widzę ze podobny temat więc nie będę zakładał nowego

ja mam 2.0 benzynę z automatem 4-biegowym z Japonii

i ze skrzynią nic się nie dzieje. pytanie mam o eksploatację: w instrukcji jest napisane, że ATF się nie wymienia, tylko konroluje. Jednak temat mnie nieco gryzie . Jeśli mam o tą skrzynke zadbać, to wymślę ze wymiana ATF wyjdzie mu tylko na dobre, pytanie tylko – [1]
co ile zmieniać? Dodam że jeźdżę głównie po mieście.
Oglądałem sobie stronę jakiegoś krakowskiego serisu skrzyń automatycznych, mają w cenniku – wymiana ATF, konserwcja skrzyni – na czym może polegać konserwacja skrzyni ? [2]
Używacie HOLDa jeżdżąc po mieście ?
W przyklejonym poradniku przeczytałem że "Wersje amerykańskie – Zdarzają się awarie automatycznych skrzyń biegów aut niepoprawnie eksploatowanych bądź z kręconymi licznikami, które nie posiadają dodatkowej chłodnicy oleju" – [3] czy to oznacza że wersje japońskie mają dodatkową chłodnice oleju ATF ? Jeśli nie mają, warto taką dokupić (koszt około 300zł) ?
dzieki !