FOTORELACJA – Naprawa aparatu zapłonowego P5
hmmm ja to może się nie znam ale jak mi całkowicie zdechł silni naczy nawet na 2 tysie wejść nie chciał to wymiana tego czegoś zapłonowego kosztowało niewiele ponad 180zł wiec czy warto?
"Towarzysze pomożecie?"
"Pomożemy!!
"
"Pomożemy!!

- Od: 9 kwi 2005, 13:25
- Posty: 298
- Skąd: Lublin
- Auto: Mazda MX-3 93r 1.6 16v
mariusz_sti
wywal filtr paliwa lub lepiej zaloz sportowy koszt ok 20-30zl bedzie mocniej tloczyc grzybek tez jest podejrzany trzeba by podumac bo nie pamietam jak ten nasz silnik wyglada dokladnie ale co elektronicznie reguluje lub mierzy cisnienie paliwa czasem w autach siadaja pompy paliwa
ja bym wywali filtr
w przewody kompresorem po psiukal porzadnie by przedmochac wez banke pozniej zobacz kluczkiem jak bedziesz przekrecal lub nawet na luzie pokrec silnikiem jak podaje paliwo powinno zdrowo sie lac (tez jest jakas okreslona norma L/min ? przepsiukaj z troszkie grzybek i popatrz co moze powodowac jeszcze zamale cisnienia paliwa (moze gdzies przewod zalamany
a ten grzybek dziala na podcisnieniu tez mozna pokombinowac i wymusic na nim max cisnienie caly czas ale zacznij od przedmuchania i sprawdzenia wydolnosci pompy paliwa a dobry warsztat ma do tego urzadzanko
wywal filtr paliwa lub lepiej zaloz sportowy koszt ok 20-30zl bedzie mocniej tloczyc grzybek tez jest podejrzany trzeba by podumac bo nie pamietam jak ten nasz silnik wyglada dokladnie ale co elektronicznie reguluje lub mierzy cisnienie paliwa czasem w autach siadaja pompy paliwa
ja bym wywali filtr
w przewody kompresorem po psiukal porzadnie by przedmochac wez banke pozniej zobacz kluczkiem jak bedziesz przekrecal lub nawet na luzie pokrec silnikiem jak podaje paliwo powinno zdrowo sie lac (tez jest jakas okreslona norma L/min ? przepsiukaj z troszkie grzybek i popatrz co moze powodowac jeszcze zamale cisnienia paliwa (moze gdzies przewod zalamany
a ten grzybek dziala na podcisnieniu tez mozna pokombinowac i wymusic na nim max cisnienie caly czas ale zacznij od przedmuchania i sprawdzenia wydolnosci pompy paliwa a dobry warsztat ma do tego urzadzanko
- Od: 8 paź 2006, 11:19
- Posty: 359
- Skąd: Nasielsk
- Auto: 323F 99r 1.8 LPG SGI Stag4:)
A ja mam taki problem że na początku mi szarpała na niskich obrotach a dzisiaj w ogóle nie chciała jechać. Im więcej jej dawałem gazu tym bardziej się dusiła,działo tak się na gazie i na benzynie. Jeśli udało mi się już wkręcić na wysokie obroty to trzymała z tymże ciężko było bo się dusiła na niskich przy dodaniu gazu. Błędów żadnych nie pokazuje. Zrobiło się to nagle dzisiaj. Przekręciłem aparat max w prawo to było trochę lepiej,nie dusiła się tak. Pomóżcie,to wina aparatu??
- Od: 10 maja 2008, 15:51
- Posty: 243
- Skąd: Siedlce
- Auto: Golf IV 2.3 V5
mozliwe ze wada iskry jest tak duza ze nie pozwala silnikowi wejsc wyzej na obr zakkladam ze nie przestawiales przewod na inne swiece bo jak beda pomylone to tez tak bedzie
moze przeplywka ci dala ciala od tego szarpania wczesniejszego
moze przeplywka ci dala ciala od tego szarpania wczesniejszego
- Od: 8 paź 2006, 11:19
- Posty: 359
- Skąd: Nasielsk
- Auto: 323F 99r 1.8 LPG SGI Stag4:)
organo nic nie kombinowałem z przewodami
Rozebrałem narazie kopułkę i styki były zaśniedziałe,zdrapałem ok 1mm tlenku,palec też lekko przykopcony. Dziś kupię nową kopułkę i palec,zastanawiam się czy to pomoże czy ingerować głębiej w aparat
- Od: 10 maja 2008, 15:51
- Posty: 243
- Skąd: Siedlce
- Auto: Golf IV 2.3 V5
jeszcze przed to bym zerknal kody bledow moze wywali ze przeplywomierz walniety jest bo jak silnik szarpie to czesto sie zdarza ze strzeli i przeplywka kaput robii przed rozbieraniem wymien ta kopulke a noz bedzie ok
- Od: 8 paź 2006, 11:19
- Posty: 359
- Skąd: Nasielsk
- Auto: 323F 99r 1.8 LPG SGI Stag4:)
Kody błędów sprawdzałem,nic nie ma. Rozebrałem dzisiaj aparat i zrobiłem tak jak w fotorelacji,nowa kopułka,ale nic nie pomogło. Przekręciłem aparat max w prawo i jakoś jeżdzi choć szarpie na niskich obrotach.
Zamówiłem nową cewkę w carspeed,zobaczymy...
Zamówiłem nową cewkę w carspeed,zobaczymy...
- Od: 10 maja 2008, 15:51
- Posty: 243
- Skąd: Siedlce
- Auto: Golf IV 2.3 V5
Problem rozwiązany-winna była cewka. Wymieniłem na nową mobiletron i auto śmiga.
Nie wiem tylko czy ustawiać zapłon. Ale myślę że chyba nie ma sensu. Aparat przykręciłem tak jak był i zresetowałem kompa,także chyba sam dobierze sobie optymalne parametry
Nie wiem tylko czy ustawiać zapłon. Ale myślę że chyba nie ma sensu. Aparat przykręciłem tak jak był i zresetowałem kompa,także chyba sam dobierze sobie optymalne parametry
- Od: 10 maja 2008, 15:51
- Posty: 243
- Skąd: Siedlce
- Auto: Golf IV 2.3 V5
Po założeniu nowej cewki,było dobrze,ale tylko przez chwile. Choć przy zakładaniu odizolowałem ją trochę od reszty aparatu to jednak po nagrzaniu silnik zaczynał się dusić i szarpać. Wczoraj wyciągnełem ją jeszcze raz i tym razem nie żałowałem ''baranka" i folii. Dzisiaj jeździłem 2 godz po mieście i jest ok,choć na 2 przy niskich obrotach zdarza się szarpnąć. Czekam jeszcze na kable zapłonowe NGK bo teraz mam JC i słyszałem niepochlebne opinie na ich temat
Swoją drogą to dziwne żeby na nowej cewce trzeba było taką operacje przeprowadzać
Swoją drogą to dziwne żeby na nowej cewce trzeba było taką operacje przeprowadzać
- Od: 10 maja 2008, 15:51
- Posty: 243
- Skąd: Siedlce
- Auto: Golf IV 2.3 V5
Mam wlasnie problem z aparatem zaplonowym. Tylko ze niechce mi sie bawic w naprawe samemu. Mozna to gdzies oddac do regeneracji? Bo boje sie kupowac na allegro uzywanego zeby nie byl taki sam albo i gorszy. Sa zamienniki?
- Od: 14 lis 2008, 18:12
- Posty: 76
- Skąd: Gdańsk
- Auto: 323F BA 98rok 1.5 Z5
no tak a przy ewent. naprawie wymieniamy palec, kopułkę i cewkę ? O ile dwa pierwsze elementy są do dostania o tyle cewki nigdzie nie widzę
Zapytaj tu:
Smirnoff
biuro@carspeed.pl
Kiedyś miał cewki, ogólnie mówiąc trudno je znaleźć. Producent nie przewiduje zmiany samej cewki, tylko cały aparat, ale lepiej nie wiedzieć w jakiej cenie.
Smirnoff
biuro@carspeed.pl
Kiedyś miał cewki, ogólnie mówiąc trudno je znaleźć. Producent nie przewiduje zmiany samej cewki, tylko cały aparat, ale lepiej nie wiedzieć w jakiej cenie.
czy wymiana kopułki i palca coś da ?
nowy ASO 3100 zł.
nowy ASO 3100 zł.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości