Ciężko zapala – dlaczego? JUŻ WIEM! :) znowu NIE wiem :(

Postprzez Riki » 3 sie 2009, 22:34

wojowniczek zapewniam Cię, że po regeneracji masz na nowo zaprogramowaną pompę (RAM).. zresztą inaczej auto by nawet nie odpaliło ;)

DiTD jest faaajneee... <ganja>
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez wojowniczek » 4 sie 2009, 12:20

kfredek to wszystko jest opisane powyżej – ale jakbyś miał problem napisz do mnie na PW :)
Riki pewnie, że fajne. no i musiałbym mieć pecha, żeby dostać pompę po regeneracji z uszkodzonym SPV... ale: panujemy nad sytuacją :)
lubię tą swoją babcię, ale GD lepsiejsza :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lip 2006, 11:44
Posty: 179 (0/1)
Skąd: wrocław (trzebnica)
Auto: GW '99 DiTD 101KM RF2A

Postprzez marco35 » 6 sie 2009, 13:10

Moja mazda 626 DITD 99r 192 tys km motor RF2 – nie odpala ! na zimnym i na zaciaag ,jedynie zapala jak odłacze przewód z czujnika temperatury czyli po zaaplikowaniu maxymalnej dawki ,ale po chwili gasnie ,wogule nie wchodzi na obroty Po rozłaczeniu wtyczki z zaworu SPV motor nie pali wogóle, wykreciłem SPV przepłukałem w czystej ropie wyleciały dwa wieksze paprochy przedmuchałem go powietrzem z kompresora i wkreciłem ponownie ,powtarzam pali tylko po rozłaczeniu czujnika temp.
Robiłem próbe omijając filter paliwa ,podałem paliwo bezposrednio z banki to samo ,czyli bez rezultatu .
Mam druga taką mazde od kolegi pali na dotyk
i Pytanie! – jak z niej wykrecę zawór SPV do mojej na próbe ,czy po powrocie zaworu SPV do tej sprawnej Mazdy nie bedzie jakiegos problemu z odpalaniem, lub jakims innym niedomaganiem ,czy nie pojawia sie jakies błedy w kompie ,nie chciałbym drugiej miec na sumieniu ,tym bardziej ze wyjezdza na wczasy
Początkujący
 
Od: 4 sie 2009, 18:05
Posty: 14
Skąd: Chorzów
Auto: 626 GE 1992r 2.0 16v FS 115km

Postprzez wojowniczek » 6 sie 2009, 13:19

wgm możesz przekręcać. jak ponownie wkręcisz "dobry"/pożyczony SPV do auta kolegi, to być może będzie dłużej kręcił lub prychnie przy odpaleniu –> minimalna przerwa w dawce paliwa (zapowietrzenie). ale raczej nie: u mnie po wymienie pompy wózek odpalił odrazu :)
lubię tą swoją babcię, ale GD lepsiejsza :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lip 2006, 11:44
Posty: 179 (0/1)
Skąd: wrocław (trzebnica)
Auto: GW '99 DiTD 101KM RF2A

Postprzez Riki » 6 sie 2009, 23:13

marco35 jak zrobisz to jak należy to śmiało możesz podmieniać....
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez marcili » 7 sie 2009, 11:01

Riki napisał(a):marco35 jak zrobisz to jak należy to śmiało możesz podmieniać....

A jak chcę przeczyścić sitko pod TCV to istnieje ryzyko że może coś się stać po ponownym zmontowaniu (przeciek,....)??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 mar 2008, 22:30
Posty: 177 (0/1)
Skąd: Kwidzyn
Auto: Premacy 2003 DiTD RF3F

Postprzez marco35 » 7 sie 2009, 21:42

właśnie gdzie dokładnie są te 3 sitka w pompie tez bym je chciał wyczyscic i niczego przy okazji nie zepsuc na co zwrucic szczególną uwage?, czy jest gdzies fotorelacja z tych czynnosci lub jakis dokładny opis ?u mnie pod zaworem TCV lezy sobie podkładka z dziurką tak luzno pytanie tak ma byc ??
Początkujący
 
Od: 4 sie 2009, 18:05
Posty: 14
Skąd: Chorzów
Auto: 626 GE 1992r 2.0 16v FS 115km

Postprzez marco35 » 10 sie 2009, 12:45

Zawór SPV przełozyłem z dobrego auta zapaliła tylko raz ,pózniej juz nie chciała ,przy rozłaczonym czujniku temp. Mój zawór SPV wkreciłem do sprawnej mazdy i pali od kopa czyli SPV jest sprawny na 100% . Auto dalej zapala tylko na rozłaczonym czujniku temp.i po zapaleniu zaraz gaśnie nie wchodzi wogule na obrotyna wolnych tez nie chce pracowac , co może jeszcze byc przyczyną tego stanu rzeczy , oprócz pompy oczywiscie
Początkujący
 
Od: 4 sie 2009, 18:05
Posty: 14
Skąd: Chorzów
Auto: 626 GE 1992r 2.0 16v FS 115km

Postprzez Riki » 10 sie 2009, 19:59

marco35 napisał(a):oprócz pompy oczywiscie


no to niestety kolego ode mnie nie dostaniesz odpowiedzi...
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez wojowniczek » 11 sie 2009, 09:06

marco35 zupełny brak powietrza? (nierealne). ale o takim "padnięciu pompy" to czytam pierwszy raz... lekko przypomina całkowicie padnięty tcv...
z chorzowa to masz "najbliżej" do hoffmana w rzeszowie
lubię tą swoją babcię, ale GD lepsiejsza :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lip 2006, 11:44
Posty: 179 (0/1)
Skąd: wrocław (trzebnica)
Auto: GW '99 DiTD 101KM RF2A

Postprzez marco35 » 11 sie 2009, 12:56

Na podpietym czujniku temp.nie zapali wcale ,czyzby czujnik miał takie znaczenie ze auto zapala i zaraz gasnie ?? ,jesli chodzi o powietrze rozpiąłem rure dolotowa do filtra powietrza tez nic to nie dało ,chciałbym jeszcze sprawdzic ten przekaznik który steruje zaworem SPV ,on jest na 100% dobry sprawdziłem go w drugiej takiej samej mazdzie pali od kopa ,mam taka mozliwosc znajomy mi identycznie ten sam motorek
Początkujący
 
Od: 4 sie 2009, 18:05
Posty: 14
Skąd: Chorzów
Auto: 626 GE 1992r 2.0 16v FS 115km

Postprzez wojowniczek » 11 sie 2009, 15:16

marco35 SPV jest sterowany poprzez IDM, a ten jest sterowany przekaźnikiem... i tu masz wszystko opisane:
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?p=1438311#1438311
powodzenia. ale jak auto odpala to to nie jest wina tego przekaźnika. do sterowania pompą są łącznie trzy przekaźniki – wszystko masz opisane powyżej :)
lubię tą swoją babcię, ale GD lepsiejsza :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lip 2006, 11:44
Posty: 179 (0/1)
Skąd: wrocław (trzebnica)
Auto: GW '99 DiTD 101KM RF2A

Postprzez zbys14 » 2 gru 2009, 18:56

Witam ! Ja mam taki problem padła mi pompa wtryskowa ! Pojechałem pod Lublin do Wolińskich i przez jakiś czas było ok ale tak po przejechaniu 15 tys. zaczęła szarpać i migały świece żarowe i gasła ! Pojechałem do nich zapłaciłem 200zł i powiedzieli że to jest wina instalacji elektrycznej ! Wszystko było ok przez 2 tygodnie ! Teraz jest taki problem migają podczas jazdy świece żarowe tylko raz i szarpie !(za regeneracje pompy 1800zł )
zbys14
 

Postprzez mahalnet » 13 lip 2010, 00:55

Chciałem napisać, że już zrobiłem 30000 po czyszczeniu pompy i jest ok
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 18 mar 2008, 03:07
Posty: 68
Skąd: wrocław
Auto: 626 2,0 diesel gw '98 zielony

Postprzez bububu831 » 14 lis 2010, 12:12

Riki napisał(a):Pompa wytrzymuje od ok. 300tysi wzwyż.. daję głowę, że przy przebiegu 180-200tysi nie wystąpi awaria pompy..
moja madzia ma juz 259 tys i hula ale przeczyscic by sie pewnie przydalo:)kto by mogl to zrobic dobrze bez kosmicznego rachunku..sumienia??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 sie 2009, 11:19
Posty: 62
Skąd: Ostroleka
Auto: mazda premacy 2.0 ditd 01' po lifcie 292000 km

Postprzez kierownik » 8 lis 2011, 16:11

poradził sobie kolega wojowniczek z tym odpalaniem?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez Riki » 8 lis 2011, 17:40

bububu831 napisał(a):przeczyscic by sie pewnie przydalo:)kto by mogl to zrobic dobrze bez kosmicznego rachunku..sumienia??


Mówisz o chemii FORTE?
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez bububu831 » 12 lis 2011, 20:50

Riki napisał(a):Mówisz o chemii FORTE?
chodzi mi o jakiś sprawdzony i bezpieczny sposób :|
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 sie 2009, 11:19
Posty: 62
Skąd: Ostroleka
Auto: mazda premacy 2.0 ditd 01' po lifcie 292000 km

Postprzez Neonixos666 » 13 lis 2011, 00:54

bububu831 napisał(a):
Riki napisał(a):Mówisz o chemii FORTE?
chodzi mi o jakiś sprawdzony i bezpieczny sposób :|


to jest bezpieczny i sprawdzony sposób bo niby w jaki inny chcesz to zrobić?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9510 (52/242)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Enzoo » 13 lis 2011, 11:56

No na przykład taki (sprawdź mój wątek w poniższym poście):
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=101&t=564&p=1918464#p1918464
MAZDA PREMACY – Coche de la familia japonesa / Stwórzmy wspólnie PORADNIK pompy DENSO do DiTD http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=89&t=41713&start=360
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 cze 2010, 14:06
Posty: 153 (4/0)
Skąd: Północna Wielkopolska
Auto: Premacy '00 RF2A 90 KM sprzedana :(
Premacy '05 FP 100 KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6