Mazda 626 (GF / GW) – Opinie i Informacje

Mazda 626 1998–2002

Postprzez Skrzypek_na_dachu » 27 wrz 2009, 19:37

Waluś napisał(a):Podkreślam że mój egzemplarz jest bezwypadkowy i bezkolizyjne w tych miejscach

Chyba więcej stał w garażu niż jeździł :P
Mechanika (rozrządy, zawieszenia, wymiana przewodów hamulcowych, itp.itd.)
Forumowicz
 
Od: 24 sty 2008, 11:45
Posty: 201
Skąd: Bilcza/Kielce
Auto: Ave t25

Postprzez Radex » 28 wrz 2009, 08:42

Waluś rdzy nie musi być w każdej GF
tez jestem teraz szczesliwym posiadaczem GF po lifcie nierdzewiejącej (choć na klapie był mały bąbelek ale go zlikwidowałem) ale wczesniejsza GF rdzewiala na nadkolach okropnie, po jakims czasie znowu ruda sie wdarła i zabrała się nawet za dach przy szybie nad kierowcą
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2007, 23:24
Posty: 8982 (46/30)
Skąd: Zawiercie
Auto: Bunia

Postprzez Waluś » 28 wrz 2009, 20:52

Skrzypek_na_dachu napisał(a):Chyba więcej stał w garażu niż jeździł

myśle że gdyby stał w garażu to wyglądał by dużo gorzej <lol>
Ale to fakt często bywa tak że sztuka sztuce nie równa
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez rustin » 29 wrz 2009, 08:59

dlaczego niektórę 626 mają białe klosze z tyłu u dołu a inne u góry?
Początkujący
 
Od: 25 wrz 2009, 18:28
Posty: 9

Postprzez rustin » 29 wrz 2009, 09:04

jaki jest najlepszy silnik diesla i benzyny do mazdy 626 z ok 2000r?chodzi mi o bezawaryjnośc i w miarę oszczednośc.Silnik benzynowy to od razu do zagazowania
Początkujący
 
Od: 25 wrz 2009, 18:28
Posty: 9

Postprzez artro219 » 29 wrz 2009, 09:15

rustin napisał(a):dlaczego niektórę 626 mają białe klosze z tyłu u dołu a inne u góry?

Lekki lifting
Obrazek
Magnetyzer spełnia swe zadanie tylko z czip rezystorem i naklejkami,wydech z rynny i alukołpaki ze spinerami. Teścia Antka, szwagra brat ma taki zestaw i taaaak mu golf zapierda.. znaczy się śmiga ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 lip 2008, 14:21
Posty: 684
Skąd: Włocławek
Auto: Mazda 323F BJ 2,0 DITD 2001

Postprzez Radex » 29 wrz 2009, 09:37

artro219 napisał(a):
rustin napisał(a):dlaczego niektórę 626 mają białe klosze z tyłu u dołu a inne u góry?

Lekki lifting

ja tylko dodam:

1997-1999
Obrazek
Obrazek

1999-2002
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2007, 23:24
Posty: 8982 (46/30)
Skąd: Zawiercie
Auto: Bunia

Postprzez Riki » 29 wrz 2009, 17:29

rustin optymalna opcja to 2.0 benzyna o mocy 115KM....
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez majsterus » 30 wrz 2009, 22:39

cóż moge dodać...miałem GF 98 1.8ccm3...ładą srebrną i miała tylko malowany tylny błotnik – rysa...i zmieniony zderzak przód po dotknięciu..

sprzedałem...i nie załuję :D :D :D
za Boga to auto nie szło....za to żarło za dwie hahaha
to już civic anglik 1.4 w podobnej budzie rwie do przodu

teraz mam 323 97 1,5cmm3 sedana... to się lepiej zbiera od tego 626....
także 626... no może ładnie wyglądała 3 lata tamu, ale teraz nic specjalnego ani pod względem wizualnym ani osiągów

nie wspomnę o Accordzie 1,8 V-tec 2000r którego regularnie ujeżdżam :D mazda...może powąchać zredukowane NOx

tak serio....323 lepiej mi się widzi a kosztuje 1/3 ceny
a co mi się podobało w 626...podłokietnik był naprawdę dobry...lepszy mam tylko w multivanie ale to inne auto...

a jeszcze jedno kiera była fajna...
:D :D :D hahaha


składam podziękowania dla Jaksy, za to ze mi podpowiedział jak usunąć błędy SRS.
lubie wszystko co ma silnik 4 koła i spala paliwo

SPRZEDAM NISSAN MICRA STYLE `98 – mojej mamy:) zarejestrowana
Początkujący
 
Od: 31 lip 2005, 22:30
Posty: 26
Skąd: nowy tomyśl/ poznań
Auto: japońskie i niemieckie

Postprzez Radex » 8 lis 2009, 08:17

tu jeszcze mały teścik 626 GF z neta:

http://www.autotesty.net.pl/testy/mazda ... 626_gf.php

i parę słów o modelu:

http://moto.pl/MotoPL/1,98754,4995438.html
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2007, 23:24
Posty: 8982 (46/30)
Skąd: Zawiercie
Auto: Bunia

Postprzez gazparts » 13 lis 2009, 20:01

majsterus napisał(a):sprzedałem...i nie załuję zeby zeby zeby
za Boga to auto nie szło....za to żarło za dwie hahaha

a moja idzie o:
http://bananmin.wrzuta.pl/film/2xQC6gXa ... nie_626_gw

a spalanie hmmm za 80zł 400km to chyba niewielkie spalanie
rdzy zero :D
bananmin
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 11:49
Posty: 989 (1/9)
Skąd: BUSKO KIELCE gdzieś pomiędzy
Auto: było BA, GF, GW LW fs i L3 MURANO i VOLVO v50T, S-Max 2,5Ljest ESCAPE 2l TURBO i Warrior 1700

Postprzez belmondo23 » 31 gru 2009, 09:30

Witam,
mam takie pytanie bo znalazłem ładną Mazde 626 z 1999 roku. Silniczek tam jest 2.0 ditd ale pan w komisie mówi że jest 90 koni? :] po pierwsze czy były w te mazdy takie silniki wkładane? a po drugie czy on nie jest za słaby na takie auto w dodatku w kombi????

Dodam, że mam sie przesiąść z Seata Cordoby 1.9 Tdi tez 90 koni.
belmondo23
 

Postprzez Riki » 31 gru 2009, 15:05

belmondo23 bywały motory DiTD o mocy 90KM, także w 626
kombi (GW). Moc zapisana jest w VIN-ie: JMZGF14R20 lub T gdzie R ma moc w tym roczniku 101KM a T właśnie 90KM.

Jeśli motor jest w dobrej kondycji to mocy wystarcza do normalnej eksploatacji. Seat w tej kaście jest sporo lżejszy (GW to trochę inna wielkość/klasa auta..) więc osiągi mogą być nieco lepsze ale wszystko zależne jest od konkretnego egzemplarza..

P.S
Radex84 napisał(a):tu jeszcze mały teścik 626 GF z neta:


Srednio obiektywny ale jest kilka ciekawych informacji dla potencjalnego kupca M626 <zeby>
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez spank9r » 1 sty 2010, 13:07

Witajcie, mam pytanie do użytkowników GF'ki. Czy posiadają one już komputer, pokazujący spalanei chwilowe/średnie, zasięg w km do następnego tankowania?
Początkujący
 
Od: 26 sty 2009, 02:49
Posty: 7
Skąd: Wrocław
Auto: 626 IV 1.8 16V

Postprzez rumunn95 » 1 sty 2010, 13:39

spank9r tak pokazuje ale wersja z kompem pokladowym
Historia;) --->323F 1.6 16v 91r.-->323F 1.8 16v 92r.-->626 2.0 FS 16v GW 98r.;–)-->w przyszłosci ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2009, 16:53
Posty: 901 (20/6)
Skąd: Biała Podlaska
Auto: MONDEO MK4 2.0TDCI GHIA ;) , Sachs Herkules i Sparta

Postprzez belmondo23 » 1 sty 2010, 17:37

Mam jeszcze jedno pytanie co do Mazdy 626 z silnikiem 2.0 ditd 90 ps z 1999 roku.
Czy i w jaki sposób można najlepiej podnieść moc przypuśćmy do 4 tys zł.
Tylko chce to zrobić tak żeby za mocno nie obciążać silnika i zrobić to w miarę profesjonalnie. Jest możliwość osiągnięcia około 150 koni i momentu obrotowego na poziomie 300 nm??
belmondo23
 

Postprzez gazparts » 2 sty 2010, 23:08

belmondo23 napisał(a):Jest możliwość osiągnięcia około 150 koni i momentu obrotowego na poziomie 300 nm??

aż tak to się nie da chyba że przekładkę silnika sobie zrobisz
bananmin
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 11:49
Posty: 989 (1/9)
Skąd: BUSKO KIELCE gdzieś pomiędzy
Auto: było BA, GF, GW LW fs i L3 MURANO i VOLVO v50T, S-Max 2,5Ljest ESCAPE 2l TURBO i Warrior 1700

Postprzez crouch196 » 2 sty 2010, 23:55

Witam. Mam pytanie odnośnie 626 1.8benzyna(90km) z 98r. Nie mogę znaleźc opini na w/w silnik...:( o 2.0 wiem już bardzo dużo, ale o tym nic. Proszę o nakreślenie czy warto ten silnik brac, gdyż znajomy mocno się napalił na ten egzemplarz, a ja staram się go przekonac do tego modelu ale 2.0 115km...proszę o podanie plusów i minusów silnika 1.8
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2008, 22:31
Posty: 32
Skąd: Koscierzyna/Gdańsk
Auto: Mazda mx-3 1.8 v6 133km/Opel Omega 2.0 16v 136km

Postprzez gazparts » 2 sty 2010, 23:59

crouch196 napisał(a):Witam. Mam pytanie odnośnie 626 1.8benzyna(90km) z 98r. Nie mogę znaleźc opini na w/w silnik...:( o 2.0 wiem już bardzo dużo, ale o tym nic. Proszę o nakreślenie czy warto ten silnik brac, gdyż znajomy mocno się napalił na ten egzemplarz, a ja staram się go przekonac do tego modelu ale 2.0 115km...proszę o podanie plusów i minusów silnika 1.8

jeżdzilem 1,8 i mam 2,0
i ta pierwsza o dużo słabiej ciągnie
a spalanie podobne
jak masz wybór szukaj FS 2,0
bananmin
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 11:49
Posty: 989 (1/9)
Skąd: BUSKO KIELCE gdzieś pomiędzy
Auto: było BA, GF, GW LW fs i L3 MURANO i VOLVO v50T, S-Max 2,5Ljest ESCAPE 2l TURBO i Warrior 1700

Postprzez crouch196 » 3 sty 2010, 00:02

chodzi mi głównie o awaryjnośc, znoszenie lpg, a nie informacje typu "ten silnik nie jedzie itp..."zaznaczam że kolega już jechał tym samochodem i sie strasznie napalił i moc jak dla niego jest wystarczająca <lol> wykonałem i tak kawał dobrej roboty, kolega jeździ golfem hahaha a teraz najprawdopodobniej przesiądzie się na Magdalene :D
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2008, 22:31
Posty: 32
Skąd: Koscierzyna/Gdańsk
Auto: Mazda mx-3 1.8 v6 133km/Opel Omega 2.0 16v 136km

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6