Problem z odpaleniem silnika

Postprzez aurum » 28 mar 2009, 16:06

A kreci chociaz?? dusi sie?? odpala a zaraz gasnie?? Jakie auto, model i silnik?? Benzyna czy gaz??
Troche za mało info jak na diagnoze <faja>
MAZ:DA !
Obrazek
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 26 mar 2009, 03:14
Posty: 18
Skąd: Bełchatów
Auto: 323F BA 1.5 16V DOHC 94'

Postprzez M@ster » 28 mar 2009, 16:54

jak zalewa to iskry zapewne nie ma.może aparat wyzionął ducha.....
Pozdro, szacun, respect :P
Forumowicz
 
Od: 10 gru 2006, 17:28
Posty: 131 (0/1)
Skąd: Łomża
Auto: szukam...

Postprzez ziomthc » 29 mar 2009, 00:48

Mazda mx3 1,6 DOHC 1996r benzynka ^^ jakos kilka tyg temu miałem tez problem taki iz na niskich obrotach np stojąc na swiatłach tak jak by moc tracił, spadały obroty i.t.p mogłem cisnac pedał gazu do konca ^^ a tu du... ledwo co szedł. Ani razu nie zgasł tylko cos jak by moc tracił, wiec moze to aparat zapłonowy ...
ziomthc
 

Postprzez czarny-29 » 8 maja 2009, 00:53

witam. zamilkła podczas rozpędzania jej, nagle jakby straciła paliwo. W baku jest go sporo, jest iskra słychac pompe. Miałem tak już wcześniej, kęciła ale nie odpalała, słychać jakby silnik kręcił bez paliwa. Pompa chodzi na 100% wyciągnąłem i słysze ją dokładnie. Poprzednim razem odżyła po zaciągnięciu jej, chodziła ponad pół roku bez problemu i znowu sie jej zdechło. doczytałem tu o jakimś czujniku odcięcia zapłonu, co to takiego i gdzie tego szukać?
Początkujący
 
Od: 6 mar 2009, 18:51
Posty: 9
Skąd: Gorzów Wlkp
Auto: mx-3 1.6 92r, mx-3 1.8 V6 97r

Postprzez mukaddim » 28 lip 2009, 18:21

Witam!
Proszę o pomoc.
Kupiłem wczoraj MX-3, przejechałem około 1km i zaczęły spadać obroty i szarpać. Myślałem, że niema paliwa, dolałem, nic się nie poprawia. Odpala, jak wcisnę to kręci, a póżniej gaśnie. Samochód przez ponad pół roku nie był eksploatowany. Zauważyłem, że w nocy przebijają przewody zaplonowe, ale to raczej nie może spowodować tego problemu (tak mi się wydaje).
Co poradzicie z tym robić?
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 28 lip 2009, 18:10
Posty: 11
Skąd: Rzeszów

Postprzez BratCukierka » 28 lip 2009, 18:31

ja proponuję wymienić przewody i świece :P
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2006, 20:21
Posty: 3953
Skąd: Brodnica
Auto: Toyota Yaris Hybrid '19

Postprzez fazzi » 28 lip 2009, 23:37

mukaddim może filtr paliwa jest zasyfiony.
Forumowicz
 
Od: 2 lip 2005, 14:16
Posty: 519
Skąd: Milanówek
Auto: były:
Mazda 323 F BG GT '89
Mazda MX-3 1.8 V6 '97
jest: Skoda Fabia :|

Postprzez TomK » 28 lip 2009, 23:51

w pierwszej kolejności świece i kable !!!! w następnej kolejności wymienić wszystkie filtry paliwa – możesz jeszcze kopułkę przeczyścić. Jak nie pomoże sprawdź pompkę paliwa.
http://superslub.blogspot.com/

http://koryszko.blogspot.com/
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lis 2007, 01:23
Posty: 449
Skąd: Lublin
Auto: Civic EJ9 D16Z6+

Postprzez mlody1921 » 29 lip 2009, 00:42

TomK dobrze pisze jak pompa będzie okey to czyszczenie baku może woda w baku albo inne syfy
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez ROMAN-R87 » 29 lip 2009, 08:22

mogly tez wtryski zasniedziec
-323 BF E3 jest x18xe
-323 BG B3+LPG jest JGC EVA 4,7V8
-323F BA KF auto naprawa tanie usługi mechaniczne 693447060
-byla C18NZ+LPG
-byla 323 BD E3
-była Z22XE+LPG
-była c14se +lpg
Forumowicz
 
Od: 10 maja 2007, 22:32
Posty: 976 (0/1)
Skąd: Olsztyn
Auto: ACTROS 2653 6x4
JGC V8

Postprzez TomK » 29 lip 2009, 10:05

a może od razu spuść paliwo – skoro długo stał samochód ze stary paliwem... sprawdź też czy nie masz szyfu w baku
http://superslub.blogspot.com/

http://koryszko.blogspot.com/
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lis 2007, 01:23
Posty: 449
Skąd: Lublin
Auto: Civic EJ9 D16Z6+

Postprzez mukaddim » 30 lip 2009, 16:01

wymiana pzrewodów WNp nie pomogła. Zauważyłem tylko, że wisi tam rurka gumowa o średnicy około 5mm, otwór ok 3mm. Pisze na niej CG 3L. Łączy się z rurkami z czerwonymi kreskami i rurką CG 3K. Musi wisieć nie podłączona, czy jednak trzeba ją gdzieś wsadzić? Ale miejsca dla niej nie znalazłem.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 28 lip 2009, 18:10
Posty: 11
Skąd: Rzeszów

Postprzez TomK » 30 lip 2009, 16:05

najpewniej to jakis przewód od podciśnienia. szukaj gdzie jest wolne miejsce żeby podłączyć, albo najlepiej napisz skąd jesteś, to może znajdzie siejakiś klubowicz z okolic z V6 w mx3. Wtedy porównasz co gdzie jest podłączone. Ewentualnie zrób fotkę i wstaw może ktoś pomoże.
http://superslub.blogspot.com/

http://koryszko.blogspot.com/
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lis 2007, 01:23
Posty: 449
Skąd: Lublin
Auto: Civic EJ9 D16Z6+

Postprzez mukaddim » 30 lip 2009, 18:42

Przesyłam zdjęcia.
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 28 lip 2009, 18:10
Posty: 11
Skąd: Rzeszów

Postprzez TomK » 30 lip 2009, 19:19

daj większe fotki.

Nie wiem czy ta rurka nie powinna dochodzić do solenoidu który jest przy filtrze powietrza... daj fotkę centralnie od góry i w dużej rozdzielczości!!!
http://superslub.blogspot.com/

http://koryszko.blogspot.com/
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lis 2007, 01:23
Posty: 449
Skąd: Lublin
Auto: Civic EJ9 D16Z6+

Postprzez mukaddim » 30 lip 2009, 21:21

Pozbijałem palce, ale odkręciłem świece.
Tutaj zdjęcie
Obrazek
Końcówki są czarne, to mogło być przyczyną?
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 28 lip 2009, 18:10
Posty: 11
Skąd: Rzeszów

Postprzez Lukano » 30 lip 2009, 22:08

Końcówki są czarne z sadzy. ale świece wyglądaja jak by miały wydać ostatnie tchnienie.
Raczej nie są prosto po wymianie. a powinny. Z takimi świecami daleko nie zajedziesz, a koszt to jakies 40pln
Obrazek
Audi A8 4.2
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2006, 19:10
Posty: 4137 (0/1)
Skąd: Lublin/Radom
Auto: Hania civic X, A8 D3 a na lato Hania CRX del soll

Postprzez TomK » 30 lip 2009, 22:43

wymieniaj świece i zobaczymy co dalej.
http://superslub.blogspot.com/

http://koryszko.blogspot.com/
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lis 2007, 01:23
Posty: 449
Skąd: Lublin
Auto: Civic EJ9 D16Z6+

Postprzez matysh » 30 lip 2009, 23:06

Lukano napisał(a):Z takimi świecami daleko nie zajedziesz, a koszt to jakies 40pln

Komplet świec (6szt.) NGK do mx-3 V6 to koszt rzędu 100zł – dzisiaj wymieniłem swoje :)
...a rurka na zdjęciu (przy zbiorniku płynu chłodniczego) to "wyjście ewakuacyjne" w razie gdyby płynu było za dużo lub żeby po prostu oddychał w razie zbyt wysokich temperatur.
Pozdrawiam
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 mar 2008, 17:17
Posty: 985
Skąd: Suwałki
Auto: EC K8 | BA B3 | Civic MB3 D15Z8 vtec | CRX ED9 D16Z5 | E30 316i coupe

Postprzez TomK » 30 lip 2009, 23:25

matysh napisał(a):Komplet świec (6szt.) NGK do mx-3 V6 to koszt rzędu 100zł – dzisiaj wymieniłem swoje

a skąd ty takie drogie świece wziąłeś. Ja do swojej kupiłem za niecałe 50zł- co prawda ze zniżka ale bez zniżki to by było jakieś 60zł max!!!
http://superslub.blogspot.com/

http://koryszko.blogspot.com/
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lis 2007, 01:23
Posty: 449
Skąd: Lublin
Auto: Civic EJ9 D16Z6+

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323