Konkurs – Sochaczew 2009 – wyścigi równoległe na 400m
ee tam idzie się przyzwyczaić.. takie dyskusje są prowadzone przy okazji każdego zlotu 
bardzo mnie to interesi również 
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
- Od: 28 wrz 2005, 07:23
- Posty: 1181
- Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
- Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI
Fiveopac jo nie udawaj 
Ewentualnie zainstaluje sie w 2 palmach program GPS performance i bedzie wreczac startujacej parze sprzet do samochodu. Tylko, ze tam mozna zmierzyc wylacznie czas przejazdu a nie czas reakcji
Tak na marginesie w koncu bedzie mozna sprawdzic jaka jest granica bledu pomiaru tego programu w porownaniu z bardziej profesjonalnym sprzetem.
Tak na marginesie w koncu bedzie mozna sprawdzic jaka jest granica bledu pomiaru tego programu w porownaniu z bardziej profesjonalnym sprzetem.
- Od: 8 kwi 2008, 09:00
- Posty: 237
- Skąd: Pleszew
- Auto: BMW X3 E83 3.0 i
A ja będę upierdliwy i wrócę do tematu zakwalifikowania aut z turbo. Poszperałem sporo w internecie i to chyba będą jedyne zawody w Polsce gdzie 1.6 turbo ląduje w jednej klasie z 1.8 N/A



- Od: 12 wrz 2007, 18:42
- Posty: 2015
- Skąd: Sochaczew
- Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)
co wy tam wiecie
a bri trenuje z CB i stoperami 
Jacek176 – to nie są zawody a jedna z konkurencji zlotowych. Każdy kto uważa, że jest szybszy w ramach fair-play może przejść do wyższej grupy. Zawsze jest ktoś poszkodowany i ktoś "forowany" niezależnie od podziału – na ten podział jest najmniej skarg, jak ktoś potrafi zaproponować lepszy to już pisałem – niech proponuje.
Pomysły Fiveopaca są dobre, nie wiem czy niedokładniejsze od moich
CB i stopery działają już całkiem nieźle – ćwiczyliśmy
Pomysły Fiveopaca są dobre, nie wiem czy niedokładniejsze od moich
CB i stopery działają już całkiem nieźle – ćwiczyliśmy
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
brii napisał(a):Zawsze jest ktoś poszkodowany i ktoś "forowany" niezależnie od podziału – na ten podział jest najmniej skarg, jak ktoś potrafi zaproponować lepszy to już pisałem – niech proponuje.
Ja już zaproponowałem. Wszędzie, jeśli nie ma oddzielnej klasy dla aut doładowanych, stosuje się mnożnik pojemności 1.7 (czasami 1.5).
Dlaczego akurat taki mnożnik a nie inny to trzeba zapytać się twórców regulaminów m.in. FIA i PZMot.
- Od: 12 wrz 2007, 18:42
- Posty: 2015
- Skąd: Sochaczew
- Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)
czy to taka tajemnica czy sprzęt pomiarowy będzie profi czy średnio sprawna samoróba?
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
- Od: 28 wrz 2005, 07:23
- Posty: 1181
- Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
- Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI
Jacek176 – ten mnożnik też jest bez sensu, bo mamy słabo i mocno doładowane samochody. Chyba, że każdemu startującemu damy inny mnożnik
I do tego zaraz ludzie z ciężkimi samochodami upomnieliby się o mnożnik 1,2 dla lżejszych o tej samej mocy

I do tego zaraz ludzie z ciężkimi samochodami upomnieliby się o mnożnik 1,2 dla lżejszych o tej samej mocy
lukster napisał(a):samoróba
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
brii napisał(a):ten mnożnik też jest bez sensu, bo mamy słabo i mocno doładowane samochody. Chyba, że każdemu startującemu damy inny mnożnik
To tak samo można powiedzieć, że podział według pojemności też jest bez sensu bo są silniki bardziej lub mniej wysilone
P.S.: Wiem, że już za późno żeby cokolwiek zmieniać ale dyskutuje dla zasady żeby wszyscy mieli świadomość że podział jest nie fair

- Od: 12 wrz 2007, 18:42
- Posty: 2015
- Skąd: Sochaczew
- Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości