Witam panowie mam kilka pytań, mam nadzieje, że mi pomożecie!
Posiadam mazde 625 diesel comprex 92 r.
Przejechane aż 415 tys. km
Mam problemy z tym, że strasznie szybko się nagrzewa silnik, wiatrak chodzi i w chłodnicy jest wody pełno, do 90 stopni nagrzewa się w ciągu 2min. później nagrzewa się aż do litery H czyli Hot, z chłodnicy zaczyna momentalnie wytryskiwać woda oraz przez rurkę obok. mam zapaloną czerwoną lampeczke nad zegarem ktory wskazuje ilość paliwa w zbiorniku niby przypomina chłodnicę, mechanik u którego byłem twierdzi, że prawdopodobnie jest usterka pod głowicą, co wy o tym sądzicie?
Pozdrawiam
Comprex 93r – Kontrolki, wolne obroty, wyciek oleju
Wielokrotnie ten temat był poruszany.
W najlepszym przypadku wydmuchana uszczelka, gorszy to popękana głowica. Ten drugi jest nabardziej prawdopodobny.
W najlepszym przypadku wydmuchana uszczelka, gorszy to popękana głowica. Ten drugi jest nabardziej prawdopodobny.
m63hd MOTOCYKLE SĄ WSZĘDZIE
www.weteran.warszawa.pl
www.weteran.warszawa.pl
- Od: 2 sty 2006, 17:09
- Posty: 158
- Skąd: Warszawa
Olo82 napisał(a):Dodatkowo u mnie cieply gorzej pali, ale mysle ze to wina tego ze mam dziure gdzies miedzy IC a Comprexem
Jak bede mial urlop to rozbiore to na czesci i sie okarze
comprexa nie rozbierzesz
[jakie?] działanie na zimnym silniku jest ponieważ jest bardziej szczelny
Zdobywca strony 911 nie mylić z nr. informacji i 156
http://nasza-klasa.pl/school/179242/2
http://nasza-klasa.pl/school/179242/2
- Od: 23 gru 2006, 21:31
- Posty: 468
- Skąd: Milin K. Konina
- Auto: carisma
Sebas napisał(a):comprexa nie rozbierzesz
chodziło mi o przewody od comprexa do IC i z powrotem
jeśli chodzi o spadek mocy to zgadza się, i jak pisałeś jest minimalny, jednak miałem na myśli samego comprexa, Jest tam łożysko które chodzi na sucho przez co dostaje mocno popalić, gdyby było chłodzone olejem autko miało by prawie taką moc jak na zimnym silniku, no i comprex miał by dłuższa żywotność
- Od: 5 sty 2009, 19:02
- Posty: 14
- Auto: 626 Comprex
a ja sie dopinam 
mam problem jak na poczatku tematu, tylko u mnie po wlaczeniu klimy obroty tak spadaja ze prawie gasnie :/
i teraz zdjecia juz nie aktualne i nie wiem czym krecic na pompie zeby te obroty przy wlaczonej klimie zwiekszyc :/
mam problem jak na poczatku tematu, tylko u mnie po wlaczeniu klimy obroty tak spadaja ze prawie gasnie :/
i teraz zdjecia juz nie aktualne i nie wiem czym krecic na pompie zeby te obroty przy wlaczonej klimie zwiekszyc :/
- Od: 20 lip 2009, 21:41
- Posty: 149
- Skąd: Hańczowa/Gorlice
- Auto: była Mazda 626 GD 2.0 D
była Mazda 626 GE 2.0 D COMPREX
jest Mazda 626 GE 2.0i 16V 4WD
Witam po długiej nieobecności. Ale jak nie ma się problemów to tak jakoś czlowiek nie zagląda. Teraz za to katastrofa- Większość kontrolek świeci i za cholerę nie gaśnie. T.j. ładowanie , kontrolka rozrządu, poziomu płynu w chłodnicy, nawet halogenów się zapaliła ale ich nie mam. Koledzy pomóżcie. Dodatkowo problemy z odpaleniem, w czasie jazdy dymi. Dodam że objawy pokazały się po wymianie pasków klinowych. Rozrządu i comprexa nie ruszałem.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
- Od: 5 sty 2006, 21:09
- Posty: 10
- Skąd: Opole
- Auto: mazda 626 2.0 Comprex 93'
NACIĄGNIJ PORZĄDNIE PASEK ALTERNATORA ZA DYMIENIE MOŻE ON ODPOWIADAĆ JAK SIĘ ŚLIZGA
SPRWADZIC MUSISZ CZY GDZIEŚ NIE ODPIEŁA SIĘ JAKAŚ MASA MOŻE TO JEST POWÓD CHOINKI NA TABLICY ?
a sorki za duże literki caps mi się załączył
SPRWADZIC MUSISZ CZY GDZIEŚ NIE ODPIEŁA SIĘ JAKAŚ MASA MOŻE TO JEST POWÓD CHOINKI NA TABLICY ?
a sorki za duże literki caps mi się załączył
Tomcio1972 ;–)
- Od: 15 maja 2009, 22:05
- Posty: 245
- Skąd: Strzyżów n/Wisłokiem
- Auto: mazda 626 comprex RF-CX 1995 była obecnie 121 db 1991 1,3benzin
Tomcio1972 napisał(a):a sorki za duże literki caps mi się załączył
więc edytuj swojego posta
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Heja.
Jaki powinien być właściwy zakres obrotów jałowych ?
Czy faktycznie jest problem z podkręceniem ich ?
Gadałem ze znajomym – ma jakąś swoją teorie, że trzeba tu pokręcić, potem tu i jeszcze tu
pozdrawiam:)
Jaki powinien być właściwy zakres obrotów jałowych ?
Czy faktycznie jest problem z podkręceniem ich ?
Gadałem ze znajomym – ma jakąś swoją teorie, że trzeba tu pokręcić, potem tu i jeszcze tu
pozdrawiam:)
- Od: 27 gru 2010, 16:34
- Posty: 30
- Skąd: Grudziądz
- Auto: Mazda 626 GE Comprex. 93'
jeśli dobrze pamietam, to ok 750 obr/min – ja mam ok 900, żeby mi się kabina nie rylała.
Podkręcasz przy pompie jedną śrubą (chyba na klucz 27) gdzieś było opisane- szukaj.
Podkręcasz przy pompie jedną śrubą (chyba na klucz 27) gdzieś było opisane- szukaj.
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548&start=140[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548&start=140[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Też mam ustawione jak muunek – na około 900. Niżej kabina trząsła się jak galareta. Ustawiałem naciągając linkę gazu – dwa klucze 17.
Tanie części mercedes
- Od: 7 kwi 2010, 15:07
- Posty: 37
- Skąd: Wejherowo
- Auto: Szwed
odgrzeję temat aby nie zakładać nowego.
Pytanie po części jest związane z ustawieniami silnika.
Czy może ktoś podpowiedzieć w jaki sposób reguluje się kąt wtrysku?
Wiem,że pompa posiada własny regulator którego zadaniem jest wyprzedzenie wtrysku w momencie przyspieszania, mi chodzi o coś innego – w jaki sposób należy ustawić moment wtrysku "pompą" – ten podstawowy do którego regulator wewnętrzny daje "poprawki"?
słyszałem gdzieś o "fasolkach" mocujących pompę, ale nie mam pewności co z czym..
Wydaje mi się,że przesunięcie paska o jeden ząbek na pompie, to już zbyt wielka ingerencja i mógłbym nie odpalić..
Chciałbym odrobinę opóźnić moment wtrysku dla celów "naukowych"
Oczywiście musi to być zmiana w pełni odwracalna.
Pytanie po części jest związane z ustawieniami silnika.
Czy może ktoś podpowiedzieć w jaki sposób reguluje się kąt wtrysku?
Wiem,że pompa posiada własny regulator którego zadaniem jest wyprzedzenie wtrysku w momencie przyspieszania, mi chodzi o coś innego – w jaki sposób należy ustawić moment wtrysku "pompą" – ten podstawowy do którego regulator wewnętrzny daje "poprawki"?
słyszałem gdzieś o "fasolkach" mocujących pompę, ale nie mam pewności co z czym..
Wydaje mi się,że przesunięcie paska o jeden ząbek na pompie, to już zbyt wielka ingerencja i mógłbym nie odpalić..
Chciałbym odrobinę opóźnić moment wtrysku dla celów "naukowych"
Oczywiście musi to być zmiana w pełni odwracalna.
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548&start=140[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548&start=140[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6