Eaton Supercharger Kit

Postprzez weede » 13 wrz 2009, 18:37

Czy ktoś coś więcej slyszał o tej firmie i tym zestawie?

Pytam z czystej ciekawości

Your bone-stock V6 2.5L engine produces between 120 and 135 HP at the wheel. That's not bad, but it's not enough to prevent some NOS-pumping wannabe with a whale-tail Honda from thinking he's a force to be reckoned with. Bolt on one of our track-tested, Dyno-proven Eaton supercharger kits, and you will gain 75 HP @ 5.5 psi of boost. Byron at Injen Technologies made 278 wheel hp @ 8 psi boost on his personal stock engine PGT. If you add an upgraded exhaust from the manifolds or headers back, you will see even more serious power. That's over 100 flywheel HP of instant boost, an absolute must for auto trans and 5-speed cars. And if you're really serious about performance, you can make 525 wheel HP with a built engine, intercooler**, and ported blower.

But the instant boost and huge gains aren't the only factors that make our Eaton superchargers a superior product. Our kits are incredibly reliable, averaging 150,000 miles between overhauls. They require little maintenance. And the installation is simple. Our Eaton kit includes all the essential parts for a complete installation. **Front mount intercooler is not included, but can be added in the future. ALLOW 6-10 WEEKS FOR CUSTOM ORDER AND DELIVERY.

*

Includes Fully race-ported Eaton supercharger, supercharger manifold,
*

Fits 2.5L V6 Ford Probe & Mazda MX6/626/Millenia
*

Drive System Roots-type
* Power Source Belt-driven

*

Max Recommended PSI Most stock engines limited to 5-7PSI
* Maximum CFM

*

Maximum HP 525
*

Maximum Duration Unlimited
*

Installation Time 10+ hours


cały zestaw za 4000$ :D
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez Adaś » 13 wrz 2009, 23:19

weede napisał(a):cały zestaw za 4000$

+cło
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Lukas007 » 14 wrz 2009, 19:53

Eaton to znana firma, więc nie powinno by historii ze sprężarkami w stylu eBayDM...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez Fiveopac » 14 wrz 2009, 20:29

weede poprawilem za ciebie temat, jako ze obecnie przechodzisz na wlasciwą stronę mocy :P

4k$ nie wydaje sie byc wielką okazją :)
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4297 (8/33)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez lukster » 16 wrz 2009, 15:33

za tyle zrobię Ci klozeta :D
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez weede » 16 wrz 2009, 16:16

mi się marzy kompresor, ale Five z Piotrusiem mnie juz pocisneli za ten pomysł <jelen>

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/5PTrZJvAgN8&hl=pl&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/5PTrZJvAgN8&hl=pl&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

ale to melodia dalekiej przyszłości ;)
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez waldez » 16 wrz 2009, 19:16

weede napisał(a):ale to melodia dalekiej przyszłości

prawie jak F1 :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2008, 20:55
Posty: 599
Skąd: Włocławek
Auto: 323c BA 1,5 16v DOHC 95r

Postprzez Pit » 16 wrz 2009, 19:43

weede napisał(a):mi się marzy kompresor, ale Five z Piotrusiem mnie juz pocisneli za ten pomysł <jelen>

Nie aż tak mocno pocisnęli :) Masz możliwość obcowania przy swapie z guru turbienia K-series. W tę stronę idź :)
Btw. Eaton to bardzo znana marka :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez lukster » 16 wrz 2009, 23:17

Pit napisał(a):guru turbienia K-series

Przez Ciebie oplułem monitor hahaha
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez weede » 16 wrz 2009, 23:58

Pit napisał(a):Btw. Eaton to bardzo znana marka

wiem pracowałem tam ;)
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez Dawidoski » 17 wrz 2009, 16:23

Ojojoj :D
Cudnie chodzi te ZE z kompresorkiem :)
Młody.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 mar 2008, 14:50
Posty: 860 (2/7)
Skąd: Pniewy
Auto: RX8!

Postprzez Jacek176 » 17 wrz 2009, 18:56

Adaś napisał(a):
weede napisał(a):cały zestaw za 4000$

+cło

Da się obejść ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez SponeR » 17 wrz 2009, 21:39

to i tak dużo :|
=x
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 lis 2008, 15:22
Posty: 723 (0/1)
Skąd: Annaberg/Piaseczno
Auto: 89' turboMiateł
08' cx-9 3.7v6

Postprzez Tubi » 23 wrz 2009, 08:51

Mi się marzy ten silnik uturbiony co mazda wystawiła w xedosie 6 na rajdach toca :)
Co się stanie, gdy jadąc z prędkością światła, włączysz przednie reflektory?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lip 2009, 12:54
Posty: 1468 (10/16)
Skąd: Subkowy
Auto: Był:
Mazda Xedos 6 CA 2.0 MT 1992
Mazda Xedos 6 CA 2.0 MT 1994
Mazda Xedos 9 TA 2.5 AT 2000
Mazda 6 GY 2.3 MT 2005 fl
Jest:
Mazda 6 GJ SE 2.0 MT 2012

Postprzez mlody1921 » 13 paź 2009, 01:31

Jak widze ze z eaton-em jest problem ze zmieszczeniem to widziałe zdjęcia z ProCharger-em

http://www.probeaddiction.com/supercharger.htm

i taka zabawka sie mieści spokojnie
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez tecno » 23 wrz 2010, 22:45

wiekszosc zestawow eatona jest niestety montowana w miejscu kolektora ssacego co niesie za soba sporo wad. miedzy innymi brak IC co daje gorszy efekt. ponadto temperatura w dolocie jest znacznie wieksza przez co wieksze doladowanie szybko ubija seryjny silnik. zaleta jest dosc latwy montaz. lepszym rozwiazaniem jest np eaton m62 montowany seryjnie w mercedesach. mozna wtedy zrobic normalna instalacje z IC i tu juz jest zdecydowanie lepszy efekt nawet przy mniejszym doladowaniu. auto dobrze sie zbiera a pelne doladowanie mamy dostepne praktycznie w calym zakresie rpm. osobiscie uwazam ze "zewnetrzny" m62 jest lepszy od gotowych kitow dedykowanych pod konkretne auto i konkretny silnik ale gorszy od klasycznej starej, dobrej, poczciwej turbinki
tecno
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje