Witam wiem ze wiele jest tematow na temat wyciekow plynu chlodniczego ale nie znalazlem tam zadnych konkretnych rozwiazan w stosunku do mojego przypadku.
Po przejechaniu kilkunastu km zbiorniczek wyrownawczy jest pusty dojleje wody do pelna i znow ta sama sytuacja. Wyciek zlokalizowalem po lewej stronie (patrzac od przodu) silnika dokladnie w okolicach pod paskiem klinowym. Co to za usterka i jakie koszty sie z tym wiaza? Z gory dzieki za sugestie.
Wyciek plynu chlodniczego
Strona 1 z 1
Zgadzam sie z farciarz w 100%... i lepiej nie jezdzij tak tylko wymien od razu co by nie doprowadzic do np zablokowania sie pompy wody bo wtedy moze ci zerwac pasek rozrzadu a to juz bardzo nieprzyjemna sprawa..:d
- Od: 11 maja 2008, 16:43
- Posty: 120
- Skąd: Stróża/k. Myślenic
- Auto: Mazda 323F BA 1.8 DOHC 16V '96
dolalem 3 dni temu wody i o dziwo nadal ten sam poziom jest no ale wyciek byl pod samochdem a to moze byc tylko uszczelka czy cala pompa do wymiany? ile to moze kosztowac? duzo rozbierania chyba co?
-
brakus69
200 za sama pompę zapłaciłem.Napisz do kolegi Smirnoffa lub www.carspeed.pl.Jest to kolega z forum i on Ci doradzi co i jak,ma atrakcyjne ceny także na pewno się dogadacie.
Miałem to samo. Delikatny wyciek pod rozrządem. Gwałtowny ubytek płynu. Przez kilka dni dolałem kilka litrów wdoy a przed wymiana pompy ustało hehe. Wymieniłem na pompe z GMB koszt 130 zeta. Aha i temperatura silnika przy jezdzie powyzej 140 km/h sie podnosiła. Wg. mnie pompa nie potrafiła wyrobić 
- Od: 5 sty 2007, 18:46
- Posty: 1146
- Skąd: Gliwice
- Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)
u mnie jest wlasnie bardzo podobna sytuacja tez delikatny wyciek łącznie dolalem 2x po litrze wody i teras jak juz chcem to robic to stan plynu jest bez zmian nie ucieka juz jakby hehe. No ja glownie po miescie jezdze wiec takich predkosci nie rozwijam nie zauwazylem wzrostu temp. ale przy szybszej jezdzie chyba ten plyn szybciej ubywa.
Dzis bylem w warsztacie to sie dowiedzialem ze zeby dostac sie do pompy to trzeba prez rozrzad sie przedzierac i ze dwa razy tego samego paska rozrzadu nie mozna zakladac i trzeba nowy czy to prawda waszym zdaniem? Klinowy sobie odrazu wymienie bo to groszowa sprawa mam obecnie 168tys. przebiegu a rozrzad niby naklejka jest i poprzednik mnie zapewnial ze przy 150tys byl wymieniany.
GMB to jakas dobra firma co byscie polecili? bo zauwazylem ze spore wachania cen np. SKF 400zl
Dzis bylem w warsztacie to sie dowiedzialem ze zeby dostac sie do pompy to trzeba prez rozrzad sie przedzierac i ze dwa razy tego samego paska rozrzadu nie mozna zakladac i trzeba nowy czy to prawda waszym zdaniem? Klinowy sobie odrazu wymienie bo to groszowa sprawa mam obecnie 168tys. przebiegu a rozrzad niby naklejka jest i poprzednik mnie zapewnial ze przy 150tys byl wymieniany.
GMB to jakas dobra firma co byscie polecili? bo zauwazylem ze spore wachania cen np. SKF 400zl
-
brakus69
Ja tam pasek założyłem stary tzn. rok temu wymieniałem rozrzad i zrobiłem 10 tys.km
Wszystko sie okaze jak mechanik zdemontuje to okresli stan rolek czy szumia itd..
Wszystko sie okaze jak mechanik zdemontuje to okresli stan rolek czy szumia itd..
- Od: 5 sty 2007, 18:46
- Posty: 1146
- Skąd: Gliwice
- Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)
bylem dzis w sklepie z czesciami do japoncow to mi zaproponowali pompe wody GMB za 160zl i powiedzieli ze to dobra pompa koles doradzil mi ze jak pasek rozrzadu bedzie zalany to trzeba wymienic a jak bedzie suchy to nie ma takiej potrzeby. Najgorsze bedzie to jak kupie pompe pojade do mechanika a pozniej sie okaze ze to nie pompa;/ w przyszylm tyg mam zamiar sie za to wziasc wiec napisze co i jak...
-
brakus69
witam
Ja tez zauwazyłem oststnio u siebie wyciek płynu chłodzącego. ale tylko wtedy kiedy auto jest podlewarowane z prawej strony. wyciek jest naprawde bardzo mały i znajdował sie na misce olejowej pod pompa wody. natomiast przy normalnej jezdzie tego wycieku nie ma, sprawdzałem kilkakrotnie i za kazdym razem nic tam nie ma a stan płynu jest taki sam. I co Wy na to??
pozdrawiam
Ja tez zauwazyłem oststnio u siebie wyciek płynu chłodzącego. ale tylko wtedy kiedy auto jest podlewarowane z prawej strony. wyciek jest naprawde bardzo mały i znajdował sie na misce olejowej pod pompa wody. natomiast przy normalnej jezdzie tego wycieku nie ma, sprawdzałem kilkakrotnie i za kazdym razem nic tam nie ma a stan płynu jest taki sam. I co Wy na to??
pozdrawiam
- Od: 30 paź 2007, 18:52
- Posty: 45
- Skąd: Olsztynek k. Olsztyna
- Auto: mazda 323 c 1,5 16V Z5 1996r
Dzis odebralem auto z warsztatu wedlug mechanikow to nie pompa wody tylko jakas uszczelka typu oring. Wymienili zakleili silikonem zalali nowy plyn chlodniczy i tyle usluga 140 z plynem. Powiedzieli zebym za pare dni zajechal zeby sprawdzic czy wszystko ok......
-
brakus69
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość