Mazda 323F BG BP '93
Jako, że narazie nic z Madzia się nie dzieje nowego i pewnie prędko nie będzie się dziać to zapodam kilka fotek ze zlotu w Sochaczewie różnego autorstwa, na których załapała się Mazda.
Przejazd treningowy z Fivem. Co tu będę ściemniał. Dałem mu fory żeby mu wstydu nie narobić
Jak on był na mecie to ja chyba byłem w połowie trasy
Półfinał z Adasiem
Finał z Cbsman w MX-5 2.0 160KM. Na starcie widać potęgę napędu na tył. Zostałem odsadzony o długość auta. No ale na mecie byłem ok. 3 długości z przodu




Przejazd treningowy z Fivem. Co tu będę ściemniał. Dałem mu fory żeby mu wstydu nie narobić



Półfinał z Adasiem




Finał z Cbsman w MX-5 2.0 160KM. Na starcie widać potęgę napędu na tył. Zostałem odsadzony o długość auta. No ale na mecie byłem ok. 3 długości z przodu



- Od: 12 wrz 2007, 18:42
- Posty: 2015
- Skąd: Sochaczew
- Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)
ta niebieska to moja.
a
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
fajnie nią startował z odcinki 
- Od: 17 wrz 2006, 17:02
- Posty: 1223
- Skąd: Lublin k. Wilczopola
- Auto: 323F BG
Nie ma się co śmiać. Całkiem nieźle startowało to MX-5
Tu jeszcze filmik Borysa z moim ulubionym komentarzem
<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/7dpN58g301w&hl=pl&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/7dpN58g301w&hl=pl&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
Tu jeszcze filmik Borysa z moim ulubionym komentarzem
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/7dpN58g301w&hl=pl&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/7dpN58g301w&hl=pl&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
- Od: 12 wrz 2007, 18:42
- Posty: 2015
- Skąd: Sochaczew
- Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)
Dawidoski napisał(a):Chciałbym zobaczyć jak przyspiesza 150 konne 1.8 Mazdy.
Jacek wlasnie nagraj
ja powiem tyle od siebie ze mialem przyjemnosc usiasc na miejscu pasażera i byc przewiezionym
bikus napisał(a):jak mazda nie byla do konca zestrojona i miala jakies 140-143 konie
Wtedy jak Ty nią jeździłeś to miała nie wiele powyżej 130KM
W tej chwili, dzięki przesunięciu odcinki do 8100obr., do 200 dochodzi na 4-ce w ok. 27s
- Od: 12 wrz 2007, 18:42
- Posty: 2015
- Skąd: Sochaczew
- Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)
Niedawno dopatrzyłem się, że mam ułamaną rurkę od elektrozaworu sterującego VICS. Był on cały czas otwarty. W trakcie strojenia też. To by wajaśniało sprawę dlaczego przed wymianą tłoków miałem większy max. moment obrotowy (172Nm) niż teraz (168Nm).
Widać to na wykresie sprzed remontu (zwróćcie uwagę na zakres obrotów 2000-4800):
Natomiast teraz wykres momentu jest o wiele bardziej płaski. Nie ma tego garba:
Na wynik w czasie wyścigów to wogóle nie wpływa bo wtedy nie schodzę poniżej 6000obr.
Ale w czasie jazdy na codzień pogarsza elastyczność.
jackpl zrobił fajny test na hamowni. Jeden wykres z zamkniętym VICSem a drugi z otwartym:
http://img40.imageshack.us/img40/9503/fabryka21213.jpg
Widać to na wykresie sprzed remontu (zwróćcie uwagę na zakres obrotów 2000-4800):

Natomiast teraz wykres momentu jest o wiele bardziej płaski. Nie ma tego garba:
Na wynik w czasie wyścigów to wogóle nie wpływa bo wtedy nie schodzę poniżej 6000obr.
Ale w czasie jazdy na codzień pogarsza elastyczność.
jackpl zrobił fajny test na hamowni. Jeden wykres z zamkniętym VICSem a drugi z otwartym:
http://img40.imageshack.us/img40/9503/fabryka21213.jpg
- Od: 12 wrz 2007, 18:42
- Posty: 2015
- Skąd: Sochaczew
- Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)
no to allegro i zamow sobie. i od nowa strojenie.ciekaw jestem czy po czasie moc wzrosla.dawaj Jacek dawaj.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Przyjdzie czas i na kolektor ale narazie przeróbki mechaniczne odchodzą na plan dalszy bo jakoś nie czuje żadnej konkurencji w swojej klasie Mazd
Teraz czas zadbać o wygląd Madzi bo jej "image" nie nadąża za osiągami
Trzeba ponaprawiać połamane zderzaki i porobić parę poprawek lakierniczych. Poza tym chce też pozmieniać parę pierdół we wnętrzu. Muszę też wymienić jeszcze raz przednie zwrotnice gdyż te co założyłem były od wersji bez ABS'u i nie miały mocowań do czujników. Niby dorobiliśmy z kumplem takie mocowania ale widocznie za mało precyzyjnie. Wstępny test przechodzą dobrze i kontrolka ABS gaśnie po odpaleniu ale po przekroczeniu ok. 100km/h zapala się i ABS się wyłącza. Także muszę kupić zwrotnice z oryginalnymi mocowaniami do czujników ABS.
Przy okazji trzeba będzie wymienić sworznie wahacza bo coś strasznie mi skrzypi w przednim zawieszeniu i podejrzewam że to właśnie one. No i przeguby bo już czasami strzelają na skręconych kołach.
Teraz czas zadbać o wygląd Madzi bo jej "image" nie nadąża za osiągami
Przy okazji trzeba będzie wymienić sworznie wahacza bo coś strasznie mi skrzypi w przednim zawieszeniu i podejrzewam że to właśnie one. No i przeguby bo już czasami strzelają na skręconych kołach.
- Od: 12 wrz 2007, 18:42
- Posty: 2015
- Skąd: Sochaczew
- Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)
Jacek176 napisał(a):Przyjdzie czas i na kolektor ale narazie przeróbki mechaniczne odchodzą na plan dalszy bo jakoś nie czuje żadnej konkurencji w swojej klasie Mazd![]()
Teraz czas zadbać o wygląd Madzi bo jej "image" nie nadąża za osiągamiTrzeba ponaprawiać połamane zderzaki i porobić parę poprawek lakierniczych. Poza tym chce też pozmieniać parę pierdół we wnętrzu. Muszę też wymienić jeszcze raz przednie zwrotnice gdyż te co założyłem były od wersji bez ABS'u i nie miały mocowań do czujników. Niby dorobiliśmy z kumplem takie mocowania ale widocznie za mało precyzyjnie. Wstępny test przechodzą dobrze i kontrolka ABS gaśnie po odpaleniu ale po przekroczeniu ok. 100km/h zapala się i ABS się wyłącza. Także muszę kupić zwrotnice z oryginalnymi mocowaniami do czujników ABS.
Przy okazji trzeba będzie wymienić sworznie wahacza bo coś strasznie mi skrzypi w przednim zawieszeniu i podejrzewam że to właśnie one. No i przeguby bo już czasami strzelają na skręconych kołach.
Jak sie rusza non stop z 6tys rpm, to w ogole dziwne,ze dopiero teraz ci te przeguby skrzypia
Nie myśl, że ja tak ruszam za każdym razem ze skrzyżowaniajackkpl napisał(a):Jak sie rusza non stop z 6tys rpm, to w ogole dziwne,ze dopiero teraz ci te przeguby skrzypia
Wiesz, jakoś tak nie lubię kiedy muszę gwałtownie zahamować przy prędkości powyżej 200km/h i auto zaczyna mi stawiać bokiem. A gdy nie masz ABS'u to bardzo prawdopodobne, że któreś koło ma lepszą przyczepność niż reszta i przez to targnie całym autem na jeden bok. Już kiedyś wywinąłem tekiego pirueta Eclipsem kiedy tam się zepsuł ABS. Można cwaniakować, że prawdziwi kierowcy jeżdżą bez ABS kiedy jeździ się w rajdach i sponsor naprawi ci fure kiedy postawi ci ją bokiem i owiniesz się wokół czegoś albo jak masz auto które z wielkim bólem osiąga 190km/hjackkpl napisał(a):Poza tym po co ci ABS
Dziękuję, postoję. Kiedyś tak jeździłem przez parę dni po tym jak odwrotnie podłączyłem rurkę od wspomagania (tą z zaworem zwrotnym) i nie wiedziałem co się stało. Jedyna zaleta to, że nieźle bym sobie biceps wyrobiłjackkpl napisał(a):fajera bez wspomagania
- Od: 12 wrz 2007, 18:42
- Posty: 2015
- Skąd: Sochaczew
- Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości