Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.
przez Soluks » 8 paź 2009, 22:28
Kzik napisał(a):mam minimalny luz na drazku kierowniczym. Czy to moze byc powodem tych delikatnych postukiwan
też tak miałem i nie wierzyłem, że to końcówka drążka, ale po zmianie cisza u mnie najbardziej słychać było na kostce brukowej...

http://www.youtube.com/watch?v=yormhej1TKs
-

-
- Od: 11 maja 2007, 21:30
-
Posty:
402
(0/1)
- Skąd: NNM/Bydgoszcz/Gdynia
- Auto: Xedos 6 2.0 V6 CA KF
przez dziedzictom » 9 paź 2009, 19:40
Witam dołączę się jeszcze raz do tematu

wczoraj zrobiłem u mechanika moje stukanie do którego mi wróżyli wszystko poduszki silnika łączniki stabilizatora itd. a wszystko powodowała mi końcówka sworznia na wahaczu pukanie na nierównościach a także przy zmianie biegów co wszystkich bardzo dziwiło.... zrobiliśmy to i jak ręka odjął

cisza....
-

-
- Od: 6 wrz 2009, 13:58
-
Posty:
68
- Skąd: Rzeszów
- Auto: Mazda 626 1.8 GE 16v DOHC 96r + LPG
przez lolas » 13 mar 2010, 12:42
w moim przypadku pukanie wynika z luzu miedzy końcówką drążka stabilizatora a wahaczem w przednim kole, mam pytanie: czy ten luz (który na oko jest na śrubie jest dość spory) może wytłuc gniazdo tej śruby w wahaczu? czy tam jest jakaś tulejka którą tez się wymienia przy wymianie drążka?
ludzi nie ma, jedz dżem
-

-
- Od: 10 cze 2008, 15:37
-
Posty:
5
- Skąd: sandefjord
- Auto: mazda 626 1,8 GF 98r.
przez HubertL » 22 maja 2012, 14:58
Witam. Czy ktoś kiedyś wymieniał drążki kierownicze w Mazdzie 626 diesel 2,0 101km rocznik 99 ? Zabrałem sie za wymiane ale nie wiem jak to zrobić proszę o pomoc , wskazówki ze zdjęciami .
-

-
- Od: 31 paź 2011, 22:12
-
Posty:
13
- Skąd: Zawiercie
- Auto: Mazda 626
przez 89matthew89 » 22 maja 2012, 16:38
Nie wymieniałem w maździe ale chyba się niczym nie różni od wymiany w innych autach

tzw klucz do drążków będzie potrzebny najwyżej że chodzi ci o same końcówki drążków kierowniczych

-

-
- Od: 4 lip 2009, 19:15
-
Posty:
202
- Skąd: Ostrowiec Św.
- Auto: 626 GF 97' 2.0 16V
LPG->BRC<–
przez motylek322 » 22 maja 2012, 16:53
HubertL napisał(a):Witam. Czy ktoś kiedyś wymieniał drążki kierownicze w Mazdzie 626 diesel 2,0 101km rocznik 99 ? Zabrałem sie za wymiane ale nie wiem jak to zrobić proszę o pomoc , wskazówki ze zdjęciami .
Jeżeli chodzi o mechanikę to chyba nic nadzwyczajnego. Przy starej GD książka serwisowa podawała na jaką głębokość końcówka musi być wkręcona. Proponuję pomierzyć tą odległość przy starej i tak samo wkręcić nową końcówkę.
-

-
- Od: 8 sty 2008, 11:41
-
Posty:
533
(1/15)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: 626 GW 1999 1,8 kat
przez HubertL » 22 maja 2012, 19:29
Chodzi mi o drążki kierownicze nie o końcówki drążków . Nie ma tam za bardzo dostępu żeby je odkręcić więc chyba oddam je do mechanika bo liczy sobie 140 zł razem z ustawieniem zbieżności .
-

-
- Od: 31 paź 2011, 22:12
-
Posty:
13
- Skąd: Zawiercie
- Auto: Mazda 626
przez motylek322 » 22 maja 2012, 21:07
HubertL napisał(a):.....Nie ma tam za bardzo dostępu żeby je odkręcić więc chyba oddam je do mechanika bo liczy sobie 140 zł razem z ustawieniem zbieżności .
Przy tej cenie nawet się nie zastanawiaj. Gdybyś sam wymieniał to i tak musisz zrobić zbieżność i za nią zapłacić a tak masz wszystko w przyzwoitej cenie.
-

-
- Od: 8 sty 2008, 11:41
-
Posty:
533
(1/15)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: 626 GW 1999 1,8 kat
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6