Silnik po remoncie kopci.
1, 2
Tak jest marcinie ja zawsze trochę przekręcam w tym przypadku daje prawie po 100 stopni – chociaż pewnie kiedyś urwę szpilkę i się nauczę że tak nie woolno.
Pozdrawiam i mam nadzieję że komuś pomogłem i wyjaśniłem na czym to polega
Pozdrawiam i mam nadzieję że komuś pomogłem i wyjaśniłem na czym to polega
Pierwsze Z5 Turbo na forum.Maniak Mazda from Hiroshima
- Od: 14 lis 2008, 13:03
- Posty: 282
- Skąd: Giżycko/Olsztyn
- Auto: 323 f ba 1996r 1.5 Z5
No panowie mój problem się stracił po odpowietrzeniu ukł. chłodzenia i jak narazie wszystko dobrze śmiga:P i oby tak dalej.
Moja Madzia:)-------> http://www.polskajazda.pl/Samochody/Mazda/323/86620
Moja była ----> http://www.polskajazda.pl/Samochody/Mazda/323/63167
Moja była ----> http://www.polskajazda.pl/Samochody/Mazda/323/63167
- Od: 17 lis 2008, 19:23
- Posty: 144
- Skąd: Lędziny/Tychy
- Auto: Mazda 323F 2.0 v6 24v 96r:)
w Z5 się sama odpowietrza
Marcin
- Od: 23 wrz 2008, 17:58
- Posty: 155
- Skąd: Łomża
- Auto: Mazda 323f BA 1998r. Special Edition 1.5 16V
To dziwny przypadek masz
a plyn nie ubywa? (a może na opałowym jeżdzisz heh oczywiście zartuje)
Moja tak kopciła że jak przeciągnołem ją to z tyłu nic niebyło widać heh
Moja tak kopciła że jak przeciągnołem ją to z tyłu nic niebyło widać heh
- Od: 17 lis 2008, 19:23
- Posty: 144
- Skąd: Lędziny/Tychy
- Auto: Mazda 323F 2.0 v6 24v 96r:)
Płyn nie ubywa tylko dziwne zjawisko temu towarzyszy. Gdy samochód jest zimny to poziom płynu jest
poniżej kreski min a gdy się rozgrzeje to wzrasta do połowy między min a max.
Zresztą z poziomem oleju jest prawie to samo.
poniżej kreski min a gdy się rozgrzeje to wzrasta do połowy między min a max.
Zresztą z poziomem oleju jest prawie to samo.
- Od: 30 wrz 2008, 19:59
- Posty: 52
- Skąd: opolskie
- Auto: 323f V6 BA
pablo19 napisał(a):dziwne zjawisko temu towarzyszy. Gdy samochód jest zimny to poziom płynu jest
poniżej kreski min a gdy się rozgrzeje to wzrasta do połowy między min a max.
a na fizyke pan chodzil???
-
waldii
waldii napisał(a):a na fizyke pan chodzil?pytajnik język oczko
Chodziłem ale była wcześnie rano więc większość przespałem.
Po wymianie płynu chłodzniczego stan na zimnym i ciepłym silniku wskazywał
zawsze tyle samo. Po jakimś miesiącu stan na zimnym silniku spadł poniżej minimum.
No ale płyn chłodniczy nie ma chyba nic wspólnego z kopceniem? Chyba że się mylę.
- Od: 30 wrz 2008, 19:59
- Posty: 52
- Skąd: opolskie
- Auto: 323f V6 BA
Oczywiście że może mieć.
A skąd wachania płynu no cóż miesiąc temu nocer były cieplejsze niż obecnie. No a jak wiadomo płyny rozrzerzają się pod wpływym ciepła (zwiększają objętość) a zmniejszają przy opadanu temp. (najmniejsza objętośc w przypadku wody występuje przy 4 stopniach celsjusza)
A co do kopnenia to jeżeli nie ubywa płynu ani oleju to podejżwam że to biały dymek z paru wodnej ktra skrapla się w tłumniku.
A skąd wachania płynu no cóż miesiąc temu nocer były cieplejsze niż obecnie. No a jak wiadomo płyny rozrzerzają się pod wpływym ciepła (zwiększają objętość) a zmniejszają przy opadanu temp. (najmniejsza objętośc w przypadku wody występuje przy 4 stopniach celsjusza)
A co do kopnenia to jeżeli nie ubywa płynu ani oleju to podejżwam że to biały dymek z paru wodnej ktra skrapla się w tłumniku.
Nie nie prędkość była O.K., tylko zakręt był za ciasny.
www.japanesetoys.eu – Forum miłośników aut japońskich
www.japanesetoys.eu – Forum miłośników aut japońskich
- Od: 19 wrz 2009, 20:08
- Posty: 925
- Skąd: Grudziądz
- Auto: była Mazda 323F BA 1,5 Z5 LPG jest auto na "F' 2,0 16V
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość