Dzieki
SWAP 2.0 KF –> 2.5 KL – Mazda 323F BA
taaa chyba że będzie pod lublinem 
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
- Od: 28 wrz 2005, 07:23
- Posty: 1181
- Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
- Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI
xXx napisał(a):Nooooo, to na najblizszym zlocie ostro pijemy...
Konin 18-19.04
xXx napisał(a):Przyjadę do Konina...
...tylko nie wiem czym
Yarisem?

Panowie kontynuuje temat – nie jest to pilna sprawa, ale najlepiej wiedzieć jak najszybciej i jak najwiecej
W mojej 323F V6 KF silnik niestety pali spoooro oleju, na pewno w najbliższym i troche dalszym czaise nie bwersjedę remontował bo nie mam kasy, ale może by nie remontować tylko zrobić sobie SWAP na KLZE... bi w maire jedzenia apetyt rośnie...
Co konieczne jest do SWAP-u na KLZE mając 323F z silnikiem 2.0 V6 ?
Czy wystarczy tylko silnik, komp i przepławka?
I czy np znacie jakieś sprawdzone miejsca gdzie mozna nabyć KLZE i w jakich cenach...?
Ja wynalazłem coś tkaiego jak narazie:
http://moto.allegro.pl/item643289635_ma ... onowy.html
Ale wiadomo każdy pisze swoje, najlpeij to jak juz bym miał kiedyś kupić silnik to żeby na umowie byl punkt ze sprzedawca gwarantuje po zmianie oleju przez określony czas taki a nie inny pobór oleju
No niestety różnie bywa obecnie...
W mojej 323F V6 KF silnik niestety pali spoooro oleju, na pewno w najbliższym i troche dalszym czaise nie bwersjedę remontował bo nie mam kasy, ale może by nie remontować tylko zrobić sobie SWAP na KLZE... bi w maire jedzenia apetyt rośnie...
Co konieczne jest do SWAP-u na KLZE mając 323F z silnikiem 2.0 V6 ?
Czy wystarczy tylko silnik, komp i przepławka?
I czy np znacie jakieś sprawdzone miejsca gdzie mozna nabyć KLZE i w jakich cenach...?
Ja wynalazłem coś tkaiego jak narazie:

Ale wiadomo każdy pisze swoje, najlpeij to jak juz bym miał kiedyś kupić silnik to żeby na umowie byl punkt ze sprzedawca gwarantuje po zmianie oleju przez określony czas taki a nie inny pobór oleju
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
Mariusz, mogę zainstalować KL-kę po remoncie w Twoim samochodzie, wystarczająco, z KL-ZE niestety jest trochę więcej problemów....
Zapomnij o podmiance ECU w 323F BA KF raz na zawsze, bo to nierealne. Sam kiedys przerobiłem instalacje na taką, która jest w MX-3, Xedosie 6, 626, MX-6 oraz Probe, ale niestety jest wiele rzeczy które nie będą kompatybilne...
Dlatego KL + ecumaster cieszysz się jazdą przez długi czas...
Zapomnij o podmiance ECU w 323F BA KF raz na zawsze, bo to nierealne. Sam kiedys przerobiłem instalacje na taką, która jest w MX-3, Xedosie 6, 626, MX-6 oraz Probe, ale niestety jest wiele rzeczy które nie będą kompatybilne...
Dlatego KL + ecumaster cieszysz się jazdą przez długi czas...
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
Witam.
Mam pytanko odnośnie SWAP`u. Posiadam 323F 1.8BP BA i chciałbym się dowiedzieć jaki silnik mogę wsadzić w ten samochód, możliwie duży ewentualnie z turbo
. Myślałem nad 2,5V6 ale wolę zapytać się kogś zorientowanego; 2,0V6 nie interesuje mnie. Czekam na wasze sugestie i inne ewentualne propozycje
Pzdr...
Mam pytanko odnośnie SWAP`u. Posiadam 323F 1.8BP BA i chciałbym się dowiedzieć jaki silnik mogę wsadzić w ten samochód, możliwie duży ewentualnie z turbo
Pzdr...
-
wariat456
wariat456 napisał(a):Posiadam 323F 1.8BP BA i chciałbym się dowiedzieć jaki silnik mogę wsadzić w ten samochód, możliwie duży ewentualnie z turbo
proponuje v8 z corvetty to jest duzy silnik
a na powaznie to jestes na forum prawie rok i powinieneś umiec uzywać opcji "szukaj" było o tym z 1000razy, poza tym wszyscy wiedza że do BA majacej R4 wkłada się R4 bo inaczej to nie opłacalne...Jak chcesz turbo to BPT. Jak chcesz V to kupuj angola, przekładaj graty<nie wszystkie> i kupuj 2,5 klze (jeśli kf cię nie interesuje). Był taki w dziale "sprzedam" za ....5klocków
- Od: 14 kwi 2009, 00:56
- Posty: 362
- Skąd: tu i tam :)
- Auto: mx3
Morder napisał(a):Zakładamy się o flaszkę, że nie zrobisz swapa na 2,5 V6 ? na przykład w przeciągu 5 lat
No i jak
ale ktoś przeprowadził wykopaliska
Hazu napisał(a):Ja miałem sobie swap KL wstawic jednak BP będzie najpewniej ysz
Plany to i ja mam, ciekawe co z nich wyjdzie
Tylko ja chcę BP, do mx-3 B6.
BP już niby mam, jeszcze tylko znaleźć mx-3.
Lukano napisał(a):Plany to i ja mam, ciekawe co z nich wyjdzie
ja mam taką konieczność bo B6 się rozpadnie niedługo i jak dobrze pójdzie to bedę miał silniczek jeszcze w tym tygodnu
Lukano napisał(a):BP już niby mam, jeszcze tylko znaleźć mx-3.
masz jakis luźny silniczek czy mówisz o tym z tej białej?
Hazu napisał(a):masz jakis luźny silniczek czy mówisz o tym z tej białej?
O tym z bialej. B6 DOHC pojdzie kiedys do bialej, a BP do mx.
Ale to takie gdybania za kilka lat.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje