[AJ] Usterki i awarie silnika M6 3.0 V6
Zgadza sie bo wymiana jest o wiele bardziej skomplikowana ze wzgledu na dojście , podobno więc sprawe załatwia dołożenie dodatkowego , który zastapi pierwszy w razie jego awarii.
-
Grucha
Nie ma sensu montowanie dwóch. Podobno w modelu przed liftem pracownicy ASO twierdzą że trzeba go wymienić, ale po lifcie już mają inne zdanie.Jednak kupiłem już zaworek i mam zamiar go wymienić. Ale jak tak patrzę na niego to mi się wydaje że to taki badziew jest i cud że nasze mazdy jeszcze jeżdżą
Zrobie fotki tego zaworu i umieszcze je na forum to sobie sami ocenicie.
Zrobie fotki tego zaworu i umieszcze je na forum to sobie sami ocenicie.
Też miałem go w ręku i pomyślałem to samo 

Opiniami fachowców z ASO bym sie nie sugerował , jednak Amerykanie maja "trochę" wieksze doswiadczenie z tymi silnikami
-
Grucha
Jesli masz rozebrany silnik to wymień chociaż berdziej sensowne wydaje sie dolozenie drugiegi zaworu na linii skoro orginalny jest ok
-
Grucha
kristofc a ty masz już w swojej drugi PCV.
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
Czy nikt nie wymieniał jeszcze tego zaworu PCV? Ostatnio poszukałem lokalizacji tego zaworu i wyglada na to, że tostęp jest faktycznie trudny, ale wymienić chyba powinno się udać. Zastanwiam się, czy jest on wciskany, czy tez wkrecany. Jeżeli ktoś posiada kupiony nowy zawór to proszę o fotke na forum.
- Od: 1 wrz 2008, 23:46
- Posty: 39
- Auto: mazda 6, 2004, 3.0 V6
Zadzwoń do Wieśka z Dębicy (wiesiek5).
bulion napisał(a):Czy nikt nie wymieniał jeszcze tego zaworu PCV? Ostatnio poszukałem lokalizacji tego zaworu i wyglada na to, że tostęp jest faktycznie trudny, ale wymienić chyba powinno się udać. Zastanwiam się, czy jest on wciskany, czy tez wkrecany. Jeżeli ktoś posiada kupiony nowy zawór to proszę o fotke na forum.
bulion wystarczyło wpisać w szukajce "zawór PCV" :
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=74869&highlight=pcv
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
wanbart napisał(a):Czyli co w USA dodaja 2 zawór PCV czy po prostu wymieniają?? ja u siebie mama rozebrany sillnik i myślałem zeby wymienić zawór ale dzwoniąc do ASO odradzili mi tego mowiac ze ta czesc nie musi byc wymienna
Ta czesc musi byc sprawdzania regularnie i wymieniana od czasu do czasu. Jestem uczestnikiem kilku forum mazdy i czytalem o sytuacjach gdze zawor nie pracowal prawidlowo i powodowal wycieki oleju.
bulion napisał(a):Czy nikt nie wymieniał jeszcze tego zaworu PCV? Ostatnio poszukałem lokalizacji tego zaworu i wyglada na to, że tostęp jest faktycznie trudny, ale wymienić chyba powinno się udać. Zastanwiam się, czy jest on wciskany, czy tez wkrecany. Jeżeli ktoś posiada kupiony nowy zawór to proszę o fotke na forum.
Zawor jest wkrecany.
Niedlugo bede zamawial pare czesci przez kontakt w salonie mazdy w USA. Jesli ktos potrzebuje ten zawor moge zamowic kilka dodadkowych.
Panowie mam problem przy rozkręcaniu silnika mechanik ułamał jedną z 3 ramion od trójnika zdjecia jego pod linkami http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1e2 ... c5001.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b89 ... 30ee3.html
Jest to część której cienka końcówka idzie do przepustnicy (ta własnie sie złamała), a jedna z grubszych do nagrzewnicy druga grubsza natomiast wychodzi gdzieś od silnika. Byłem już z ta czescia w serwisie mazdy i forda nie mogą tego znaleźć
no i mam problem nie wiem co robić czy sklejać plastik (no ale co jak za wysoka temperatura rozluźni sklejone miejsce) może wiecie co to za cześć i znajduje sie ona stojac przodem do silnika po prawej stronie.
Prosze o pomoc moze ktos ma taki trójnik na zbyciu
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b89 ... 30ee3.html
Jest to część której cienka końcówka idzie do przepustnicy (ta własnie sie złamała), a jedna z grubszych do nagrzewnicy druga grubsza natomiast wychodzi gdzieś od silnika. Byłem już z ta czescia w serwisie mazdy i forda nie mogą tego znaleźć

Prosze o pomoc moze ktos ma taki trójnik na zbyciu
- Od: 19 lip 2009, 22:59
- Posty: 33
- Skąd: Legnica
- Auto: MAZDA 6 3.0 V6
hej
Tez to mam zmienione- było wcześniej czymś sklejone, a teraz mam włożony aluminiowy trójnik.
Możesz sam poszukać w jakimś sklepie wod-kan np., albo podjechać do ludzi instalujących instalacje gazowe – mi właśnie tam chłopaki jak gaz montowali to zmienili z tego poklejonego na aluminiowy. Powinni mieć takie rzeczy bo jak montują gaz to potrzebują podpiąć płyn chłodzący do parownika.
W stanach wogóle robią obejście tego podgrzewania przepustnicy, ale tego raczej nie polecam na nasze zimy czasem mroźne
http://web.archive.org/web/200710311003 ... &Itemid=49
Tylko w tym linku było wcześniej ze zdjęciami-teraz jak otwieram jest tylko opis
Pozdr.
Tez to mam zmienione- było wcześniej czymś sklejone, a teraz mam włożony aluminiowy trójnik.
Możesz sam poszukać w jakimś sklepie wod-kan np., albo podjechać do ludzi instalujących instalacje gazowe – mi właśnie tam chłopaki jak gaz montowali to zmienili z tego poklejonego na aluminiowy. Powinni mieć takie rzeczy bo jak montują gaz to potrzebują podpiąć płyn chłodzący do parownika.
W stanach wogóle robią obejście tego podgrzewania przepustnicy, ale tego raczej nie polecam na nasze zimy czasem mroźne
http://web.archive.org/web/200710311003 ... &Itemid=49
Tylko w tym linku było wcześniej ze zdjęciami-teraz jak otwieram jest tylko opis
Pozdr.
Ostatnio edytowano 7 paź 2009, 17:28 przez lukasgr, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 26 kwi 2009, 22:00
- Posty: 243
- Skąd: Bieruń
- Auto: Honda Accord 2,2 i-ctdi 2006
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6