łatwo to zrobić, ale i łatwo zepsuć
Elektryczne lusterka 626 GE – pytania, problemy, montaż
z GE wyciągałem delikatnie podważając od dołu lusterko aż wyskoczyło z zatrzasków, a następnie podnosząc jakby cały wkład do góry.
łatwo to zrobić, ale i łatwo zepsuć
łatwo to zrobić, ale i łatwo zepsuć
mam całe elektycznie sterowane za 40 zł + paczka 
Noś odblaski i żyj When I go driving I stay in my lane but getting cut off it makes me insane I open the glove box reach inside I'm gonna wreck this fucker's ride...

Prawe lusteko jest tylko jedno, tak jak prawa strona samochodu
pasażera.
Nie jest raczej podgrzewane.
Nie jest raczej podgrzewane.
Noś odblaski i żyj When I go driving I stay in my lane but getting cut off it makes me insane I open the glove box reach inside I'm gonna wreck this fucker's ride...

rafakulus napisał(a):no jest inne ale przekladasz tylko szklo a reszta jest ok.cala elektryka itp.pasuje
Tylko szkło w lusterkach jest sferyczne (czy jakieśtam) i nie jest tak że z anglika inaczej odbija? Poza tym ja potrzebuję szkło + tą plastikową czarną ramkę do niego. A nie wiem czy to da się przełożyć.
If you’re in control, you’re not going fast enough.
jacobs, ktos to na forum przekladal kiedys tzn. ktos zakladal podgrzewanie chyba i to rozbieral, ale raczej ciezko nie uszkodzic szkla. Lepiej poszukac kompletnych, szybciej i taniej.
Noś odblaski i żyj When I go driving I stay in my lane but getting cut off it makes me insane I open the glove box reach inside I'm gonna wreck this fucker's ride...

witam
Mam problem bo tir urwal mi lewe lusterko w mazdzie 626. Dlatego szukalem na allegro uzywanych. ale prawie wszedzie sa elektryczne.
Dlatego pomyslalem ze moze wymienie juz oba na elektryczne, bo teraz mam manuale.
Pytanie, co jeszcze potrzebuje oprocz lusterek i przelacznika aby dzialaly lusterka elektryczne
I czy latwo sie to zmienia
Za odpowiedz z gory dziekuje.
pozdro
Mam problem bo tir urwal mi lewe lusterko w mazdzie 626. Dlatego szukalem na allegro uzywanych. ale prawie wszedzie sa elektryczne.
Dlatego pomyslalem ze moze wymienie juz oba na elektryczne, bo teraz mam manuale.
Pytanie, co jeszcze potrzebuje oprocz lusterek i przelacznika aby dzialaly lusterka elektryczne
I czy latwo sie to zmienia
Za odpowiedz z gory dziekuje.
pozdro
Potrzebujesz lusterek, plastików do drzwi bez otworu na dźwigienkę i przełącznika. Odkręcasz lusterka ściągasz boczna tapicerkę z drzwi i zakładasz elektryczne podłączasz do kostki składasz wszystko i działa, najwięcej zabawy jest z założeniem przełącznika bo trzeba ściągnąć kawałek deski rozdzielczej można bez a ściągania ale strasznie trudno.
ps.
mam takie lusterka manualne
ps.
mam takie lusterka manualne
- Od: 6 maja 2010, 13:43
- Posty: 31
- Skąd: Radomsko
- Auto: Mazda 626 GF
Lusterka juz kupilem , komplet za 40zl .
A jezeli nie zmienie tych plastików do drzwi bez otworu na dźwigienkę to tylko pozostanie dziura , nic wiecej
. Chodzi pewnie o estetyke. Wiec to moze kupie na jakims szrocie przy okazji.
A wracajac do kabli. To czy juz wszystkie wiazki sa pociagniete
czy trzeba cos dodawac
bo szczerze nie mam za duzo elektryki w mazdzie 
A jezeli nie zmienie tych plastików do drzwi bez otworu na dźwigienkę to tylko pozostanie dziura , nic wiecej
A wracajac do kabli. To czy juz wszystkie wiazki sa pociagniete
Z tego co mi wiadomo to jedna z genialności Mazdy polega na tym, że nawet gdy brak jest jakiegoś wyposażenia to okablowanie jest i tylko czeka na podpięcie!!!
Jeśli się mylę proszę o poprawkę.
Jeśli się mylę proszę o poprawkę.
jakby co, to moje gadu – 12586745
- Od: 22 cze 2010, 11:47
- Posty: 73
- Skąd: Ropczyce
- Auto: Mazda 626 GE 2.0 16V FS 1993r.
tez tak wlasnie slyszalem. bo pod siedzeniem na pewno mam kable do podgrzewania foteli a nie mam takiej opcji na desce rozdzielczej 
johnnyslawo napisał(a):Z tego co mi wiadomo to jedna z genialności Mazdy polega na tym, że nawet gdy brak jest jakiegoś wyposażenia to okablowanie jest i tylko czeka na podpięcie!!!
Jeśli się mylę proszę o poprawkę.
Niestety ale nie. Egzemplarze na Holandię to golasy, jak czegoś nie ma to i o okablowanie ciężko. Ale są wyjątki. Egzemplarze na Niemcy raczej mają elektrykę na wsio choć wyposażenia brak. Na skandynawskie kraje mają bajery których nie uświadczysz na EU centralną, czyli np podgrzewanie silnika na parkingu (włącza się kabelek do gniazdka tak jak czajnik w domu i grzeje silnik cały czas
barteksokol napisał(a):tez tak wlasnie slyszalem. bo pod siedzeniem na pewno mam kable do podgrzewania foteli a nie mam takiej opcji na desce rozdzielczej
To ni ogrzewanie foteli tylko czujniki czy ktoś siedzi i wtedy sygnał plumka podobny do tego od ostrzegającego o niezgaszonych światłach bądź kluczyku w stacyjce. Gdyby było podgrzewanie kabli było by zdaje się 5. Sprawdź ile masz
Oczywiście mogę się mylić bo co kraj to... inna wersja.
Bankowo nie jest tak, że każdy egzemplarz ma całą elektrykę do wszystkich opcji.

"... prędkość była ok, to zakręt był za wąski..."
Moja z Holandii a kable do lusterek były.
Gorzej z klimą bo niby był zasilający a do czujnika ciśnienia juz nie.
Gorzej z klimą bo niby był zasilający a do czujnika ciśnienia juz nie.
- Od: 6 maja 2010, 13:43
- Posty: 31
- Skąd: Radomsko
- Auto: Mazda 626 GF
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6