Fiveopac napisał(a):Przy tego rodzaju swapa zasada jest taka – wszystkie czujniki ze starego silnika do przekladki do nowego. Inaczej ECU nie da rady.
U mnie wszystko z silnika 1,6 zostało przeniesione do 1,8 jedynie wtryski są od 1,8.
Fiveopac wiesz może czy ECu z tak starych samochodów bierze pod uwagę obroty silnika do sterowania wtryskiem ?
Bo może warto by było jednaki i wtryski od 1,6 zamontować , wtedy kosztem mocy maksymalnej silnik byłby lepiej zaopatrywany w paliwo przynajmniej w dolnym zakresie.
A wtedy na gazie już łatwiej było by dodać na górze niż po omacku tworzyć mapę wtrysku.
Przepystnica wraz czujnikiem jest też od 1,6 (z reszą jest to przepustnica z oznaczeniem BP , taka sama jak w 1,8)
a co do regulatora Ciśnienia paliwa , widzieliście taki?
po co może być to drugie podłaczone podciśnienie?