Mazda MX-3 EC KL-ZE '91
Mazda MX-3 EC 2.5 V6 KL-ZE '91 SQ Blaze Red
Auto zostało sprowadzone ze Szwajcarii w maju 2009.
Data produkcji to 23.08.1991, silnik 1.8 V6, moc 133KM, skrzynia manualna.
Wyposażenie:
Wspomaganie
ABS
Centralny zamek
Elektryczne szyby
Elektryczne lusterka
Elektryczny szyberdach
Modyfikacje:
Silnik:
Swap na 2.5V6 KL-ZE – JDM
Sprężynki zaworowe i talerzyki z KL-DE.
Zalany olejem Motul 300V 15w50.
Korek wlewu oleju MAZDASPEED – JDM
Układ dolotowy:
Kolektor stright neck.
Przepustnica KL-ZE.
CAI z filtrem Fujita 3".
Układ wydechowy:
Kolektory wydechowe 6-2-1.
Bandaż na kolektory.
Wydech przelot 2,5" by Kojot.
Tłumik końcowy przelot 2,5" by M-tech.
Elektronika:
Ecumaster DET3.
Wskaźnik temperatury oleju Auto Gauge SM Peak.
Wskaźnik ciśnienia oleju Auto Gauge SM Peak.
Układ napędowy:
Skrzynia z k8.
Sprzęgło Exedy do 2.5v6.
Short-shifter.
Układ hamulcowy:
Przewody hamulcowe w stalowym oplocie Goodridge.
Tarcze przód Mikoda gt.
Klocki przód Ferodo Premier.
Tarcze tył Brembo.
Klocki tył Delphi.
Płyn hamulcowy Motul RBF 660 DOT4.
Zaciski hamulcowe z polifta+ regeneracja.
Zawieszenie:
Zawieszenie gwintowane K-SPORT STREET
Poliuretany Qdure-flex PERFORMANCE – 85 ShA. Deuter- Olkusz.
Rozpórka przód seria.
Rozpórka tył Pro Racing
Wnętrze:
Kierownica MAZDASPEED – JDM
Gałka zmiany biegów MAZDASPEED – JDM
Fotel kubełkowy MIRCO ST
Pasy szelkowe 4 punktowe OMP 4M .
Dywaniki z logo klubu.
Body:
Seryjny pakiet V6.
Pomarańczowe kierunki przód "ambery" – JDM
Folia Oracal czerwona lampy tył.
Felgi Dotz Jarama 17x7j
Opony Bridgestone Potenza 215/40/17
1/4 mili:
Felgi Enkei (seria) 15x6j
Opony przód Markgum S1 205/50/15 mieszanka miękka
Osiągnięcia:
– 1 miejsce w klasie Samurai Zlot Mazdaspeed Piotrków Trybunalski '10
– 1 miejsce w klasie Samurai Zlot Mazdaspeed Ryki '11
– 2 miejsce w klasie Samurai Zlot Mazdaspeed Ryki '12
– 1 miejsce w klasie Samurai Zlot Mazdaspeed Kąkolewo '13
– 1 miejsce w klasie Samurai Zlot Mazdaspeed Czaplinek '13
– 2 miejsce OES Czaplinek '13
– 2 miejsce Mazdaspeed CUP '13
– 1 miejsce w klasie Samurai Zlot Mazdaspeed Czaplinek '14 –> ET 14,400
– 2 miejsce w klasie Suzuka OES Czaplinek '14
Moc i moment:
193,3KM@6790rpm
225,1Nm@4935rpm
0-100km/h:
1/4 mili:
BEST ET: 14,400
– 2009:
Mazda zaraz po zakupie:
Seryjny silnik 1.8 V6, czyli cherlawe K8:
Hamownia, czyli 125KM i 148Nm:
Naprawa tapicerki fotela kierowcy:
Kierownica z mx-6 GE:
Montaż końcówek Ultera:
Montaż aluramek zegarów:
Montaż wysokiego podłokietnika:
Mega Zlot Sochaczew '09:
– 2010:
Montaż JDMowej kierownicy Mazdaspeed:
Montaż JDMowych kierunków – ambery:
Przewody w oplocie + tarcze Mikoda:
Kolektory 6-2-1:
Montaż kolektorów do k8:
Układ wydechowy przelotowy 2,5" na jednym tłumiku M-tech:
Wycieczka do JKM z Krakowa po silnik KL-ZE:
Silnik na swoim miejscu:
Zlot Piotrków Trybunalski '10 i 1 miejsce w klasie Samuraj:
Finał z EC weeda:
Porównanie mocy przed i po swapie:
– 2011:
Montaż JDMowego korka wlewu oleju Mazdaspeed:
JDMowa gałka zmiany biegów Mazdaspeed:
Schodzimy z masy:
Poprawienie dolotu:
Zlot Ryki '12 i 1 miejsce w klasie Samuraj:
Finał z BA Fasoli:
Finał on board:
Powrót ze zlotu i przygoda ze ślepym dziadkiem (od 0:25):
– 2012:
Seryjne Enkei 15' z przeznaczeniem na zawody:
Markgum S1 205/15/50:
Wymiana talerzyków i sprężynek zaworowych na te z KL-DE:
Montaż wskaźników temperatury i ciśnienia oleju AG SM Peak:
Hamownia przed strojeniem, czyli 193KM/225Nm:
Montaż Ecumaster DET3 i strojenie by Ecu-tune, wykres z DETa:
Zlot Ryki '12 i 2 miejsce w klasie Samuraj:
mx-3 ZE vs mx-3 ZE:
323 ZE vs mx-3 ZE:
– 2013:
Poliuretany Qdure-flex PERFORMANCE – 85 ShA. Deuter:
Gwint K-SPORT STREET:
Fotel kubełkowy MIRCO ST:
Geometria i końcowe ustawienie gwintu:
Rozpórka tył Pro Racing:
Zmiana koloru pokryw zaworów z czerwonego na czarny mat:
Zlot Kąkolewo '13 i pierwsze miejsce w klasie Samuraj:
Pasy szelkowe OMP 4M:
Zlot Czaplinek '13 i 1 miejsce w klasie Samurai oraz 2 na OESie:
C.D.N.
Ostatnio edytowano 2 gru 2012, 00:41 przez Rafał_, łącznie edytowano 50 razy
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
Co tu dużo mówić – piękna, jak prawie każda mx-3 Jak na osiemnastkę to naprawdę wygląda git Tylko foty mógłbyś wrzucić jakieś lepsze
Wyzsza mniej sportowa, ale wygodniejsza Bardzo fajnie w obydwu wersjach.
Ladna, felgi mnie troche zainspirowaly, w koncu sie zbiore i kupie aluski
Ladna, felgi mnie troche zainspirowaly, w koncu sie zbiore i kupie aluski
"The object of war is not to die for your country, but to make the other bastard die for his."
www.zacharow.info – portfolio
www.zacharow.info – portfolio
- Od: 17 lis 2005, 00:24
- Posty: 1884
- Skąd: Łódź
- Auto: 323F BJ FP LPG
Dzięki koledzy.
Edit 26.10.2009: Dzisiaj założyłem zimówki Bridgestone Blizzak LM22 o rozmiarze 215/40/17. Okazało sie, że Falkeny miały juz prawie 9 lat .
Edit 26.10.2009: Dzisiaj założyłem zimówki Bridgestone Blizzak LM22 o rozmiarze 215/40/17. Okazało sie, że Falkeny miały juz prawie 9 lat .
Ostatnio edytowano 23 lis 2009, 22:43 przez Rafał_, łącznie edytowano 1 raz
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
Fotel kierowcy był w tragicznym stanie:
Teraz jest trochę lepiej:
Dzisiaj założyłem kierownicę z mx-6 i tu podziękowania dla PawelMX6. Jest to seryjna kierownica MX-6 GE Jspec/Espec z początkowych lat produkcji. Identyczna była montowana w wersji JDM .
Sorry za foty ale mam słaby aparat.
Teraz jest trochę lepiej:
Dzisiaj założyłem kierownicę z mx-6 i tu podziękowania dla PawelMX6. Jest to seryjna kierownica MX-6 GE Jspec/Espec z początkowych lat produkcji. Identyczna była montowana w wersji JDM .
Sorry za foty ale mam słaby aparat.
Ostatnio edytowano 26 lis 2009, 22:19 przez Rafał_, łącznie edytowano 2 razy
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
I niech ktoś powie, że MX-3 w serii nie wygląda dobrze. Moim zdaniem wygląda po prostu świetnie Pakiet V6 zdecydowanie dodaje uroku – bardzo mnie się podoba ta mniejsza siostra
Dzisiaj magicy z Okęcia założyli w Madzi sekwencyjną instalację Lpg firmy KME. Mam nadzieję,że będę z niej tak samo zadowolony jak z tej co mam w szóstce (25 tys.km bez żadnych problemów):) .
Ostatnio edytowano 15 lut 2011, 23:13 przez Rafał_, łącznie edytowano 1 raz
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
bardzo ładna mx-3, mam sentyment do czerwonych
felgi i sprężyny to w zupełności wystarczy, aby auto zyskało na wyglądzie.
I jak na gazie się jeździ, ile zapłaciłeś za sekwencję, ja się wciąż zastanawiam, ale taki "mod" zostawie dopiero na pażdziernik przyszłego roku.
Pozdrawiam i bezawaryjności życzę
felgi i sprężyny to w zupełności wystarczy, aby auto zyskało na wyglądzie.
I jak na gazie się jeździ, ile zapłaciłeś za sekwencję, ja się wciąż zastanawiam, ale taki "mod" zostawie dopiero na pażdziernik przyszłego roku.
Pozdrawiam i bezawaryjności życzę
Siwus napisał(a):bardzo ładna mx-3, mam sentyment do czerwonych
Dzięki siwus, twoja była też się nieźle prezentowała .
Siwus napisał(a):I jak na gazie się jeździ
Na razie przejechałem 100 km , jest .
Dzisiaj przyszedł czas na końcówki wydechu bo te fabryczne nie grzeszyły pięknością .
Madzia dostała dwie końcóweczki Ultera o średnicy 60 mm . Jest minimalnie głośniej .
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
loockas napisał(a):jarek.6s kierownica z MX-6 pasuje plug and play?
Tak. Z tego co się dowiedziałem to wszystkie Mazdy po 90 roku miały ten sam wieloklin.
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
Dopieszczona sztuka, w krwistej czerwieni i z oryginalnymi dodatkami podoba mi się najbardziej Gratulacje za utrzymanie Jej w formie!
Jest to kiera z początku produkcji mx-6 w wersji JDM.
a mi się wydaję że jest to standardowa kierownica w mx-6 2,0 z początku lat produkcji -bynajmniej występowały i takie w euro wersji
a tak poza tym gratuluje pięknej mx-3
- Od: 26 sie 2005, 07:39
- Posty: 1101 (2/0)
- Skąd: Drawno
- Auto: RX8 z z32se
Tak jest to seryjna kierownica MX-6 GE Jspec/Espec z początkowych lat produkcji.
Ostatnio edytowano 5 lut 2010, 05:39 przez Rafał_, łącznie edytowano 1 raz
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
jarek.6s napisał(a):seryjna kierownica MX-6 GE Jspec/Espec
kierownica świetna, tez taką chcę
a auto na prawdę w super stanie, oby tak dalej
-
www.czelej.net
- Od: 4 lut 2008, 02:41
- Posty: 2351 (22/37)
- Skąd: Mark k. Warszawy/Podlasie
- Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW
Mam możliwość zakupienia skórzanych foteli i kanapy z wersji przedliftowej . Zastanawiam się nad nimi, ale przecież dopiero co zrobiłem porządek z tapicerką .
Ostatnio edytowano 5 gru 2009, 15:59 przez Rafał_, łącznie edytowano 1 raz
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości