Ocieranie opon o nadkola.

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez Nazgulio » 15 mar 2004, 15:25

Kupiłem se felgi z łoponkami, ze wsi jestem więc błyszczą jak psy jajca na przednówku. Fele są 16, oczywiście nie wiem jaka jest głębokość osadzenia (bo kogo to interesuje), opony są 205/55/16.
I teraz jest tak, ogólnie opona wystaje jakiś centymetr może póltora, na zewnątrz. Wygląda to [tiiit] ale... kituje całym syfem spod kół na dzwi... (bo kogo interesuje głębokość osadzenia...) a na tyle PRZYCIERA !!! Zły jestem jak niewiemco bo łoponki moje śliczne mi rżnie nadkole !!!!!
Pomocy kurde bo sie powieszę, może sa jkies sprężyny antytuningowe (podwyższające o 50mm) albo cokolwiek, oczywiście poza zkupem innych niższych/węższych opon....
A może ktos se chce zamienic oponki ??? mnie by interesiło 205/50/16.
prywatnie proszę mi mówić "pan gruby"
Forumowicz
 
Od: 11 lis 2003, 00:01
Posty: 38

Postprzez SimoneuS » 15 mar 2004, 15:55

..
Ostatnio edytowano 25 maja 2007, 08:59 przez SimoneuS, łącznie edytowano 1 raz
Edit by mod: Rozmiar samej fotografii/grafiki w podpisie (i całego podpisu) jest jasno określony w temacie FAQ przyklejonym w każdym z działów. Proszę o przestrzeganie zaleceń.
Forumowicz
 
Od: 11 lis 2003, 20:57
Posty: 353

Postprzez Nazgulio » 15 mar 2004, 15:59

a może by sobie dospawać z blachy falistej szersze nadkola ??? To jest myśl. Pojadę dziś do blacharza cudotwórcy i zapytam. Jak mnie jakoś delikatnie policzy to powiem wam, jak nie to też powiem.
prywatnie proszę mi mówić "pan gruby"
Forumowicz
 
Od: 11 lis 2003, 00:01
Posty: 38

Postprzez HERCIK » 15 mar 2004, 16:24

Co to za opony...? Jakiej firmy w jakim stanie i ile chcesz...?
MAZDA MILENIA 2,5 V6 is de best
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 15:28
Posty: 214
Skąd: KOSZALIN
Auto: MILENIA 2.5 V6, JEEP , 323F BA

Postprzez Paweł » 15 mar 2004, 17:17

A nie wystarczy dogiac/wyciac ranty?
the right man in the wrong place...
gasoline
Avatar użytkownika
Zarząd – Prezes
 
Od: 20 paź 2003, 15:13
Posty: 11059 (565/944)
Skąd: Warszawa
Auto: 4FH0VL CAJA '09
256 B4204T35 '17

Postprzez robert » 15 mar 2004, 19:33

Nazgulio napisał(a):Kupiłem se felgi z łoponkami, ze wsi jestem więc błyszczą jak psy jajca na przednówku. Fele są 16, oczywiście nie wiem jaka jest głębokość osadzenia (bo kogo to interesuje), opony są 205/55/16.
I teraz jest tak, ogólnie opona wystaje jakiś centymetr może póltora, na zewnątrz. Wygląda to [tiiit] ale... kituje całym syfem spod kół na dzwi... (bo kogo interesuje głębokość osadzenia...) a na tyle PRZYCIERA !!! Zły jestem jak niewiemco bo łoponki moje śliczne mi rżnie nadkole !!!!!
Pomocy kurde bo sie powieszę, może sa jkies sprężyny antytuningowe (podwyższające o 50mm) albo cokolwiek, oczywiście poza zkupem innych niższych/węższych opon....
A może ktos se chce zamienic oponki ??? mnie by interesiło 205/50/16.


miałem ten problem przy 16"245/50 przy 225 starczy dogiac ranty nadkoli albo gumy miedzy zwoje wloz z kaszlaka podchodza
Początkujący
 
Od: 5 lut 2004, 15:51
Posty: 18
Skąd: Orzesze
Auto: mazda 626

Postprzez xXx » 15 mar 2004, 22:05

Ja narazie na twoim miejscu kupił bym w sklepie z akcesoriami tuningowymi taki małe gumki które ograniczają odbicie koła na wybojach, albo też są takie spinki którymi to można zarówno ściskac sprężynę jak i podnosić ją. Na jakiś czas myślę powinno to wystarczyć, a napewno na tyle żebyś zdążył zrobić coś z tym problemem. Zastanawiam się czy nie można by było wstawić jakies twardsze amorki, ale nie wiadomo czy to by coś dało. Spróbuj może na początek pozaginać te ranty przy nadkolach tak jak piszą przedmówcy, może to pomoże. Tak z ciekawości jeszcze to jakie masz te opony ?? Ja mam obecnie 202/50/16.

Pozdro
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez Nazgulio » 15 mar 2004, 23:19

a więc tak.
Oponki sa barum brawicośtam, stan nielichy a nawet więcej niż dobry, 205/55/16 v91. Fele dokładnie taki sam wzór jak miałem w mx-sie. Ci co widzieli wiedzą, dotz jarama.
Pan Zdzisio w środę sklepie ranty, jak to nie pomoże to minimalnie wypchnie nadkole. Mam nadzieję, że będzie ok. Jak nadal będzie lipa to rozejżę się za tymi gumkami na spręynki... ehhh serce boli....
prywatnie proszę mi mówić "pan gruby"
Forumowicz
 
Od: 11 lis 2003, 00:01
Posty: 38

Postprzez xXx » 16 mar 2004, 09:17

Wiesz te gumki, to taka alternatywa na niedługi czas, Jak robić pożądnie to utwardzić całą zawiechę.

Pozdro
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez adam626 » 17 mar 2004, 12:39

Pozagina wypchnie .
I całe zabezpieczenie antykorozyjne trafi
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 lis 2003, 15:56
Posty: 774
Skąd: wawa
Auto: 626GD89 GT 4WS

Postprzez Nazgulio » 18 mar 2004, 11:17

Pozaginał, powypychał, jest ok...
A i jeszcze jedno, zabezpieczył....
prywatnie proszę mi mówić "pan gruby"
Forumowicz
 
Od: 11 lis 2003, 00:01
Posty: 38

Postprzez nor » 26 sie 2004, 07:52

mam problem gdy jade z pasazerem z tylu to przy wybojach tylne kola mi ocieraja. Co moge ztym zrobic? slyszlem cos o jakis gumach ktore wklada sie w sprezyny, ale nie wiem czy to nie skroci zywotnosci sprezyn i jak bedzie wplywac na zachowanie sie auta. Czy moze lepiej wstawic twardsze sprezyny z tylu (czy trzeba zmieniac takze i przod)? fakt ze z tylu amorki mam do wymiany bo sa juz dosyc mocno zuzyte i moze to jest ich wina ( moze to one wydaja taki dzwiek jakby cos ocieralo) bo zadnych sladow na oponie ani na nadkolu nie zauwazylem.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 mar 2004, 14:49
Posty: 564 (0/1)
Skąd: Białystok
Auto: Mazda 3BM
Mazda 6GH

Postprzez Morder » 26 sie 2004, 08:22

wymień amortyzatory :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 09:07
Posty: 897
Skąd: Pułtusk
Auto: MX-3

Postprzez Smirnoff » 26 sie 2004, 15:43

O ile nie masz za duzych opon, to tesh stawiam na amortyzatory.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 17:16
Posty: 1008
Skąd: Loobleen City
Auto: ma$da CA KL-ZE – już nie ;) & CA B6

Postprzez Globy » 26 sie 2004, 17:12

Jakie masz kola? Fabryka w Xedosie 6 2.0i V6 dala 195/60 R 15 V.
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9891 (0/4)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez Carrrlos » 26 sie 2004, 18:11

1. nowe amortyzaory
2. z wiekiem auta to i spręzyna siada – częstsza przypadłość w 626 GE
3. rozmiar opony
4. nie wozić teściowej
Forumowicz
 
Od: 21 paź 2003, 21:49
Posty: 543
Skąd: W-wa

Postprzez ADi » 26 sie 2004, 19:06

u mnie też obciera przy obciążeniu...ale mam troszkę za duze gumy 195/65/15
Rules Are Made To Be Broken...
"...You Can Win If You Want...If You Want It You Will Win..."
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 09:37
Posty: 270
Skąd: HollyŁódź
Auto: 626 GE FS

Postprzez Globy » 26 sie 2004, 20:06

65 w GE to chyba jeszcze do przelkniecia. W Cronosie 5 mm roznicy decydowalo o "szura albo nie szura" – na profilu 60 (takie mialem zimowki) bylo wszystko OK, a 65 kaka.
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9891 (0/4)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez august626 » 26 sie 2004, 21:10

mam u siebie w 626 na alu 205/50/16 w sprezyny wlozone" ograniczniki" ale nie trze ,zgadzam sie na amortyzatory do wymiany
jesli masz alumy to moze byc zle dobrany odstep od bebna opona rowniez wplynie na ocieranie
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lip 2004, 11:15
Posty: 95
Skąd: lublin
Auto: MAZDA626GE 96r1.8 & GF 00r.SRI

Postprzez XsiX » 26 sie 2004, 21:11

u mnie było identycznie jak woziłem sie na profilu 65
po zmianie na 60 wszystko wróciło do normy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 09:33
Posty: 2022 (0/3)
Skąd: Konin / wlkp.
Auto: CA KF '92 MTX

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6

cron