weekendu, żeby badziewie wymienić?
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
- Od: 25 lip 2008, 11:53
- Posty: 10
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 323F BA 1.5 1994
tigre – raczej łącznik stabilizatora...
- Od: 25 lut 2008, 13:58
- Posty: 106
- Skąd: gdzieś w Pyrlandi
- Auto: Premacy 1,8 '03
Tribute 2,3 '04
a gdzie dostane taka podkladke
podajcie mi linka prosze z ta podkladka z ertalonu lub sklep
-
Z1oma1
hej
ja mam taki problem : podczas hamowania i np skrętu (nie zależne w którą stronę) słychać puknięcie. jak się całkiem zatrzymuje to tez czasem puknie. a jak auto stoi i poruszam za kielich to czuć że to tam w środku coś ma luz. co to może być
ja mam taki problem : podczas hamowania i np skrętu (nie zależne w którą stronę) słychać puknięcie. jak się całkiem zatrzymuje to tez czasem puknie. a jak auto stoi i poruszam za kielich to czuć że to tam w środku coś ma luz. co to może być
Ostatnio edytowano 31 lip 2011, 17:30 przez Lesiu, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 1 gru 2005, 12:29
- Posty: 361
- Skąd: Dębica
- Auto: 323F BA Z5 :] '96
witam, mam problemik maly. posiadam mazde 323f 92r i podczas skretu (w obie strony) na postoju albo w trasie cos mi strzela w okolicach kol przednich
bylem u mechanika bo myslalem ze to przeguby ale powiedzial mi, ze to lozysko kolumny mcpersona. pytalem w sklepach z czesciami do aut japonskich i koreanskich ale nigdzie nie mozna tego dostac
wie ktos moze gdzie mozna znalezc takie lozyska? prosze o pomoc. dzieki i pozdrawiam
-
mlode_wilki
mlode_wilki napisał(a):witam, mam problemik maly. posiadam mazde 323f 92r i podczas skretu (w obie strony) na postoju albo w trasie cos mi strzela w okolicach kol przednichbylem u mechanika bo myslalem ze to przeguby ale powiedzial mi, ze to lozysko kolumny mcpersona. pytalem w sklepach z czesciami do aut japonskich i koreanskich ale nigdzie nie mozna tego dostac
wie ktos moze gdzie mozna znalezc takie lozyska? prosze o pomoc. dzieki i pozdrawiam
Przeczytaj ten topik to na pewno sie dowiesz oprocz carspeed dostaniesz to u intercars
- Od: 3 cze 2008, 21:58
- Posty: 207
- Skąd: Dublin/Opole
- Auto: Mazda 323F BA1.8
Podepne sei do tematu. Wlasnie jestem po wymianie tego lozyska w 323F BG GT. Kupilem lozysko od 626. Jest ciut wieksza obudowa i trzeba plastik lekko doszlifowac na szlifierce. Ku mojemu zdziwieniu tam jest normalnie lozysko toczne – sa 2 podkladki a miedzy nimi krazek z walcami i smarem. Wyglada na to,ze to lozysko wytrzyma wiecej, niz plastik czy teflon.
Niestety po wymianie lozyska nadal mam odglos "pierdzenia" przy kreceniu na postoju. Czy przez przypadek to pierdzenie to nie jest wina starej juz gumy w poduszcze amorka? Przy kreceniu kierownica ta poduszka pracuje, poniewaz zmienia sie kat pochylenia amorka. Moze dlatego wlasnie pierdzi, bo stara guma nie ma juz takich wlasciwosci, jakie powinna miec. Co wy na to ?
Co ciekawe, efekt ten nasila sie wraz ze spadkiem temperatury. W lato nie ma pierdzenia, w zime pierdzi caly czas jak krece na parkingu.
Niestety po wymianie lozyska nadal mam odglos "pierdzenia" przy kreceniu na postoju. Czy przez przypadek to pierdzenie to nie jest wina starej juz gumy w poduszcze amorka? Przy kreceniu kierownica ta poduszka pracuje, poniewaz zmienia sie kat pochylenia amorka. Moze dlatego wlasnie pierdzi, bo stara guma nie ma juz takich wlasciwosci, jakie powinna miec. Co wy na to ?
Co ciekawe, efekt ten nasila sie wraz ze spadkiem temperatury. W lato nie ma pierdzenia, w zime pierdzi caly czas jak krece na parkingu.
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości