odciece zaplonu przy 5200rpm?

Postprzez Grzyby » 9 maja 2006, 20:16

jesteś wielki chopie
sprawdzę w weekend jak będę z wawy do domku pomykał :]
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez zibi626 » 10 wrz 2009, 21:25

Witam,

Dzisiaj byliśmy z chłopakami "sie shamować" i wypluło mi tylko 104HP i 146Nm wobec fabrycznych 115 HP i 170Nm :( U mnie również przy ok 5200 obr/min odcina dopływ paliwa, z tym,że prędkość max z jaką dało się jechać to 172Km/h.. Czy ktoś odcinał w końcu to SP OUT i czy to coś dało ? Poza tym martwi mnie to 104HP :( Może dlatego,że silnik ma już przelatane ponad 260 tyś km..no i pije olej jak smok :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2006, 19:54
Posty: 796
Skąd: Kraków
Auto: Były:
Mazda 626 Cronos 2.0 16V '95 LPG BRC24,Mazda Xedos 9 2,5 KL A/T '94 LPG BRC56 :(
Jest
Honda Stream 2.0 iVTEC '01 BRC24

Postprzez Grzyby » 10 wrz 2009, 21:29

zibi626 napisał(a):U mnie również przy ok 5200 obr/min odcina dopływ paliwa

Jesteś pewien że obroty mają coś do gadania? Na każdym biegu poza 5 wykręcisz więcej.
To chodzi o prędkość.
A 104KM to marnizna nad marniznami ...
Trzeba byłoby sprawdzić sprężanie na początek.
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez zibi626 » 10 wrz 2009, 21:37

No prędkość wykręcił 172km/h i odcięło..
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2006, 19:54
Posty: 796
Skąd: Kraków
Auto: Były:
Mazda 626 Cronos 2.0 16V '95 LPG BRC24,Mazda Xedos 9 2,5 KL A/T '94 LPG BRC56 :(
Jest
Honda Stream 2.0 iVTEC '01 BRC24

Postprzez ZipperPL » 11 wrz 2009, 08:36

brunobsd napisał(a):180km/h
i

brunobsd napisał(a):Predkosc obrotowa to ok 5200


...taka krótka piątka ?? Ja w FP 1.8 przy 3k rpm mam 120km/h
przy 4k rpm mam 160km/h
a przy 4,5k rpm mam 180km/h


Także przy 5200 wychodzi c.a. 208km/h :|
www.osk-karo.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 wrz 2007, 23:24
Posty: 116
Skąd: Libiąż/Skawina
Auto: Mazda 626 GE 2,0 LPG STAG 200

Postprzez Grzyby » 11 wrz 2009, 08:45

Cronos ma inne przełożenia skrzyni niż wersja europejska. I na pewno inne niż FP :)
Co jednak nie przeszkadza mu spokojnie wyciągać licznikowego 200km/h
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez zibi626 » 11 wrz 2009, 09:45

Myślę,że mała moc może wynikać z tego,że silnik ma przelot ponad 260 tyś km i parę rzeczy wypada wymienić...że bierze olej to też chyba ma znaczenie...:(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2006, 19:54
Posty: 796
Skąd: Kraków
Auto: Były:
Mazda 626 Cronos 2.0 16V '95 LPG BRC24,Mazda Xedos 9 2,5 KL A/T '94 LPG BRC56 :(
Jest
Honda Stream 2.0 iVTEC '01 BRC24

Postprzez ZipperPL » 11 wrz 2009, 13:54

Grzyby napisał(a):Cronos ma inne przełożenia skrzyni niż wersja europejska. I na pewno inne niż FP usmiech
Co jednak nie przeszkadza mu spokojnie wyciągać licznikowego 200km/h



Tego nie wiedziałem, człowiek się uczy całe życie ;) DZIĘKI ;)
www.osk-karo.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 wrz 2007, 23:24
Posty: 116
Skąd: Libiąż/Skawina
Auto: Mazda 626 GE 2,0 LPG STAG 200

Postprzez owczi89 » 11 wrz 2009, 18:12

U mnie sprawa wyglada tak 5 bieg mazda duszona do ostakow obrotomierza a na 4 dochodzi do 5 tys i nie chce dalej zapinam 5 jade ok 160km/h moze troche ponad i wicej nie da rady czy gaz czy benzyna nie chce wiecej;/ martwi mnie to czy to wina tej blokady?? na wszystkich pozostalych biegach madzia kreci na oborty jak nalezy i rozpedza sie tez dobrze. moze to istotne ale wczesniej to byl automat przlozylem skrzynie i jest manual.
Forumowicz
 
Od: 17 lut 2009, 16:15
Posty: 36
Skąd: świdnik/kol.Lublina
Auto: 626 cronos 2.0L 95r

Postprzez owczi89 » 11 wrz 2009, 18:33

skrzynie mam z normalnej 2.0 a jadac te 160km/h mam 4rpm. mam 17 felgi a opony 225/40 ale opony tak dozego oporu by nie stawialy jechalem na bardzo dlugim odcinku i nie dalo rady wiecej
Forumowicz
 
Od: 17 lut 2009, 16:15
Posty: 36
Skąd: świdnik/kol.Lublina
Auto: 626 cronos 2.0L 95r

Postprzez Grzyby » 11 wrz 2009, 18:47

owczi89 napisał(a):wicej nie da rady czy gaz czy benzyna nie chce wiecej;/ martwi mnie to czy to wina tej blokady??

blokada działa TYLKO na benzynie
Inna sprawa jak u Ciebie jest z elektryką – przy zmianie z automatu na manual mogą wychodzić różne klocki.
Moja na Pb jeździła do ok., 180 a po przełączeniu na LPG nie było problemu z 200km/h
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez owczi89 » 11 wrz 2009, 19:00

rozne tzn?? bo mowie ci tak do 4 do kocna idzie normalnie czuc ze przyspiesza i wogole ale wiecej jak 160 nie chce obroty staja tak jak by nie miala sily przeciez silnik ten sam co w normalnej skrzynia z 2.0l jedyne co nie mam podlaczone to ten czujnik przy pedale sprzegla i jedna kostka przy skrzyni bo nie wiedzialem do czego jest i nie mam w wiazce takich kabli
Forumowicz
 
Od: 17 lut 2009, 16:15
Posty: 36
Skąd: świdnik/kol.Lublina
Auto: 626 cronos 2.0L 95r

Postprzez Grzyby » 11 wrz 2009, 19:13

owczi89 napisał(a):rozne tzn?

Nie mam pojęcia. Jeśli przed wymianą skrzyni jeździł szybciej to problemów szukałbym w elektronice. Nie wiem czy wersje z automatem nie miały innego kompa.
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez owczi89 » 11 wrz 2009, 19:16

twgo to sam nie jestem w stanie stwierdzic bo jak kupilem to padl automat i zrobilem sobie przekladke jade teraz zagranice na dniach jak wroce to sprobuje zmienic komputer i zobaczymy co sie bedzie dzialo.dzieki za pomoc
Forumowicz
 
Od: 17 lut 2009, 16:15
Posty: 36
Skąd: świdnik/kol.Lublina
Auto: 626 cronos 2.0L 95r

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6