Mazda dusi się na niskich obrotach

Postprzez kawa323fba » 7 sie 2009, 15:02

Witam!
Mam nie mały problem, mianowicie moja mazda dusi się na niskich obrotach.
Jak ją odpalę i gwałtownie (na luzie) wcisnę pedał gazu to się dusi, za to jak powoli, stopniowo wciskam gaz to ładnie się wkręca.
Podobnie przy jeździe na biegach tak od 2 tys idzie ładnie.
Wymieniłem wtryski bo jeden był lekko uszkodzony i myślałem, że to pomoże,
Potem uderzyłem w przepływomierz, nie pomogło. Odłączałem czujnik temperatury też nic.
Jak macie jakiś pomysł to piszcie
pozdro
Kawa
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 7 sie 2009, 14:42
Posty: 8
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda 323F BA 1995 1,5 benzyna

Postprzez lesiux » 7 sie 2009, 15:04

kody błędów zczytane?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 lut 2009, 18:00
Posty: 1196
Skąd: Katowice
Auto: była 323F BA BP 95r.
jest Mondeo MK4

Postprzez BratCukierka » 7 sie 2009, 15:07

obstawiam aparat zapłonowy :P u mojego kolegi w 323 F BA Z5 też to przechodziłem, wymiana aparatu na drugi pomogła i może cieszyć się jazdą :)
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2006, 20:21
Posty: 3953
Skąd: Brodnica
Auto: Toyota Yaris Hybrid '19

Postprzez kawa323fba » 7 sie 2009, 15:10

Na kompie, właśnie nie byłem. Spróbuje z tym aparatem :D
Dzięki za info dam znać czy pomogło :]
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 7 sie 2009, 14:42
Posty: 8
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda 323F BA 1995 1,5 benzyna

Postprzez BratCukierka » 7 sie 2009, 15:19

Jedź chociażby na jakiś szrot podmienić i będziesz wiedział czy to aparat :) Ja tak zrobiłem z kolegą i od razu go kupił, bo mu się spieszyło :D
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2006, 20:21
Posty: 3953
Skąd: Brodnica
Auto: Toyota Yaris Hybrid '19

Postprzez ROMAN-R87 » 7 sie 2009, 16:04

ja tez stawiam na aparacik zaplonowy ktory czesto pada(ale tylko dla tego ze wiekszosc naszych pociech ma tak krecone liczniki ze sie w glowie nie miesci)
pozdrawiam ;)
-323 BF E3 jest x18xe
-323 BG B3+LPG jest JGC EVA 4,7V8
-323F BA KF auto naprawa tanie usługi mechaniczne 693447060
-byla C18NZ+LPG
-byla 323 BD E3
-była Z22XE+LPG
-była c14se +lpg
Forumowicz
 
Od: 10 maja 2007, 22:32
Posty: 976 (0/1)
Skąd: Olsztyn
Auto: ACTROS 2653 6x4
JGC V8

Postprzez Mazi » 8 sie 2009, 13:08

Sprawdz jeszcze kopulke, palec i przewody. Ja mialem identycznie. Wyminilem te elementy i jak narazie Madzia jezdzi. U mnie nie bylo co zbierac z palca i kopulki – chyba jeszcze oryginal.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 paź 2008, 15:24
Posty: 32
Skąd: Chełm
Auto: MX-3 B6 SOHC '93

Postprzez marekmm31 » 29 sie 2009, 15:21

Witam
Ja miałem identycznie to co kolega pisze o zaduszaniu mazdy, wymieniałem rózne rzeczy( kopułke, świece, palec rozdzielacza, filty) i nic, Panowie przyczyna było SONDA LAMBDA, PODAWAŁA ZŁE DANE DO KOMPUTERA I ZALEWAŁA ŚWIECE, po wymianie sondy mazda jezdzi jak nowa,
Marek
farmer
Początkujący
 
Od: 30 lip 2008, 08:12
Posty: 7
Skąd: gdynia
Auto: MAZDA 323 F, 1,5 16 V, 1994

Postprzez marekmm31 » 29 sie 2009, 15:37

ok
farmer
Początkujący
 
Od: 30 lip 2008, 08:12
Posty: 7
Skąd: gdynia
Auto: MAZDA 323 F, 1,5 16 V, 1994

Postprzez kawa323fba » 6 sty 2010, 16:59

Dlugo sie nie odzywalem ale wkoncu przyczyna byl zle ustawiony rozrzad... hahaha
Juz wszystko gra i jezdzi!
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 7 sie 2009, 14:42
Posty: 8
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda 323F BA 1995 1,5 benzyna

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323