Mam w/w Madzie, wersja z automatem na gazniku, przez dwa lata niczego w niej nie dotykalem no ale sielanka nie moze trwac wiecznie. Ostatnio kilka razy mi sie "udlawila" w trakcie jazdy, czasami odzyskala wigor i pojechala dalej a czasami zgasla, po zgasnieciu czasami odpala a czasami nie chce, nie ma znaczenia czy na zimno czy na cieplo. Padlo na cewke bo jak gasnie to znika iskra, podmienilem cewke ale to nic nie dalo, nadal raz dziala a raz nie.
Gdzie jeszcze grzebac, co jeszcze sprawdzic i podmienic? Zapewne na dzien dobry bedzie trzeba zaopatrzyc sie w modul zaplonowy ktory o ile dobrze kojarze siedzi w aparacie zaplonowym. Czy oprocz tego cos jeszcze moze powodowac takie ciekawostki? Wolalbym najpierw wyeliminowac rzeczy mniej kosztowne.
Zanikajaca iskra.
Strona 1 z 1
Kolego, ja miałem taki problem w 323f bg z gaźnikiem i padł mi właśnie moduł w aparacie zapłonowym. Jeśli masz moduł taki jak na tym zdjęciu:
http://sklep.intercars.com.pl/pics/159/9.4044.jpg
to da się to całkiem tanio naprawić.
Mnie osobiście naprawa wyniosło sporo, bo najpierw kupiłem na allegro zamiennik firmy FACET (niby nowy za ~120zł), który pochodził 5 sekund i padł.
Następnie po wygrzebaniu na jakimś forum, że ten sam moduł występuje w daewoo tico (mitsubishi J170), kupiłem za 100 zł używany aparat zapłonowy od tico z oryginalnym modułem mitsubishi
. Co ciekawe osoba, która sprzedawała mi aparat miała też używany aparat do mazdy 323f, za który chciała 300 zł
Bebechy te same, a cena wyższa ze względu na markę pojazdu.
Powodzenia
http://sklep.intercars.com.pl/pics/159/9.4044.jpg
to da się to całkiem tanio naprawić.
Mnie osobiście naprawa wyniosło sporo, bo najpierw kupiłem na allegro zamiennik firmy FACET (niby nowy za ~120zł), który pochodził 5 sekund i padł.
Następnie po wygrzebaniu na jakimś forum, że ten sam moduł występuje w daewoo tico (mitsubishi J170), kupiłem za 100 zł używany aparat zapłonowy od tico z oryginalnym modułem mitsubishi
Powodzenia
- Od: 24 sie 2008, 16:44
- Posty: 24
- Skąd: Lubartów
- Auto: 323f BJ, 1.5 16V '98
Coś tanio, oby był sprawny
W aparacie jest jeszcze jeden element – cewka odpowiedzialna za generowanie impulsów (takie małe coś z czerwonym i zielonym kabelkiem). Jako, że pierwszy moduł, który kupiłem okazał się być wadliwy czy też padliwy, próbowałem wymieniać również ten generator impulsów. Jednak niepotrzebnie, a kosztował ok 80 zł.
Jakby co to na allegro jest moduł J170 niby oryginalny:
http://allegro.pl/item675345981_aparat_ ... lubli.html
Gdybym wtedy to znalazł, to pewnie bym kupił. Pozdrawiam.
W aparacie jest jeszcze jeden element – cewka odpowiedzialna za generowanie impulsów (takie małe coś z czerwonym i zielonym kabelkiem). Jako, że pierwszy moduł, który kupiłem okazał się być wadliwy czy też padliwy, próbowałem wymieniać również ten generator impulsów. Jednak niepotrzebnie, a kosztował ok 80 zł.
Jakby co to na allegro jest moduł J170 niby oryginalny:

Gdybym wtedy to znalazł, to pewnie bym kupił. Pozdrawiam.
- Od: 24 sie 2008, 16:44
- Posty: 24
- Skąd: Lubartów
- Auto: 323f BJ, 1.5 16V '98
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości