Lusterka z kierunkowskazami
Strona 1 z 1
Witam!
Od roku jestem szczęśliwym posiadaczem CX7 GT `07. Wersja z `08 posiada kierunkowskazy w lusterkach i tu właśnie pojawia się moje pytanie:
Czy ktoś mógłby podpowiedzieć gdzie mógłbym znaleźć takie lusterka? (lub obudowy)
I co ważne, czy pasowałyby takie od wersju EU ?
Pozdrawiam
Od roku jestem szczęśliwym posiadaczem CX7 GT `07. Wersja z `08 posiada kierunkowskazy w lusterkach i tu właśnie pojawia się moje pytanie:
Czy ktoś mógłby podpowiedzieć gdzie mógłbym znaleźć takie lusterka? (lub obudowy)
I co ważne, czy pasowałyby takie od wersju EU ?
Pozdrawiam
- Od: 27 lip 2008, 11:24
- Posty: 4
Przed zakupem swojej CX-7, badałem ją w ASO w Lublinie. Oferują tam w ramach adaptacji do wersji europejskiej montaż kierunkowskazów w lusterkach. Z tego co pamiętam wtedy to warunkiem było, żeby lusterka nie były ogrzewane, bo za mało miejsca jest na montaż (lub brak wiązki....? nie pamiętam już).
Cena 500zł za komplet (obudowa lusterka, z kierunkowskazem + montaż).
LINK
Cena 500zł za komplet (obudowa lusterka, z kierunkowskazem + montaż).
LINK
- Od: 19 paź 2008, 23:06
- Posty: 173
- Skąd: Warszawa
- Auto: 2007 CX-7 US
- Od: 13 lip 2009, 14:38
- Posty: 27
- Skąd: Warszawa
- Auto: CX-7 AWD
Infiniti Fx35
Lusterka sa identyczne jak w cx-9 ,
http://mazdagear.com/doormirrorwithturn ... -cx-9.aspx
Mozna zamowic w odpowiednim kolorze
http://mazdagear.com/doormirrorwithturn ... -cx-9.aspx
Mozna zamowic w odpowiednim kolorze
- Od: 17 wrz 2008, 19:47
- Posty: 19
- Skąd: Stamford CT
- Auto: Mazda CX-7 AWD GT
lukaszstamford napisał(a):Lusterka sa identyczne jak w cx-9 ,
http://mazdagear.com/doormirrorwithturn ... -cx-9.aspx
Mozna zamowic w odpowiednim kolorze
Czy aby na pewno identyczne w CX-9, jak w CX-7?
Bo cenowo te podane w linku powyżej kosztują ponad 200$, a na ebay'u (dwa linki wyżej) ok. 55$ za parę...
A propos lusterek do CX-7. Kontaktowałem się ze sprzedawcą z ebay'a z zapytaniem, czy te lusterka pasować będą do wersji CX-7 Grand Touring 2007 z USA i twierdzi, że tak. Nawet nie pytał, czy mam podgrzewane lustreka... A któryś z kolegów pisał, że jeżeli są podgrzewane, to jest jakis kłopot z montażem... Nie wiem co o tym mysleć – czy rzeczywiście będą pasować (mam podgrzewane lusterka boczne)...
Pozdrawiam,
Zbyszek
Zbyszek
- Od: 20 gru 2008, 00:27
- Posty: 78
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda CX-7 GT FWD
te lusterka są kompletne ... stąd cena 200$. Na ebayu są same obudowy lusterek. Ja też mam CX z 2007 r. grand touring i zamówiłem te obudowy. dotrą do mnie za około dwa tygodnie. dam znać, czy pasują. Swoją drogą nie spotkałem się z wersją cx z USA z brakiem podgrzewanych lusterek.
- Od: 13 lip 2009, 14:38
- Posty: 27
- Skąd: Warszawa
- Auto: CX-7 AWD
Infiniti Fx35
ztarap napisał(a):lukaszstamford napisał(a):A któryś z kolegów pisał, że jeżeli są podgrzewane, to jest jakis kłopot z montażem... Nie wiem co o tym mysleć – czy rzeczywiście będą pasować (mam podgrzewane lusterka boczne)...
Dzwoniłem do ASO Mazdy w Lublinie i pan mówił, że oni za 500zł wymieniają nie całe lusterka tylko tylne obudowy na takie z kierunkowskazem, szkło oraz mechanizm regulowania i podgrzewania lusterka zostaje.
Pan twierdził jednak, że jeśli lusterka są podgrzewane (mam Touring'a 2007 i są) to nie ma gdzie wpiąć wiązki elektrycznej do kierunkowskazów, bo brakuje tam miejsca czy coś takiego.
Kontakt do tego serwisu 081 527 45 25.
- Od: 19 paź 2008, 23:06
- Posty: 173
- Skąd: Warszawa
- Auto: 2007 CX-7 US
zyziek napisał(a):te lusterka są kompletne ... stąd cena 200$. Na ebayu są same obudowy lusterek. Ja też mam CX z 2007 r. grand touring i zamówiłem te obudowy. dotrą do mnie za około dwa tygodnie. dam znać, czy pasują. Swoją drogą nie spotkałem się z wersją cx z USA z brakiem podgrzewanych lusterek.
Witam i informuję, iz obudowy dotarły i pasują do wszystkich lusterek. Nawet tych z podgrzewaniem. Obudowy założyłem. Nie podpiąłem jedynie przewodów. Jak zakończę wrzucę zdjęcia z liftingu:)
- Od: 13 lip 2009, 14:38
- Posty: 27
- Skąd: Warszawa
- Auto: CX-7 AWD
Infiniti Fx35
zyziek napisał(a):zyziek napisał(a):te lusterka są kompletne ... stąd cena 200$. Na ebayu są same obudowy lusterek. Ja też mam CX z 2007 r. grand touring i zamówiłem te obudowy. dotrą do mnie za około dwa tygodnie. dam znać, czy pasują. Swoją drogą nie spotkałem się z wersją cx z USA z brakiem podgrzewanych lusterek.
Witam i informuję, iz obudowy dotarły i pasują do wszystkich lusterek. Nawet tych z podgrzewaniem. Obudowy założyłem. Nie podpiąłem jedynie przewodów. Jak zakończę wrzucę zdjęcia z liftingu:)
Szanowny Kolego, jak z Twoim montażem? Udało się wszystko zrobić jak należy? Czekam na relację, bo sam się do tego przymierzam...
Pozdrawiam,
Zbyszek
Zbyszek
- Od: 20 gru 2008, 00:27
- Posty: 78
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda CX-7 GT FWD
przepraszam. nie mam kiedy sie tym zajac. Dotad zamontowalem tylko obudowe na lewym lusteru i nawet jej nie podlaczylem. moge jedynie stwierdzic, iz obudowa pasuje do lusterka z ogrzewaniem. By podlaczyc do "pradu" trzeba zdemontowac boczek.
Swoja dorga nawet jak nie swieci tez "wyglada"
Swoja dorga nawet jak nie swieci tez "wyglada"
- Od: 13 lip 2009, 14:38
- Posty: 27
- Skąd: Warszawa
- Auto: CX-7 AWD
Infiniti Fx35
Witam!
Właśnie dotarły do mnie kupione na e-bayu obudowy lusterek do mojej CX-7.Koszt zakupu po aktualnym kursie $ łacznie z przesyłką ok 264 PLN. Zamówiłem obudowy nielakierowane zaprzyjażniony lakiernik pomalował mi je gratis (w USA chcieli za to 35$).W pudełku z obudowami była zupełnie niepotrzebna instrukcja w jaki sposób zdejmować i zakładać wkłady lusterek.
Okazało się że sam montaż mechaniczny nowych obudów jest banalnie prosty.przymocowane są siedmioma zaczepami.Delikatnie podważając po obwodzie uwalniamy kolejne zaczepy.
Nowa obudowa z LEDami(4szt,3 do przodu świecą ,jedna na bok) wchodzi w stare miejsce w zasadzie bez problemu,jedynie trzeba wyciąć kawałeczek plastikowej wręgi i jeden niepotrzebny plastikowy kołek
Trochę więcej czasu zajęło przeprowadzenie przewodów zasilających.Lampka LED zakończona jest wtyczką żeńską.W komplecie były dwa dwużyłowe przewody(kolor biały i zielony) zakończone wtyczką męską o długości wystarczającej do przeprowadzenia ich do wnętrza auta
Nie potrzeba demontować bocznej tapicerki na drzwiach,wystarczy odkręcić lusterko od podstawy(3 wkręty od dołu) aby wprowadzić przewody do wnętrza drzwi.Dalej wzdłuż tapicerki do gumowej przelotki między drzwiami i słupkiem i jesteśmy wewnątrz auta.
Samo podłaczenie do instalacji auta również nie jest trudne.Przewody zasilające tylne kierunki idą w grubej wiązce wzdłuż lewego progu(bladoniebieski-lewy,bladoniebieski z czerwonym paskiem-prawy)Podłączyłem zielony przewód z prawego LEDa(+) do bladoniebieskiego z czerwonym paskiem,zielony(+) z lewgo LEDa do bladoniebieskiego.Białe przewody spiąłem razem i do masy pojazdu.Pozostało zamontowanie plastików i już mogłem się cieszyć rewelacyjnym efektem.
Cała operacja zajęła mi ok.2,5 godz.
Wyszło to naprawdę zajefajniebiście!!!
Postaram się wrzucić póżniej parę fotek
Właśnie dotarły do mnie kupione na e-bayu obudowy lusterek do mojej CX-7.Koszt zakupu po aktualnym kursie $ łacznie z przesyłką ok 264 PLN. Zamówiłem obudowy nielakierowane zaprzyjażniony lakiernik pomalował mi je gratis (w USA chcieli za to 35$).W pudełku z obudowami była zupełnie niepotrzebna instrukcja w jaki sposób zdejmować i zakładać wkłady lusterek.
Okazało się że sam montaż mechaniczny nowych obudów jest banalnie prosty.przymocowane są siedmioma zaczepami.Delikatnie podważając po obwodzie uwalniamy kolejne zaczepy.
Nowa obudowa z LEDami(4szt,3 do przodu świecą ,jedna na bok) wchodzi w stare miejsce w zasadzie bez problemu,jedynie trzeba wyciąć kawałeczek plastikowej wręgi i jeden niepotrzebny plastikowy kołek
Trochę więcej czasu zajęło przeprowadzenie przewodów zasilających.Lampka LED zakończona jest wtyczką żeńską.W komplecie były dwa dwużyłowe przewody(kolor biały i zielony) zakończone wtyczką męską o długości wystarczającej do przeprowadzenia ich do wnętrza auta
Nie potrzeba demontować bocznej tapicerki na drzwiach,wystarczy odkręcić lusterko od podstawy(3 wkręty od dołu) aby wprowadzić przewody do wnętrza drzwi.Dalej wzdłuż tapicerki do gumowej przelotki między drzwiami i słupkiem i jesteśmy wewnątrz auta.
Samo podłaczenie do instalacji auta również nie jest trudne.Przewody zasilające tylne kierunki idą w grubej wiązce wzdłuż lewego progu(bladoniebieski-lewy,bladoniebieski z czerwonym paskiem-prawy)Podłączyłem zielony przewód z prawego LEDa(+) do bladoniebieskiego z czerwonym paskiem,zielony(+) z lewgo LEDa do bladoniebieskiego.Białe przewody spiąłem razem i do masy pojazdu.Pozostało zamontowanie plastików i już mogłem się cieszyć rewelacyjnym efektem.
Cała operacja zajęła mi ok.2,5 godz.
Wyszło to naprawdę zajefajniebiście!!!
Postaram się wrzucić póżniej parę fotek
- Od: 27 lip 2008, 11:24
- Posty: 4
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderatorzy
Moderatorzy CX-30 / CX-50 / CX-60, Moderatorzy CX-3 / CX-5 / CX-7 / CX-9