Mazda6 MPS (GG) – Opinie i Informacje

Mazda3 MPS 2009– (BL) / Mazda3 MPS 2006–2009 (BK) / Mazda6 MPS 2006–2008 (GG)

Postprzez fazer72 » 1 wrz 2009, 09:49

..ebać HKS i "'poler", Ty Faja lepiej powiedz co to za "Chinka" jest ???
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 paź 2007, 17:30
Posty: 513
Skąd: żeś się tu wziął ?

Postprzez iiyama » 1 wrz 2009, 09:58

no właśnie hehe
:) mx-3, 323F BA, M6 GG ASpec, Seat Ibiza
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2005, 10:20
Posty: 437 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: ASZ+

Postprzez Grucha » 1 wrz 2009, 10:00

ulala :)
Grucha
 

Postprzez Faja » 1 wrz 2009, 13:04

misiekwaw napisał(a):ebać HKS i "'poler", Ty Faja lepiej powiedz co to za "Chinka" jest pytajnik?

Fajna co nie :D?
Gratis razem z BOV-em z Japonii :D
misiekwaw napisał(a):w części silnikow założenie BOVa powoduje problemy z zapalaniem CEL i DISI to właśnie jeden z takich silnikow

Wszystko to jest związane ze złym podłączeniem BOva, wszystkie Bov-y robią "wushh" czy jak to nazwać ten dźwięk nasz tak nie robi gdy zasysa powietrze przez filtr-przepływke, natomiast gdy się odłączony od filtra czyli zasysa od razu z atmosfery jest takie "wushh" ale dopiero przy 5-6kk ale piasek to głowicy może nalecieć, wiec ten typ tak ma czy coś jest nie tak ze nie psyka :P? Jest większy gwizd z turbiny to na pewno :P
Może macie jakieś patenty żeby było "wush" i bezpiecznie :P?
Np w tym filmiku widać ten sam BOV i chodzi głośniej!:
http://www.youtube.com/watch?v=nW_8M-N2MCA
Zoom-Zoom!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 maja 2006, 21:51
Posty: 1049 (7/4)
Skąd: Poznań
Auto: -6MPS -rx-7 FCT-xedos 9

Postprzez habzimierz » 2 wrz 2009, 22:12

po hamowaniu

Obrazek

10 koni straty to nic. Najbardziej interesujaca jest krzywa mocy wg ktorej da sie tym jezdzic sensowanie do 6200-6300 obr/min

pozdr
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lut 2008, 18:36
Posty: 398
Skąd: wziąć prąd?
Auto: Zonda R swap z CCX

Postprzez Siw-y » 2 wrz 2009, 22:19

habzimierz napisał(a):po hamowaniu

A przed hamowaniem? <lol>
Obrazek
¼ – 16,851s
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2006, 13:36
Posty: 9625 (2/42)
Skąd: Warszawa
Auto: présidentiel

Postprzez Faja » 2 wrz 2009, 22:25

habzimierz napisał(a):10 koni straty to nic.

Biorąc pod uwagę straty w napędzie na silniku prawdopodobnie masz więcej niż 260km.
Ładny wynik.
Zoom-Zoom!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 maja 2006, 21:51
Posty: 1049 (7/4)
Skąd: Poznań
Auto: -6MPS -rx-7 FCT-xedos 9

Postprzez DISItune » 2 wrz 2009, 22:45

Faja napisał(a):
habzimierz napisał(a):10 koni straty to nic.

Biorąc pod uwagę straty w napędzie na silniku prawdopodobnie masz więcej niż 260km.
Ładny wynik.


to jest moc na silniku, chodziło o 10 koni straty w stosunku do obietnic Mazdy
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 16:07
Posty: 1496 (22/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez DISItune » 2 wrz 2009, 22:45

habzimierz napisał(a):Najbardziej interesujaca jest krzywa mocy wg ktorej da sie tym jezdzic sensowanie do 6200-6300 obr/min

pozdr


to akurat powinienneś doskonale czuć... albo ciągnie albo nie ;)
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 16:07
Posty: 1496 (22/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez Faja » 2 wrz 2009, 22:50

habzimierz Jakiś modyfikacji dokonałeś w silniku czy kompletna seria?
Zoom-Zoom!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 maja 2006, 21:51
Posty: 1049 (7/4)
Skąd: Poznań
Auto: -6MPS -rx-7 FCT-xedos 9

Postprzez habzimierz » 2 wrz 2009, 22:51

Faja napisał(a):
habzimierz napisał(a):10 koni straty to nic.

Biorąc pod uwagę straty w napędzie na silniku prawdopodobnie masz więcej niż 260km.
Ładny wynik.


nie no straty sa sporo wieksze – dokladnie 49KM, czyli rowno 200KM na kolach. Myslalem, ze bedzie gorzej. Dla porownania dzisiaj rozmawialem o wykresie z evo X gt 350, gdzie starty na napedzie wynosza 110KM (!!!).
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lut 2008, 18:36
Posty: 398
Skąd: wziąć prąd?
Auto: Zonda R swap z CCX

Postprzez habzimierz » 2 wrz 2009, 22:52

misiekwaw napisał(a):
habzimierz napisał(a):Najbardziej interesujaca jest krzywa mocy wg ktorej da sie tym jezdzic sensowanie do 6200-6300 obr/min

pozdr


to akurat powinienneś doskonale czuć... albo ciągnie albo nie ;)


ja od dawna czuje ze nie ciagnia <zeby>

Faja: seria...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lut 2008, 18:36
Posty: 398
Skąd: wziąć prąd?
Auto: Zonda R swap z CCX

Postprzez fazer72 » 3 wrz 2009, 08:22

Który bieg i ile sobie liczą ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 paź 2007, 17:30
Posty: 513
Skąd: żeś się tu wziął ?

Postprzez rrr » 3 wrz 2009, 11:59

habzimierz napisał(a):10 koni straty to nic.

A te hamownie to nie działają tak że gaz w podłogę i mierzona jest moc na kołach, potem odpuszcza gaz i mierzy straty na napędzie (moc na silniku = moc na kołach + strata)?
Jeżeli tak to może na odpuszczonym gazie tył jest odpięty i straty wychodzą mniejsze niż faktycznie jest przy przyśpieszaniu.
Wtedy na silniku odnalazłoby się te brakujace 10 koni. No chyba że przy hamowaniu silnikiem napęd jest spięty.
Forumowicz
 
Od: 31 mar 2008, 20:08
Posty: 68
Auto: 6MPS

Postprzez jarekwawa » 4 wrz 2009, 00:13

Witam

Jestem tu nowy, nie przeczytałem tych wszystkich 93 stron, ale potrzebuję info na temat turbosprężarki. PADŁA:):):) bywa. Gdzie najlepiej mi ją zregenerują?. Szukałem nowej i znalazłem tylko coś takiego. Co o tym myślicie. – żart?
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Mazda-CX ... ccessories
jarekwawa
 

Postprzez kryystian » 4 wrz 2009, 00:34

na taki towar to cena troche smieszna, ale jesli to made in czajna to sie nie dziwie :)
HARDLINE
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2008, 19:57
Posty: 722
Skąd: uk
Auto: gh sport
(6mps)

Postprzez DISItune » 4 wrz 2009, 08:52

jedna uwaga, gdzieś czytałem głosy (slyszę głosy <glupek2> ), że CX-7 ma mniejszą turbosprężarkę zeby mieć mniejszego laga...
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 16:07
Posty: 1496 (22/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez fazer72 » 4 wrz 2009, 09:59

Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 paź 2007, 17:30
Posty: 513
Skąd: żeś się tu wziął ?

Postprzez kryystian » 5 wrz 2009, 01:16

może ktoś z was zetknął sie z tym – BC Racing Adjustable Coilover Kit, http://www.bc-racing.co.uk/vehicle-chec ... ID=40#info albo słyszał jakieś opinie itd
HARDLINE
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2008, 19:57
Posty: 722
Skąd: uk
Auto: gh sport
(6mps)

Postprzez fazer72 » 5 wrz 2009, 11:43

Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 paź 2007, 17:30
Posty: 513
Skąd: żeś się tu wziął ?

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy MPS / Mazdaspeed