No i zdradzilem mazde... Mazda stoi sobie juz od jakiegos czasu, byla przygotowywana pod misterny plan montazu biturbo, dostala odprezajaca uszczelke pod glowice, wszystkie nowe graty, wskazniki, kolektory i turbiny od Skyline R33, ale... plan sie zmienil i to dosc mocno bo nagle zawitalo w mojej kolekcji cos nowego co spowodowalo ze mazdy juz nie bede uturbial bo poprostu jej szkoda. Tak wiec mazda bedzie dalej jezdzila z KF-ZE, tylko teraz na uszczelce odprezajacej wiec moze niestety troche stracic mocy, ale ma byc samochodem na codzien i jako democar jesli chodzi o wnetrze i elektronike.
Natomiast nowym nabytkiem jest to oto cudo:











Co niektorzy moga znac to autko, bo jest dosc znane w Polsce w swiatku nocnych wyscigow
Jest to Fiat Bravo, 2.0 20V 5 cylindrow, fabrycznie 155KM w wersji HGT.
W tej chwili... Po "lekkim" tuningu...
Z zewnatrz:
– zderzak przedni od Fiata Marea
– felgi 16" – wedlug mnie zbyt rzucajace sie w oczy, raczej w planach jest zalozenie jakis 17" ale spokojnieszych, srebrnych
– swiatla przednie soczewkowe z xenonami
W srodku:
– fotele kubelkowe F1-Z
– kierownica calkiem przyjemna z naba
– pare wskaznikow a dojdzie ich jeszcze troche...
Mechanicznie:
– zawieszenie Koni z regulacja twardosci
– sprezyny H&R -40mm
– wydech przelot 3" z koncowka 2,5"
– no i cala seria zmian w silniku...
Ogolnie z danych ktore mam w tej chwili:
czas na 1/4 mili – 13,1s

0-100km/h – 4,8s na slickach, 5,1 na normalnych oponach...
Moc: na hamowni bylo ok. 280KM jak na 1/4 mili czas wynosil 13,7s... Teraz czas jest 13,1 natomiast moc bedzie dopiero zmierzona. Powinno byc ok. 320-350KM
I chyba wszystko jasne
Ogolnie jestem pod mega wrazeniem jak to lata. W tej chwili jeszcze pare zmian na pewno bedziemy wprowadzac, natomiast to co jest juz teraz jest niesamowite. Silnik jest zakuty, przygotowany pod 500KM ale tyle na pewno w tym sezonie nie bedziemy wyciagac z tego.
Totalnie niepozorny samochod, ktory objezdza wiekszosc z tego co porusza sie po naszych drogach
Pozdrawiam
Darek