Nisko ciśnieniowe turbo
Tak, ale koszty i praca niezbędna do takiego swapa dyskwalifikują ten pomysł w przedbiegach...
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
lw36 napisał(a):I dodatkowe pytanie, czy do tej mazdy przyjął by się VTEC, przykładowo D16V1?
Troszeczke dryftujesz w swoich fantazjach, mysle ze mimo wszystko to forum mazdy wiec pytanie co najmniej dziwne. Nie pisz post pod postem.
Less roof, more fun


lw36 napisał(a):I dodatkowe pytanie, czy do tej mazdy przyjął by się VTEC, przykładowo D16V1?
Lub też h22a.
Kiedyś krążyły legendy o 323F BA z silnikiem z CRX.
Ale takie rzeczy to tylko w Hondzie.
164KM@343NM by Mirass (Dynosoft)
- Od: 8 lis 2005, 23:30
- Posty: 1150
- Skąd: SCI w ZGY
- Auto: Z5FBA->O1TDI
ale po co takie dziwne gadki.jacek176 przetarl droge do wysokoobrotowego bp.ma tyle koni co crx wiec po co kombinowac jak wiadomo co trzeba zrobic by miec madzie jezdzaca 15stki na 1,8 NA.droga przetarta.wystarczy nasladowac.i nie cudowac.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
piwo napisał(a):droga przetarta.wystarczy nasladowac.i nie cudowac.
Myślę że jeśli ma się pieniądze, pomysły i wielki zapał, to takie projekty bardziej zaskakują niż kolejne BP+turbo lub KL-Ze+turbo.
Wiec kolego jedz do jakieś zaufanej dobrej firmy i niech się oni bawią.
Zoom-Zoom!
Faja napisał(a):Myślę że jeśli ma się pieniądze, pomysły i wielki zapał, to takie projekty bardziej zaskakują niż kolejne BP+turbo
Owszem.BP+turbo to dość popularne połączenie
Faja napisał(a): lub KL-Ze+turbo.
Co jak co.Ale uturbione ZE Lukstera robi piorunujące wrażenie.
I nie jest tak popularne jak BP-T czy B6-T
Młody.
Dobrze że B6T w BG jest rzadkie 
- Od: 24 cze 2006, 20:21
- Posty: 3953
- Skąd: Brodnica
- Auto: Toyota Yaris Hybrid '19
luki88 napisał(a):poto zeby wlascicielom v6 mina na światełkach zrzedła
tylko że właśnie takie z5 + turbo o którym tu mowa nie ma szans z KF....

- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
A ja mam inne pytanie – po co kupować bardzo słabe auto jeśli zaraz chce się posiadać więcej mocy? Przecież w podobnych pieniądzach można było od razu kupić KF lub chociaż BP... Oczywiście mam wielki szacunek do samego pomysłu, dla samej "sztuki dla sztuki", jednak pomysł delikatnie mówiąc dziwny. To tak jakby kupić sobie motorynkę i zastanawiać się coby tutaj można wsadzić, żeby pokonać Hayabuse...
Jeśli chcesz więcej mocy w BA to kup BPT – jeżdżą takie projekty po europie. Można też ambitniej – KL lub KL-ZE wyrzeźbić. Wtedy zastanawiać się nad turbo.
Może jeszcze jeden przykład. Mój kumpel kupił sobie kiedyś CC 700. Nie zastanawiał się nad turbo przy tej jednostce oczywiście i od razu włożył 900. Po chwili było mało, więc włożył 1,1 Abartha. Mało było. Włożył 1,2 z Punto. Wtedy dopiero wziął się za turbo i teraz śmiga okrutnie
Jeśli chcesz więcej mocy w BA to kup BPT – jeżdżą takie projekty po europie. Można też ambitniej – KL lub KL-ZE wyrzeźbić. Wtedy zastanawiać się nad turbo.
Może jeszcze jeden przykład. Mój kumpel kupił sobie kiedyś CC 700. Nie zastanawiał się nad turbo przy tej jednostce oczywiście i od razu włożył 900. Po chwili było mało, więc włożył 1,1 Abartha. Mało było. Włożył 1,2 z Punto. Wtedy dopiero wziął się za turbo i teraz śmiga okrutnie
sztuka dla sztuki?wiesz za te 10 tys ktore na bank wydasz w firmie tuningowej przy takim projekcie kup sobie 500 biletow do teatru.bedziesz mial sztuke.ja nazwe takie projekty pod prad glupota.ja widze po sobie.gdybym byl swiadomy jak teraz nie pchalbym sie w jakies dziwne drogi.po prostu wybiera sie najprostrza droge do mocy,bo o to wlasnie chyba chodzi.o moc.chyba ze ja jestem inny a ty inny.
Ostatnio edytowano 15 wrz 2009, 22:10 przez piwo, łącznie edytowano 1 raz
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Dyskusja trwa, a założyciel napisał już, że:
piwo
Też doszedłem do takich wniosków
lw36 napisał(a):Mam wrażenie że źle zrobiłem kupując ten samochód w 1.5L.
Hmmm no ale nic trzeba być zadowolonym tego co się ma.
Teraz rozwiały się moje wszystkie wątpliwości.
piwo

Też doszedłem do takich wniosków
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Generalnie masz rację
Z malutkim "ale". Ja kupiłem auto z motorem FS, który jest bardzo słaby, z racji niższych kosztów eksploatacji. Nie myślałem w ogóle nad swapem, a dwie drogi wchodziły w grę: sprzedaż auta i kupno KLa lub zrobić auto na gratach JDM, Mazdaspeed i turbo. Ten pierwszy punkt to "logika", a ten drugi to właśnie "sztuka dla sztuki" 
i co zrobiles te turbo w fsie?jak tak ile wyszlo gotowki?jestem ciekaw.i powiedz ile auto wciaga oleju.powiedz ile stoi w garazu ile jezdzi.ile czasu spedziles ze strojeniem auta.sam jestem ciekaw.
moim skromnym zdaniem grzebianie w niefabrycznych silnikach to starszna jest udreka.temat rzeka.jedna rzecz wymusza kolejna.temat ciagnie sie latami.poprzez drobne niedopatrzenia pojawiaja sie klopoty ktore sie potem ciagna.
moim zdaniem takie projekty turbo nieseryjne zeby porzadnie zrobic potrzeba okolo 3 lat i dopiero po tym czasie sa bezawaryjne i szybkie. przez te okresy auto sprawia problemy ze strojeniem,praca silnika lub wytrzymaloscia.
a wlozenie silnika ktory byl w mocniejszych autach to na prawde jest temat z dopieszczeniem na maks tydzien czasu.i mozna ganiac i cisnac.
sa drogi ktorych nie warto sie podejmowac bo sa to slepe uliczki ktore nie przyniosa korzysci wymiernych, a tylko przyniosa rozczarowania.
moim skromnym zdaniem grzebianie w niefabrycznych silnikach to starszna jest udreka.temat rzeka.jedna rzecz wymusza kolejna.temat ciagnie sie latami.poprzez drobne niedopatrzenia pojawiaja sie klopoty ktore sie potem ciagna.
moim zdaniem takie projekty turbo nieseryjne zeby porzadnie zrobic potrzeba okolo 3 lat i dopiero po tym czasie sa bezawaryjne i szybkie. przez te okresy auto sprawia problemy ze strojeniem,praca silnika lub wytrzymaloscia.
a wlozenie silnika ktory byl w mocniejszych autach to na prawde jest temat z dopieszczeniem na maks tydzien czasu.i mozna ganiac i cisnac.
sa drogi ktorych nie warto sie podejmowac bo sa to slepe uliczki ktore nie przyniosa korzysci wymiernych, a tylko przyniosa rozczarowania.
Ostatnio edytowano 15 wrz 2009, 22:33 przez piwo, łącznie edytowano 1 raz
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Nie zrobiłem oczywiście z bardzo prostej przyczyny:
Jak będę chciał turbo to sobie kupię od razu uturbiony samochód
Wiem jednak, że jeśli miałbym kasę na wydanie, ot tak sobie na zachciankę, to na pewno bym to zrobił.
piwo napisał(a):ile wyszlo gotowki?
Jak będę chciał turbo to sobie kupię od razu uturbiony samochód
wiesz ja mam kase na zachcianki ale po prostu mnie szlak trafia jak kolejny silnik wyziewa ducha,bo np sonda szerokopasmowa byla zle wykalibrowana, czy chlodnica wody ciut za mala, albo sprezynka w mbc sie jakims cudem przyciela.na prawde szkoda zdrowia.lepiej kupic taki gotowy projekt niz sie samemu bawic.np od lukstera.znudzi mu sie auto, i za rok dwa bedzie je chcial sprzedac i kupi sobie opla vectre do jazdy. 

Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
jedna zasada chcesz miec mocne auto to kupuj odrazu mocne auto lub silnik ktory ma do tego potencjał
-
Pyton162
Troszeczke dryftujesz w swoich fantazjach, mysle ze mimo wszystko to forum mazdy wiec pytanie co najmniej dziwne. Nie pisz post pod postem.
Hmmm... Czepiasz się, ja chcę coś robić, ale nie zapalam się tylko pytam ludzi którzy coś wiedzą i wiedzą więcej ode mnie – do takich nie należysz.
Jednym z niewielu myślących ludzi tutaj sie wypowiadających jest: brii. Czyta ze zrozumieniem.
Pomyślę, popytam ludzi w zakładach, ale to tylko ewentualność, póki co jednak odłożę plany zmian silnikowych.
Dzięki za pomoc. Temat można zamknąć, bo zaczyna robić się ostry spam.
Spoiler:
Jeszcze co do podwójnego posta to na forum, którym zwykle się udzielam pisząc tak wiadomość dołącza się do poprzedniego. Fiveopac: w takim bądź razie pisz z polskimi znakami, jak do poprawności wszystkiego się czepiasz.
Pozdrawiam, jeżeli coś w tej madzi zrobię, to napiszę gdzieś tutaj na forum
- Od: 13 wrz 2009, 21:07
- Posty: 18
- Skąd: Łomża/Warszawa
- Auto: Volvo S60 217KM/505Nm
jacobs napisał(a):Większość osób na tym forum powie ci żebyś sprzedał samochód i kupił taki sam z V6.
tu sprzedajesz:

tak kupujesz:

za 4-5 kzl masz przyrost mocy 40-50KM
swap – licz ta sama kase tylko jeszcze kupe roboty i pozniej trodnosci przy sprzedazy...
turbo – licz jakis 15kzl.i satysfakcja bo jestes jedna z niewielu osob na swiecie z uturbiona z5
ps
Five – tak sobie pomyslalem – podobne pytania pojawiaja sie dosyc czesto – moze by tak zrobic przyklejony temat "uturbianie silnika mazdy lub slt" co by ulatwic ludzia szukanie
wieczorkiem postaram sie cos napisac – przynajmniej 1 czesc jak przygotowac do suszarki a potem licze na twoje ogromne doswiadczenie
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje