323 BF B6 Turbo
napewno, przyspieszał do 220 km/h z gazem wcisnietym do polowy.
na samym koncu to juz piaty bieg ktory jest u mnie mega dlugi i na ktorym auto przestaje sensownie przyspieszac.
jechalismy kilka razy z tym evo, cisnal.
zresztą kto nie chce niech nie wierzy – za 2 tyg. Sochaczew, wszystko się wyjaśni.
świeża fotka:

na samym koncu to juz piaty bieg ktory jest u mnie mega dlugi i na ktorym auto przestaje sensownie przyspieszac.
jechalismy kilka razy z tym evo, cisnal.
zresztą kto nie chce niech nie wierzy – za 2 tyg. Sochaczew, wszystko się wyjaśni.
świeża fotka:

- Od: 13 gru 2008, 14:21
- Posty: 189
- Skąd: Leeds/Gdynia
- Auto: Type R EP3 04' 245KM
Ile waży te EVO, a ile Talbot w chwili obecnej po wybebeszeniu??
- Od: 24 cze 2006, 20:21
- Posty: 3953
- Skąd: Brodnica
- Auto: Toyota Yaris Hybrid '19
EVO 1400 kg, miedzy 380 a 400 KM + spooore opory przeniesienia napędu na 4 buty, Mazda aktualnie 980 kg, 200+ KM (1.0-1.1 bar)
- Od: 13 gru 2008, 14:21
- Posty: 189
- Skąd: Leeds/Gdynia
- Auto: Type R EP3 04' 245KM
Jedzie jedzie
Bo mówił mi że chce baty zebrać od Lukstera
A o mnie nie wspominając 

- Od: 24 cze 2006, 20:21
- Posty: 3953
- Skąd: Brodnica
- Auto: Toyota Yaris Hybrid '19
Wybieram, wybieram, mam nadzieję że się wyrobię ze sprzęgłem i przyjadę na jeszcze trochę wzmocnionym setupie. 
- Od: 13 gru 2008, 14:21
- Posty: 189
- Skąd: Leeds/Gdynia
- Auto: Type R EP3 04' 245KM
pisk na dwójce zdecydowanie prosi o slicki i już długo prosił nie będzie.
szpery natomiast nie będzie bo to do tej skrzyni to niestety kosmiczne koszty.
GTX nie ma seryjnie szpery mimo że już parę razy czytałem takie herezje na jakichś forach.
szpery natomiast nie będzie bo to do tej skrzyni to niestety kosmiczne koszty.
GTX nie ma seryjnie szpery mimo że już parę razy czytałem takie herezje na jakichś forach.
- Od: 13 gru 2008, 14:21
- Posty: 189
- Skąd: Leeds/Gdynia
- Auto: Type R EP3 04' 245KM
Okazuje się, że Evo szło pełnym ogniem, ale nie miało chwilowo procedury flatshift przez co zmiany biegów trwały trochę dłużej niż zwykle – biorąc pod uwagę fakt, że Mazda mimo wszystko mocno odczuwa obecność pasażera na pokładzie jestem zadowolony – powtórka z wyścigu zapewne wkrótce. 
- Od: 13 gru 2008, 14:21
- Posty: 189
- Skąd: Leeds/Gdynia
- Auto: Type R EP3 04' 245KM
tym glupim filmem tylko balaganu narobiłeś
szykuj pupę bo klozet nadciaga 
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
- Od: 28 wrz 2005, 07:23
- Posty: 1181
- Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
- Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI
klozet i jego 0,5 bara – pff, wieksze ciśnienie ma butelka z cola z biedronki jak ja lekko ruszysz. 
- Od: 13 gru 2008, 14:21
- Posty: 189
- Skąd: Leeds/Gdynia
- Auto: Type R EP3 04' 245KM
Dzieki Fiveopac, jestem bardzo ciekawy konfrontacji z Twoim MXem, podejrzewam że będzie to dla mnie najciekawszy wyścig na zlocie.
O dziwo sprzęgło zaczęło coraz lepiej kleić – możliwe, że docisk się co nieco zastał przez długi postój, więc jest szansa że nie będę musiał ogarniać spieka przed Sochaczewem, z drugiej strony jak się rozsypie na miejscu to się chyba potnę, więc decyzja jeszcze nie podjęta.
O dziwo sprzęgło zaczęło coraz lepiej kleić – możliwe, że docisk się co nieco zastał przez długi postój, więc jest szansa że nie będę musiał ogarniać spieka przed Sochaczewem, z drugiej strony jak się rozsypie na miejscu to się chyba potnę, więc decyzja jeszcze nie podjęta.
- Od: 13 gru 2008, 14:21
- Posty: 189
- Skąd: Leeds/Gdynia
- Auto: Type R EP3 04' 245KM
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości