Mazda 626 GE FS '92
Żeby nie było że nic się nie dzieje wklejam fotki prawie skończonych kół , teraz jeszcze tylko malowanie rotorów i skręcanie . Była nawet przymiarka do auta bez opony co prawda ale musiałem się upewnić ze 8" i ET 31 wejdzie w seryjne nadkola na przodzie na tył będzie 8,5" badź 9" zależy jakie ranty wyrwę ET bedzie oscylowało w granicach 20 , więc będzie mega szeroko i nisko opony naciagnięte będą 205/40 lub 195/45 to jeszcze się okażę . I rozglądam się coraz bardziej za gwintami . OK teraz fotki .
2 fotki z przymiarki jak widać koło będzie "na styk" z błotnikiem
Felga wypolerowana w porównaniu z tym jak wyglądały jak je kupiłem .
I śrubki , miały iść do powtórnego chromowania , ale udało się je uratować i tak wygląda piękny fabryczny chrom z przed 17 lat firmy OZ Racing
W najbliższym czasie pokaże pewnie kolor rotorów .
2 fotki z przymiarki jak widać koło będzie "na styk" z błotnikiem


Felga wypolerowana w porównaniu z tym jak wyglądały jak je kupiłem .


I śrubki , miały iść do powtórnego chromowania , ale udało się je uratować i tak wygląda piękny fabryczny chrom z przed 17 lat firmy OZ Racing

W najbliższym czasie pokaże pewnie kolor rotorów .
- Od: 17 sty 2005, 21:18
- Posty: 2563
- Skąd: Tarnów
- Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi
na fotach dales przod i tyl ? jezeli tak to i z przodu i z tylu w takiej specyfikacji bedzie za szeroko moim zdaniem . Jak naciągniesz gumki to wtedy bedzie to widac tak mi sie wydaje , a glupio by bylo zeby krawędzie rantow wystawały poza obrys błotników
-
Pyton162
Pyton162 to jest foto przodu , i weź pod uwagę że nie mialem opony i auto nie siadło całym ciężarem tak jak powinno . Może fotki zrobiłem pod złym kątem ale na żywo jest troche inaczej i rant jest równo z błotnikiem i dlatego będzie gwint i będę zgrywał rant z blotnikiem .
- Od: 17 sty 2005, 21:18
- Posty: 2563
- Skąd: Tarnów
- Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi
Pajko napisał(a):W najbliższym czasie pokaże pewnie kolor rotorów
Będą zielone
- Od: 3 mar 2007, 12:21
- Posty: 655
- Skąd: Lubin
- Auto: Toyota Corolla E12
na fotach dales przod i tyl ? jezeli tak to i z przodu i z tylu w takiej specyfikacji bedzie za szeroko moim zdaniem . Jak naciągniesz gumki to wtedy bedzie to widac tak mi sie wydaje , a glupio by bylo zeby krawędzie rantow wystawały poza obrys błotników
po zderzaku widać że jak ktoś robił zdjęcie to się lekko poza auto wychylił. Mimo wszystko – może walić w błotnik
Pozdrawiam, Tomek
Drinking wine and killing time
Drinking wine and killing time
Pajko napisał(a):8,5" badź 9"
i na tak szeroką felgę chcesz 205 zakładać?
jak bedzie tak jak w tej hondzie to bedzie mega dobrze
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C10284428

-
Pyton162
Green napisał(a):Adaś napisał(a):Pajko napisał(a):8,5" badź 9"
i na tak szeroką felgę chcesz 205 zakładać?
będzie germaniec
Dokładnie będzie piękny naciąg jak w germanie i nie tylko w bippu/vipstyle
Pyton162 napisał(a):jak bedzie tak jak w tej hondzie to bedzie mega dobrzehttp://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C10284428
planuję trochę większą glebę i lepsze zgranie gumy z błotnikiem , celuję w glebe -80/50 lub -90/60

- Od: 17 sty 2005, 21:18
- Posty: 2563
- Skąd: Tarnów
- Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi
mam kolesi u siebie którzy śmigają na bardzo dużej glebie i jakoś jeżdżą nie wiem jak ale jeżdżą 
-
Pyton162
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 2 gości