Mam niejasne obawy, ze moja wersja z koncowki produkcji ma cos wycudowane. Moze ktos sie spotkal z problemem? Na oryginal z ASO jakos chwilowo mnie nie stac
Jakie przeguby/półosie do GV ?
1, 2
Wlasnie po raz drugi probowalem zalozyc przegub do mojej mazdy. I po raz drugi, po rozebraniu tego balaganu, okazalo sie, ze nie pasuje. Po pierwsze pierscien ABS ma duzo mniejsza ilosc zabkow. To nie problem. Przeloze ze starego. Nie pasuje jednak ani czop do piasty, ani polos do przegubu. Maja inne srednice. Ilosci zabkow na wielowpuscie juz nie chcialo mi sie liczyc.
Mam niejasne obawy, ze moja wersja z koncowki produkcji ma cos wycudowane. Moze ktos sie spotkal z problemem? Na oryginal z ASO jakos chwilowo mnie nie stac
A przegub terkocze juz ponad rok... Dlugo juz nie pociagnie, szczegolnie, ze gdzies zgubila sie jedna kulka...
Mam niejasne obawy, ze moja wersja z koncowki produkcji ma cos wycudowane. Moze ktos sie spotkal z problemem? Na oryginal z ASO jakos chwilowo mnie nie stac
- Od: 13 sie 2004, 13:17
- Posty: 398
- Skąd: Warszawa
- Auto: 626 2,2 i GV 95, chevy s10 02
Jak to jest ori przegub to go zregeneruj. To chyba najlepsze wyjście.
Ja też raz tak miałem w cronosie, że przegub mi nie pasował. Pojechałem nawet ze starym do sklepu i też nie udało się nic dopasować. Zregenerowałem go więc i hula. Tylko warunek – przegum musi być ori albo bardzo dobrej jakości zamiennik.
Ja też raz tak miałem w cronosie, że przegub mi nie pasował. Pojechałem nawet ze starym do sklepu i też nie udało się nic dopasować. Zregenerowałem go więc i hula. Tylko warunek – przegum musi być ori albo bardzo dobrej jakości zamiennik.
Hazell
- Od: 4 cze 2004, 12:08
- Posty: 618
- Skąd: Grodzisk Maz.
- Auto: BMW E39 523i + SGI
***XXX*** napisał(a):moja propozycja to Toruń ul. Kwiatowa 50 (056) 654-61-22. Mi gość wytrzasnął bez problemowo przegub do Xedosa 1,6 więc myśle ,że do 626 nie będzie problemów. Zadzwoń. Sprawdź. Pozdrawiam
XXX ale co skolował taniej jakoś? Tez mam 1.6 i mam problem... On sciaga czesci czy jak?
heheheh. taniej...... dobre słowo. dobrze wiesz ,że w tym samochodzie nie ma taniej. W ogóle skołował bo w Bydzi nie mogłem nigdzie dostać. Zapłaciłem za niego 500 zł. Oryginalny oczywiście. Miał go na miejscu. On też regeneruje oczywiście. A co potrzebujesz konkretnie? Od niedawna mam niezłe źródełko w Bydzi i może akurat.

***XXX***
- Od: 8 sty 2005, 07:31
- Posty: 172
- Skąd: Bydgoszcz,Newcastle
- Auto: Accord Coupe 3,0 V6
***XXX*** napisał(a): A co potrzebujesz konkretnie? Od niedawna mam niezłe źródełko w Bydzi i może akurat.
Co konkretnie to potrzebuje... 2 przeguby i antene elektryczna. Zasadniczo to jak myslicie ze warto to przeguby bym do regeneracji oddal. Chyba sa ORI tylko powiedzcie ile na nich pojezdze? Jezdze spokojnie i nie piszcze kolami czyli rasowy emeryt Style
anteny Ci nie załatwie. Ktoś chciał sprzedać. Daj znać w "kupię". Przeguby moge sprawdzić. A czy warto? hmhmmmm...... Na troche napewno. Jeśli jeździsz spokojnie to luz. Ale prędzej czy później i tak trzeba będzie je wymienić.

***XXX***
- Od: 8 sty 2005, 07:31
- Posty: 172
- Skąd: Bydgoszcz,Newcastle
- Auto: Accord Coupe 3,0 V6
Myślę, że regenerowany przegum ori to 100tys jazdy.materialy pozostaja te same (bardzo dobre) oprucz kul, które się mało zużywają. Cały pic polega na kanałach w przegubie. A skoro kanały z [tiiit] materiałów to nie widzę przeszkór dlaczego ten przegub miałby być mniej żywotny.
Hazell
- Od: 4 cze 2004, 12:08
- Posty: 618
- Skąd: Grodzisk Maz.
- Auto: BMW E39 523i + SGI
***XXX*** napisał(a):że można spróbować zamiecić lewy na prawy a prawy na lewy
no tak, tak to robią handlarze, żeby sie zamkneło na kilkaset kilometrów i to wszystko. Możne też nasypać trocin do skrzyni biegów też ciszej pracuje, a słyszałem jeszcze o kisielu w chłodnicy.
XXX takie numery to na handel a nie dla siebie

ES z tego co pamiętam jest 2 rodzaje przegóbów do 626 GD 2,2. Nie kupiłeś przypadkiem tego od forda probe
Waluś napisał(a):ES z tego co pamiętam jest 2 rodzaje przegóbów do 626 GD 2,2. Nie kupiłeś przypadkiem tego od forda probeMa tę samą wielkość, jest też niby do mazdy, ale ma inną ilość zębów na wieloklinie
coś kiedyś czytałem na fordoskim forum na ten temat. Też ktoś sie nacioł i kupił od 626 GD i nie pasował do forda, a może tobie dali skolei do forda
To juz jakis trop. Dzieki.
- Od: 13 sie 2004, 13:17
- Posty: 398
- Skąd: Warszawa
- Auto: 626 2,2 i GV 95, chevy s10 02
Witam
wydaje mi sie ze Ford probe ma silnik i uklad napedowy MAZDY zmienia sie tylko kasta!!!!
Do mazdy 626 2,2 GV powinno pasowac to samo co do modelu nie kombi rocznik 88-91
i taki przegob powinien miec:
90 ilosc zebow pierscienia ABS
25 zeb wewnetrz
26 zeb zewn
56mm pod uszczelniacz
Jezeli jestes zainteresowany wymiarami badz masz jakies inne pytania
napisz marecki220@op.pl
Postaram sie szybko odpowiedziec a jezeli te wymiary sie zgadzaja to jestem w stanie zalatwic cos takiego
wydaje mi sie ze Ford probe ma silnik i uklad napedowy MAZDY zmienia sie tylko kasta!!!!
Do mazdy 626 2,2 GV powinno pasowac to samo co do modelu nie kombi rocznik 88-91
i taki przegob powinien miec:
90 ilosc zebow pierscienia ABS
25 zeb wewnetrz
26 zeb zewn
56mm pod uszczelniacz
Jezeli jestes zainteresowany wymiarami badz masz jakies inne pytania
napisz marecki220@op.pl
Postaram sie szybko odpowiedziec a jezeli te wymiary sie zgadzaja to jestem w stanie zalatwic cos takiego
-
Gość
Marecki220 napisał(a):Witam
wydaje mi sie ze Ford probe ma silnik i uklad napedowy MAZDY zmienia sie tylko kasta!!!!
Do mazdy 626 2,2 GV powinno pasowac to samo co do modelu nie kombi rocznik 88-91
i taki przegob powinien miec:
90 ilosc zebow pierscienia ABS
25 zeb wewnetrz
26 zeb zewn
56mm pod uszczelniacz
Jezeli jestes zainteresowany wymiarami badz masz jakies inne pytania
napisz marecki220@op.pl
Postaram sie szybko odpowiedziec a jezeli te wymiary sie zgadzaja to jestem w stanie zalatwic cos takiego
Podziw dla wiedzy. Wlasnie taki przegub mam w aucie. Niestety juz dwa razy sprzedali mi zly. I pierscien to najmniejszy problem, bo mozna go przelozyc. Udalo mi sie znalezc w Lomiankach pod Warszawa sklep, w ktorym gosc posluchal co mam do powiedzania, zanotowal podstawowe wymiary, ktore zmierzylem z natury. Rozlaczyl sie i po 5 minutach zadzwonil i zadal pytanie o ilosc zebow ASB. I w ten sposob po objezdzeniu i obdzwonieniu kilku fachowych sklepow trafilem do firmy, ktora ma rzetelne katalogi. Za podejscie do klienta, ceny (tylko 198 zl) i fachowosc polecam: http://www.eurodriveshafts.pl/index.php. Jest to jakis japonski zamiennik i wyglada solidnie. Jakosc wyjdzie w praniu. Dzieki za pomoc.
- Od: 13 sie 2004, 13:17
- Posty: 398
- Skąd: Warszawa
- Auto: 626 2,2 i GV 95, chevy s10 02
Witam
Szukam prawej(długiej) półosi do '93 626 kombi GV comprex (bez ABS)i chcę się dowiedzieć czy pasuje do niej półoś od 626 GE z tym samym silnikiem,które były produkowane równolegle.Na allegro jest dużo półosi do GE ale sprzedający nie potrafią odpowiedzieć na moje pytanie.
Pozdrawiam.
Szukam prawej(długiej) półosi do '93 626 kombi GV comprex (bez ABS)i chcę się dowiedzieć czy pasuje do niej półoś od 626 GE z tym samym silnikiem,które były produkowane równolegle.Na allegro jest dużo półosi do GE ale sprzedający nie potrafią odpowiedzieć na moje pytanie.
Pozdrawiam.
- Od: 5 kwi 2007, 00:02
- Posty: 7
- Skąd: Pruszcz Gdański
- Auto: `93 626 kombi 2.0 D Comprex
Może napisz z jakiego powodu szukasz całej półosi? Wysadziłeś przeguby w kosmos? Wydaje mi się, że prędzej znajdziesz nowe przeguby wew/zew, ewentualnie podporę, ale z całą w dobrym stanie półosią może być problem :/
Na 99% półoś od GE niestety nie będzie pasować. Może z początku produkcji? Tak czy owak wątpię. Z tego co pamiętam (mogę się mylić – dawno to było) średnica w GV jest 27mm, a w GE 29mm, a tym samym masz inną ilość i wielkość frezowania.
Edit:
Jak jednak chodzi o przeguby to mogę polecić Ci sklep który ma tego całą masę od ręki i w całkiem przyzwoitych cenach
Pisz na PW.
Pozdrawiam
Na 99% półoś od GE niestety nie będzie pasować. Może z początku produkcji? Tak czy owak wątpię. Z tego co pamiętam (mogę się mylić – dawno to było) średnica w GV jest 27mm, a w GE 29mm, a tym samym masz inną ilość i wielkość frezowania.
Edit:
Jak jednak chodzi o przeguby to mogę polecić Ci sklep który ma tego całą masę od ręki i w całkiem przyzwoitych cenach
Pozdrawiam

Która następna? :)
- Od: 17 cze 2008, 23:48
- Posty: 567
- Skąd: Warszawa
- Auto: 323 BG 1.6 16V
&
626 GV 2.2i 12V
Wywalony jest wielowpust w przegubie wewn. a sądząc po wielkości luzu także wieloklin półosi przy podporze .W ogłoszeniach z używkami z reguły są kompletne półosie mniej lub bardziej zużyte .Czy ten sklep oferuje poszczególne części osobno?
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- Od: 5 kwi 2007, 00:02
- Posty: 7
- Skąd: Pruszcz Gdański
- Auto: `93 626 kombi 2.0 D Comprex
dlaczego ma nie pasować od GE
chodzi o typ silnika nie o budę. A właściwie to o skrzynię, a jeśli mamy tu CX i tam CX to nie ma zmiłuj musi być to samo. Różnica może być na osi zewnętrznej a właściwie na piaście, bo mniemam że GD/GV miało inne niż GE ale nie koniecznie. Z moich doświadczeń wynika że w F2T które miałem i w FE3 GT przeguby i półosie były takie jak w GE KL więc pewnie i comprexy maja podobnie GV-GE
Jesli ktoś w używce chce sprzedać samą ośke to warto się ugadać i zaryzykować z możliwością ew. zwrotu
Jesli ktoś w używce chce sprzedać samą ośke to warto się ugadać i zaryzykować z możliwością ew. zwrotu
Nie wiem co Japończyki nakombinowali ale u mnie nie pasowało i tyle. Może to wina błędu w katalogu a może nastąpił jakiś lifting? Cholera wie... U mnie różnica była 2mm. Ponieważ chciałem wymienić oba przeguby stwierdziłem, że będzie lepiej i szybciej przy okazji wymienić całą półośkę i będzie cacy
Niestety pomyliłem się z lekka. Nauczony doświadczeniem wiem, że jeśli chodzi o hamulce, półosie, przeguby lepiej jest najpierw rozebrać, pomierzyć i kupić taką samą
Co z tego jak będzie pasowało na skrzyni, a na piaście nie. Dan ma wymienić przy okazji piastę? Bez sensu... Za dużo kombinowania
Najlepiej będzie jak zadzwoni, dowie się szczegółów i będzie miał możliwość ewentualnej wymiany
Jak napisałem wcześniej – Wychodzi na to, że model modelowi nie równy...
Pozdrawiam
Co z tego jak będzie pasowało na skrzyni, a na piaście nie. Dan ma wymienić przy okazji piastę? Bez sensu... Za dużo kombinowania
Najlepiej będzie jak zadzwoni, dowie się szczegółów i będzie miał możliwość ewentualnej wymiany
Jak napisałem wcześniej – Wychodzi na to, że model modelowi nie równy...
Pozdrawiam

Która następna? :)
- Od: 17 cze 2008, 23:48
- Posty: 567
- Skąd: Warszawa
- Auto: 323 BG 1.6 16V
&
626 GV 2.2i 12V
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6