Sprowadzona 11.07.2005 z Niemiec.
(tekst podświetlony na niebiesko to linki do zdjęć, manuali, fotorelacji, chwilowo nie działają.)
Przed modyfikacjami
Moc: 122 KM
Moment: 182 Nm
W trakcie modyfikacji
Moc:
Moment:
Wyposażenie:
– czarna welurowa tapicerka (obecnie skóra + alkantara)
– el. szyby
– el. lusterka
– el. szyberdach
– el. wysuwana antena
– oryginalne felgi Mazdy 14 cali na zime
– oryginalny spoiler na tylnej klapie (został zastąpiony tym z wersji 2.5 V6)
Wyposażenie dodatkowe/modyfikacje/naprawy:
– alarm z zapalaniem z pilota
– modyfikacja lamp tylnych
– sportowe sprężyny -35 mm Jamex + amortyzatory Sachs Advantage (na zdjęciach jest stara rozpórka)
– rozporka przód z polerowanego aluminium
– przyciemnione szyby
– felgi 16x8" ET50 od RX7 FD pomalowane proszkowo na białą perłę
– opony Yokohama S.drive 205/50R16
– brak oznaczeń
– alu ramki zegarów
– zmienione podświetlanie z zielonego na czerwone
– zregenerowane zaciski hamulcowe i pomalowane na czerwono
– renowacja podwozia
– halogeny z żółtych przerobione na białe aktualnie klosze pomalowane na żółto farbą do witraży
– kierunkowskazy przednie – usunięty pomarańczowy filtr
– kierunkowskazy boczne "Clear"
– wskaźnik ciśnienia, temperatury oleju i wykonany od podstaw słupek pod wskaźniki
(zegary zostały zmienione na; podciśnienie i temp. oleju, a słupek obszyty alcantarą)
– kierownica MOMO
– naba MOMO
– spojler od MX-6 2.5 V6
– pomalowane ramiona wycieraczek
– lakierowanie / alcantara / doprowadzona do czystości i ładu komora silnika
– konserwacja podwozia
– wygłuszone nadwozie
– spasowana i przygotowana do lakierowania dokładka LSi przedniego zderzaka
– Rozpórka
– Pakiet LSi
– Polerowanie pokrywy zaworów
– nakładki progowe JDMz z wytłoczonym MX-6 spolerowane na lustro
– po zderzeniu z lisem doszedł sticker bomb na przedniej dokładce LSi
– wnętrze potraktowane flokiem (tunel z podłokietnikiem, schowek pod kierownicą)
– skórzany mieszek, oraz ręczny obszyty czerwoną nicią.
– boczki wyklejone alkantarą.
– siedzenia obszyte skórą oraz alkantarą obszyte czerwoną nicią.
– gałka zmiany biegów od civica type R (czarna matowa, z czerwonymi cyframi)
– Spersonalizowana tablica japońska (rocznik auta oraz skrót wiadomo czego
Modyfikacje silnika/układu wydechowego:
– turbina chińska podróbka garretta T3 (nowa)
– intercooler 55x18x6.5
– Blow Off properfect Typ I
– złączki silikonowe oraz opaski fmic.pl
– sterowanie paliwem FMU OBX
– stożek Fujita
– dolot całość 2.25
– DP 2.5
– zegar boost Autogauge
– kolektor wydechowy + DP Custom
– mała relacja z prac
– w 2013 wymienione sprzęgło na Valeo (oryginał od FS'a)
– w 2014 wleciał nowy wydech, Całość od DP 2.5 pełen przelot, 2 tłumiki properfect tłumik końcowy RM Motors. Całość brzmi tak:
W lipcu 2007 r. został wymieniony i wyremontowany silnik u Jaksy.
W marcu 2008 r. mazda została uszkodzona.
Stan na 2010












Stan na 2011



Stan na 2012








