przez lukster » 21 sie 2009, 12:13
klapy na Sochaczew nie będzie jeszcze, dopiero na SRT 20 września ogarnę.
A turbo zakopciło pierwszy raz jak przelałem olej o 3mm ponad max parę dni temu, przyblokowało spływ.
Wczoraj się przeraziłem kopceniem ale doszedłem do wniosku, że założenie mniejszych kół na przód (175/14

) olej znowu przyblokował spływ oraz zamontowany świeżo oil catch tank spowodował że ciśnienie oleju za turbo było zbyt duże. Wywaliłem catch tanka i dymienie jakby ustąpiło. Dziś się okaże jak odpalę zimną po pracy. Oby uszczelniacze w Holsie były całe, dla mnie dymiące auto to najgorszy obciach jaki może być a do Sochaczewa pojadę choćby nie wiem co

'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down