Witam .
ostatnio tak sobie po malu wywalilem caly przod z mazdy
szlifierka .
wpasowalem chlodnice od opla zafiry
intercooler najwiekszy jaki sie tam zmiescil jest aluminiowy i nowy
troche spawania pasowania itp
uklad chlodzenia bedzie juz w ukladzie zamknietym cos ala VWa geny.
zamek od maski jak i czesc maski zostaly poslane na zlom
zastapilem zamkniecie zamkami sparco dodalem sobie nawet silowniczki do maski
( tak sobie pomyslalem a niech ma
wszystko to w celu powiekszenia komory silnika tak by zrobic miejsce dla jednej z turbin
Zdjecia zamieszcze jakos w tygodniu
co dalej ?
nastepny krok to przygotowanie czesci ukladu wydechowego od tylu do siatki
gdzie potem wpasuje reszte czesci silnikowej .
pod maska zostal wywalony org zbiorniczek spryskiwaczy,wody .
zbiornik wody zostal zastapiony nowym zbiornikiem golf 4 etc..
spryskiwacze poleca na tyl
akumulator przy okazji ciagniecia rurki od spryskiwaczy tak samo
zbiorniczek na plyn wspomagania zostanie albo ten sam albo zupelnie inny jaki mi wpadnie w oko .. jednak jego pozycja sie zmieni zostanie zamontowany na scianie grodziowej w miejsce filtra weglowego lub gdzies obok
Aktualnie zastanawiam sie czy dam rady zmienic czesc zawiechy od MX6 tak by potem wsadzic hamulce od mazdy 6 hamulce to podstawa
polosie i przeguby od mx6 2.5 sa mocniejsze to pewne .
jednak jak to poskladac i z jaka skrzynia biegow jeszcze niemam pojecia .
Moze ktos wie czy jest mozliwosc przekladki ukladu roznicowego mx6 do skrzyni k8 ?
lub czy gabarytowo skrzynia mx6 DLUGOSC jest taka sama jak k8 ?
to tak mniejwiecej
