Konkurs – Sochaczew 2009 – wyścigi równoległe na 400m
Może nie obsługiwał w sensie stania przy sprzęcie, bo oczywiście będę startował, ale mam parę pomysłów jak usprawnić całą imprezę i mogę być odpowiedzialnym za 1/4 następnym razem. Nawet kosztem szykan jakim poddawany jest teraz brii.
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
- Od: 28 wrz 2005, 07:23
- Posty: 1181
- Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
- Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI
dopiero teraz w wynikach zauwazylem ze zostalem blednie zapisany do klasy C 1.8-2.2, a podawalem ze mam 2.5 pojemnosc
brakowalo mi polfinalow i finalu osobnej klasy KL-ek i KL-ze i innych 2.3-3.0 bez turbo, za to znalazlem sie w polfinale klasy slabszej
a swoja droga moj najlepszy czas 15.864 przy slabych startach calkiem niezly 
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)

- Od: 30 wrz 2008, 10:08
- Posty: 18
- Skąd: Legionowo
- Auto: 406 coupe V6
Gibsong napisał(a):Więcej luzu panowie, czasy się liczą nie dyplomy.
ot i cały w tym morał.
niech terac Ci niezadowoleni widząc wyniki sami się powpisują w swoje klasy i ustalą swoje miejsca w tych klasach. czasy znacie, pojemności też wiec niech ktoś zrobi listę i po sprawie.
lukster tak trzymaj
-
www.czelej.net
- Od: 4 lut 2008, 02:41
- Posty: 2352 (23/37)
- Skąd: Marki k. Warszawy/Podlasie
- Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW
Gibsong ja z teorii do konca nie jestem pewien sensownosci lekkiego zamachu – przyspiesza Ci od dolu, ale zabiera maksymalna predkosc na biegach, wiec szybciej musisz narzucac wyzszy bieg.
"The object of war is not to die for your country, but to make the other bastard die for his."
www.zacharow.info – portfolio
www.zacharow.info – portfolio
- Od: 17 lis 2005, 00:24
- Posty: 1884
- Skąd: Łódź
- Auto: 323F BJ FP LPG
Ja tam fizykiem nie jestem ale ogólnie niektórzy dawaliby sobie rękę uciąć że będzie sporo lepiej, przy czasach rzędu 16,7. Ludzie którzy zakładali lekkie zamachy do sierek DOHC (seria waży 12,9kg) ponoć zachwyceni, ja w sumie też zachwycony jestem bo mogę wyprzedzać na 5b ale efekty czasowe są żadne. W sumie mogłem zmienić opony przedni z tylnymi i zobaczyć jak startuje się na gumach z dużą ilością mięsa. Za rok powinno być lepiej dzięki ślimaczkowi.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Gibsong napisał(a):Nie było najgorzej przecież, trochę zabrakło komunikacji między Szymonem a Brii, więc klasy były troszkę improwizowane no i zrobiło się zamieszanie z zapisami już podczas jazd testowych. Ale ogólnie to nie wiem po co te nerwy.
no komunikacji to faktycznie nie było wiele.
Nastepnym razem jeżeli będziecie chcieli mieć sprawny pomiar i wreszcie najeździć sie do bólu to poproszę przed przyjazdem o:
– spis klas
– "pełną" listę (ile się da) z danymi osób startujących(ksywka, numer stratowy-bardzo ważne zeby nie było pomyłek, klasa, auto)
mając te dane od razu przystępuje do treningu i jeździecie do oporu.
Numery aut muszą być widoczne z tyłu, żeby nie było biegania i pytania się o numer, co przeciąga impreze.
co do klas jest to indywidualna sprawa danego klubu. Ja nie ustalam klas.
Co do ograniczonej liczy startów to nie jest to moja wina, sprzet mógł pracować do wieczora – otrzymałem polecenie zwijaj sprzet bo następne konkurencje są w planie i tak tez zrobiłem.
Przestoje były tez spowodowane przez Was samych, po przejazdach kwalifikacyjnych można było przystapić do półfinałów, finałów,... ale nie było kilku osób, które miały wziąć udział no i traciliśmy cenny czas.
Sorry. następnym razem zróbmy treningi od 10.00 do 13.00, potem zawody do 15.00, potem może jeszcze jakieś wolne przejazdy – najeździcie się i nie będzie marudzenia.
W Sochaczewie ograniczeniem był tylko czas do którego mam zwinąć sprzęt (docelowo 14.00 a faktycznie 15.00)
eeeeeetam
eeeetam
- Od: 20 mar 2007, 15:44
- Posty: 28
- Skąd: eeeetam
- Auto: eeeetam
Gibsong napisał(a):bo ludziska troszkę sie rozleźli.
Sami sobie są winni.
etam napisał(a):Nastepnym razem jeżeli będziecie chcieli mieć sprawny pomiar i wreszcie najeździć sie do bólu to poproszę przed przyjazdem o:
– spis klas
– "pełną" listę (ile się da) z danymi osób startujących(ksywka, numer stratowy-bardzo ważne zeby nie było pomyłek, klasa, auto)
mając te dane od razu przystępuje do treningu i jeździecie do oporu.
Numery aut muszą być widoczne z tyłu, żeby nie było biegania i pytania się o numer, co przeciąga impreze.
O tym wszystkim pisałem 2 miesiące temu, ale wyszło że niepotrzebnie się wymądrzam
nie bylo mnie ale tak sobie czytam wasze wnioski po zlocie i tez deklaruje pomoc, tez chce organizowac cwiartke, moze na poczatek zapytam: czym chcecie popijac?:)
-
Moderator "3BK" -Paweł
- Od: 26 paź 2008, 10:23
- Posty: 3601 (81/142)
- Skąd: Radom
- Auto: Mazda3 BK
była: 1,6 Y6 109KM 12.2006
jest: 2.0 LF 150KM 06.2008
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości