Po wymianie rozrzadu auto nie pali
		
				1, 2
			
	
	Witam.Po wymianie rozrzadu i regeneracji pompy wtryskowej no i przy okazji czyszczeniu dolotu auto nie pali. Paliwo dochodzi do wtryskow,swiece zarowe sprawdzone ale nie ma napiecia na kablu pradowym podgrzewania swiec  Po przekreceniu kluczyka nie zapala sie czerwona kontrolka z kluczykiem ktora po ok. dwoch sekundach gasla a w okolicy pompy slychac jakies pstrykanie co trzy sekundy.Auto stalo z odpietym akumulatorem okolo tygodnia.CO TERAZ czy jestem w stanie zrobic to sam [z wami] czy po odwaleniu czarnej roboty bede musial jechac do serwisu.HELP.Pozdrawiam
			
			
		
- Od: 22 maja 2008, 12:16
 - Posty: 23
 - Skąd: Kraków
 - Auto: 323F 2.0 DITD 90Km 99r.
 
Dżeki tak jak rozmawialiśmy przez telefon... nie wiem co jest  
 
wszystko wskazuje na to że coś jest nie tak z immo.. pytanie dlaczego?
W Krakowie masz ASO ale przyznam, że są średni... ciężko mi coś doradzić, może udaj się do nich i podpinaj auto pod NGS-a? (kompa)
Czy od tamtej pory coś się ruszyło w temacie?
			
			
		wszystko wskazuje na to że coś jest nie tak z immo.. pytanie dlaczego?
W Krakowie masz ASO ale przyznam, że są średni... ciężko mi coś doradzić, może udaj się do nich i podpinaj auto pod NGS-a? (kompa)
Czy od tamtej pory coś się ruszyło w temacie?
Witam.Riki dzisiaj odpalilem ja na samostarcie,pochodzila az sie zagrzala,zgasilem.prubuje zapalic,lipa.Znowu samostart i gada.po okolo 5 min.gasze. Ponowna pruba[bez samostartu] i lipa.Pojawil sie blad 1402-EGRValve Position Sensor Circuit.Co do ASO w Krakowie to to ze sa sredni to dla nich komplement 
			
			
				
Ostatnio edytowano 3 sie 2009, 22:55 przez Dżeki, łącznie edytowano 1 raz
					
				
			
		
- Od: 22 maja 2008, 12:16
 - Posty: 23
 - Skąd: Kraków
 - Auto: 323F 2.0 DITD 90Km 99r.
 
Dżeki napisał(a):Riki dzisiaj odpalilem ja na samostarcie
ryzykowna próba...
ale że cholera zapaliła...
Dżeki napisał(a):Pojawil sie blad 1402-EGRValve Position Sensor Cirkuit
wyślij mi proszę zdjęcie EGR-a
Jak sprawdzałeś ten błąd? NGS czy dioda z alledrogo.pl?
Dżeki napisał(a):Co do ASO w Krakowie to to ze sa sredni to dla nich komplement
jak napiszę to co myślę to i tak pokaże tiiiittt

Ostatnio edytowano 3 sie 2024, 13:42 przez Riki, łącznie edytowano 1 raz
					
				
			
		Dżeki napisał(a):.EGR jest identyczny jak w twojej
Teraz mam pewność... w innym wypadku w/w błąd nie miał racji bytu.
Dżeki napisał(a):Prubowalem z Jaksa ale nie chce go meczyc .
nie bardzo rozumiem
Dżeki napisał(a):Czy w tej BJ wystepuje czujnik potocznie zwany WSTRZASOWY.
masz tu na myśli temat alarmu i immo?
odpowiem: nie wiem... wszystko zależy tak na prawdę od danego egzemplarza... pozostaje jeszcze kwestia rynku na jaki został wyprodukowany oraz "widzimisie" poprzedniego właściciela...
Podobno on dziala na uderzenie w cos,moze zadzialac na mocne trzasniecie drzwiami itd.Nie wiem ,nie warzne ,jutro sprawdzam EGR , w sumie byl czyszczony podczas calej operacji ale" musze".POZDRAWIAM.Jesli bylby to immo.to nawet na samostarcie po kilku,kilkunastu kilkudziesieciu sekundach powinien zgasnac ,ale zawsze moge byc w bledzie.POZDRAWIAM 
			
			
		
- Od: 22 maja 2008, 12:16
 - Posty: 23
 - Skąd: Kraków
 - Auto: 323F 2.0 DITD 90Km 99r.
 
W DiTD nie istnieje wyłącznik wstrząsowy – zresztą jak w większości diesli. Możliwe, że poprzednik coś takiego zamontował. 
Brak lampki od immo wskazuje na kieunek (elektryka) albo jakiś dorobiony alarm, który nie steruje startowo SPV -->jak już chodzi silnik to wtedy nawet lekko "zawieszony" SPV może pozwolić na pracę motoru...
od miesiąca coś się zmieniło w ogóle?
			
			Brak lampki od immo wskazuje na kieunek (elektryka) albo jakiś dorobiony alarm, który nie steruje startowo SPV -->jak już chodzi silnik to wtedy nawet lekko "zawieszony" SPV może pozwolić na pracę motoru...
od miesiąca coś się zmieniło w ogóle?
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
		z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Dżeki co było powodem że poprzednie SPV sie {...} ;/ – chyba nie czyszczenie 
?
			
			Uważaj mam Mazde i nie zawaham się jej użyć 
!!
		
!!
- Od: 28 lut 2008, 16:45
 - Posty: 351
 - Skąd: wawa
 - Auto: 323F BJ 2.0 TDVI 2001
 
		
				1, 2
			
	
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości



