Części, które pasują z wersji europejskich do US spec.
Arek_78 napisał(a):To bardziej elektrody jak świece. Ktoś wie co ile km się je powinno wymienić? Jakaś informacja z serwisu?
I jedno co zauważyłem na tym forum – każdy chce poprawiać fabrykę. Dokładać filtry, zmieniać wszystko na długo przed zalecaną zmianą. Albo jesteśmy bardziej wykształceni niż ta banda japońców, których auta uważane są za jedne z najmniej awaryjnych albo przerastają nas nasze własne ambicje i wyobraźnia.
Skoro producent zaleca serwisowanie co xx km to po jakiego diabła robić to wcześniej jeżeli z autem jest wszystko ok i części sprawne. Nie poprawiajmy za dużo bo okaże się że wyjdzie Polska wersja M6.
Bo japonce to nie wruzki I nie wiedza w jakich warunkach samochud bedzie exploatowany ...
U jednego filtr powietrza trzeba wymieniac po 10 tys a u innego po 30tys
a u innego po 15 tys silicon w oleju bedzie katastroficzny co oznacza zle filtrowanie ..
No .. niestety jak widac sa lepsi czasami ... zwykle chlopy znalazly sposob ka kopcace MAzdy Speed 3 Poprawka Ukladu PCV ....
nie mozna przeginac ale nie mozna wszystkiego zgodnie z instrukcja bo czasami mozna sie przejechac
Do trzech pozostałych musisz zdjąć kolektor – niestety- dlatego polecam przy wymianie platyny bo na dłużej starczają szczególnie że przy gazowni musisz częściej zmieniać (jak ja )– Nie wiem jak masz założony gaz ale jego przewody wcale nie pomagają w demontażu kolektora
. Dużo rozbierania nie ma:
– zdejmujesz rurę od powietrza przepustnicy
– odkręcasz przepustnicę (4 śrubki) – uważaj na wężyki od wody – mocowania nie wyglądają solidnie
– egr -musisz odkręcić dwie śrubki (klucz 10)– nie odkręcaj tych co wchodzą do plastiku)
– zdejmujesz z tyłu trzy wężyki dochodzące do kolektora min. od zaworka PCV plus jeden pod przepustnicą
– no chyba już pozostają tylko śrubki od samego kolektora ( 12 sztuk na klucz 8)
ja przez cała plątaninę przewodów od gazowni nie wyciągałem kolektora tylko go podniosłem z tyłu tam gdzie świece i podparłem śrubokrętem tak żeby był dostęp do świec.
Powodzenia
No cóż niepotrzebnie się rozpisałem – nie zauważyłem że jest już druga strona w tym temacie
– zdejmujesz rurę od powietrza przepustnicy
– odkręcasz przepustnicę (4 śrubki) – uważaj na wężyki od wody – mocowania nie wyglądają solidnie
– egr -musisz odkręcić dwie śrubki (klucz 10)– nie odkręcaj tych co wchodzą do plastiku)
– zdejmujesz z tyłu trzy wężyki dochodzące do kolektora min. od zaworka PCV plus jeden pod przepustnicą
– no chyba już pozostają tylko śrubki od samego kolektora ( 12 sztuk na klucz 8)
ja przez cała plątaninę przewodów od gazowni nie wyciągałem kolektora tylko go podniosłem z tyłu tam gdzie świece i podparłem śrubokrętem tak żeby był dostęp do świec.
Powodzenia
No cóż niepotrzebnie się rozpisałem – nie zauważyłem że jest już druga strona w tym temacie
- Od: 26 kwi 2009, 22:00
- Posty: 243
- Skąd: Bieruń
- Auto: Honda Accord 2,2 i-ctdi 2006
lukasgr napisał(a):Do trzech pozostałych musisz zdjąć kolektor – niestety- dlatego polecam przy wymianie platyny bo na dłużej starczają szczególnie że przy gazowni musisz częściej zmieniać (jak ja )– Nie wiem jak masz założony gaz ale jego przewody wcale nie pomagają w demontażu kolektora. Dużo rozbierania nie ma:
– zdejmujesz rurę od powietrza przepustnicy
– odkręcasz przepustnicę (4 śrubki) – uważaj na wężyki od wody – mocowania nie wyglądają solidnie
– egr -musisz odkręcić dwie śrubki (klucz 10)– nie odkręcaj tych co wchodzą do plastiku)
– zdejmujesz z tyłu trzy wężyki dochodzące do kolektora min. od zaworka PCV plus jeden pod przepustnicą
– no chyba już pozostają tylko śrubki od samego kolektora ( 12 sztuk na klucz 8)
ja przez cała plątaninę przewodów od gazowni nie wyciągałem kolektora tylko go podniosłem z tyłu tam gdzie świece i podparłem śrubokrętem tak żeby był dostęp do świec.
Powodzenia
No cóż niepotrzebnie się rozpisałem – nie zauważyłem że jest już druga strona w tym temacie
ja mysle ze duzo ludzi bedzie wdziecznych bo co w swoim jezyku to w swoim ..
Ja kupiłem platyny NGK V-LINE w intercarsie, cena coś kolo 50zl za sztukę. Podobno maja starczyć na 100tys km ale jeżdżę na gazie więc pewnie je zmienię przy 60tys. Mam przy okazji pytanie o filtr kabinowy i filtr powietrza ponieważ nic nie moglem dobrać to powietrza kupiłem oryginalny a kabinówkę przyciąłem od golfa, ale ktoś pisał ze od laguny pasuje moglibyście napisać dokładne wymiary tych zamienników filtrów oraz czy ktoś wie skąd wziąć klocki na tył bo w servisie wołają 400zl a zamienników nigdzie nie ma, przynajmniej do mojej. Numer oryginalnych to GPYA-26-43ZC tylne, GPYB-33-23Z przednie bo z tymi tez jest problem.
Ja włożyłem na tył Kashiyama C23014 , przód robię na dniach wiec poinformuje o zamienniku
-
Grucha
Krisek napisał(a):Lukas ile Swieczki kosztowaly bo nie pamietam ?
140zł za komplet o ile dobrze zapisałem
- Od: 26 kwi 2009, 22:00
- Posty: 243
- Skąd: Bieruń
- Auto: Honda Accord 2,2 i-ctdi 2006
No ja bardzo chetnie pare gratów bym wziął
edit
Justus: wg http://www.finishlineperformance.com/st ... hp?cat=364 do rocznika 2006 idą takie na przód
GPYB-33-28ZF-MV lecz niestety nie znalazlem zamiennika w PL , wiec pozostaje tylko import z US
edit
he he pasuja klocki z GH textar2458202
edit
Justus: wg http://www.finishlineperformance.com/st ... hp?cat=364 do rocznika 2006 idą takie na przód
GPYB-33-28ZF-MV lecz niestety nie znalazlem zamiennika w PL , wiec pozostaje tylko import z US
edit
he he pasuja klocki z GH textar2458202
-
Grucha
Ja mam oryginalne Motorcrafty, 150 zł komplet.
Tak, tzn. mechanik w hurtowni kupił, chyba nawet stricte od Mondeo.
Witam wszystkich.
Mam problem z klockami hamulcowymi do 6-tki 3.0 (amerykańska wersja).
Byłem dziś w AutoCrew – sprowadzili mi klocki od europejskiej 6-tki 2.3l i były całkiem inne.
Jakaś podpowiedź, gdzie mogę dostać pasujące klocki (może oznaczenie modelu)?
Mam problem z klockami hamulcowymi do 6-tki 3.0 (amerykańska wersja).
Byłem dziś w AutoCrew – sprowadzili mi klocki od europejskiej 6-tki 2.3l i były całkiem inne.
Jakaś podpowiedź, gdzie mogę dostać pasujące klocki (może oznaczenie modelu)?
Ło jezusicku, jak to jeździ!!
- Od: 25 sie 2009, 11:05
- Posty: 4
- Skąd: Warszawa
- Auto: M6 GG AJ
Moja 6 jest z 2006 i panowie w serwisie byli mocno zdziwieni, że te klocki nie pasują.
Zaproponowali mi ASO, ale tam pewnie krzykną za komplet z wymianą z 800-900 zł.
Spawdze jutro w Inter Cars (na ich stronie www klocki do 6 3.0l z 2006 mają inny kształt, niż te założone u mnie).
Zaproponowali mi ASO, ale tam pewnie krzykną za komplet z wymianą z 800-900 zł.
Spawdze jutro w Inter Cars (na ich stronie www klocki do 6 3.0l z 2006 mają inny kształt, niż te założone u mnie).
Ło jezusicku, jak to jeździ!!
- Od: 25 sie 2009, 11:05
- Posty: 4
- Skąd: Warszawa
- Auto: M6 GG AJ
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6