Witam serdecznie: )
Otóż po kupieniu Mazdy 323f 1.5 okazało się, że obroty falują na włączonym silniku bez biegu. Po odłączeniu przepływomierza (3-pinowe złącze) silnik wraca do normy, przestaje falować. Ściągnąłem przepływomierz i stwierdziłem, że 1) ta mała blaszka była naderwana (oba druciki jednak całe) oraz 2) metalowa siatka ochronna wycięta (wnioskuję, że ktoś wcześniej już przy tym majstrował).
Kupiłem używkę przypływomierza (b3h7). Na oko b. dobry stan. Blaszka na swoim miejscu, siateczka też. Założyłem i dalej to samo. Obroty falują. Odłączam 3-pinowe złącze i stablizacja.
Co to może być?
Drugi przepływomierz też walnięty? A może jakiś kod usterki jest i należy skasować? A może to coś innego? Mieliście już taką sytuację może?
Obroty na włączonym silniku to około 1200 – wg mnie trochę za dużo. Jakie powinny być? Wahania cykliczne w granicach + – 50.
Pozdrawiam: ) Będę wdzieczny za radę.
P.S. Dzisiaj zmieniam kable doprowadzające iskrę do świec bo są już stare i przebicia się zdarzają. Ale to chyba nie ma nic wspólnego; )
Przepływomierz powierza uszkodzony? Objawy?
Strona 1 z 1
poczytaj o błędach http://www.mazdaspeed.pl/web/warsztat/w ... .php?c=obd
- Od: 15 lut 2009, 18:00
- Posty: 1196
- Skąd: Katowice
- Auto: była 323F BA BP 95r.
jest Mondeo MK4
możesz mieć przestawiony TPS.
POZDRAWIAM
POZDRAWIAM
Pierwsze Z5 Turbo na forum.Maniak Mazda from Hiroshima
- Od: 14 lis 2008, 13:03
- Posty: 282
- Skąd: Giżycko/Olsztyn
- Auto: 323 f ba 1996r 1.5 Z5
Też mam ten problem i jednak mówią mi żebym przepustnice przeczyścił... Sprawdź to 
Mazda 323 (BG) 1.3 8V 91r. – Jedyna Tak Wyjątkowa :)
III Miejsce @ (19.782) – Mega Zlot Sochaczew na 1/4 mili w Klasie A
III Miejsce @ (19.782) – Mega Zlot Sochaczew na 1/4 mili w Klasie A
No to trochę tego będzie do obejrzenia. Chyba zacznę od przepustnicy: )
A orientujecie się może (to inny temat wprawdzie ale może nie warto dublować postów) jakie są zawory do regulacji w moim przypadku. Zakładam, że ręcznie się to robi – tylko czy są tam specjalne klucze potrzebne?
A orientujecie się może (to inny temat wprawdzie ale może nie warto dublować postów) jakie są zawory do regulacji w moim przypadku. Zakładam, że ręcznie się to robi – tylko czy są tam specjalne klucze potrzebne?
- Od: 30 cze 2009, 22:30
- Posty: 30
- Skąd: Gliwice
- Auto: Mazda 323f BA 1.5 96' (włożony silnik z 98')
Nie klucze lecz płytki o odpowiednich wymiarach wkładane jako dystans w szklanki popychaczy.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Pierwsze Z5 Turbo na forum.Maniak Mazda from Hiroshima
- Od: 14 lis 2008, 13:03
- Posty: 282
- Skąd: Giżycko/Olsztyn
- Auto: 323 f ba 1996r 1.5 Z5
Płytki do dostania w ASO (kilkanaście PLN sztuka) lub pytaj u kolegi Smirnoffa w www.carspeed.pl
- Od: 23 sty 2009, 10:37
- Posty: 129
- Skąd: Lublin
- Auto: mazda 323C, 1.5, (BA), 96r.
Płytki to nie takie pare groszy jedna stoi koło 30 pln.
Najczęściej jednak należy je wymieniać na cieńsze gdyż zawory wklepują się w głowice.
Wystarczy zeszlifować stare na cieńszy wymiar na magnesówce.
Pozdrawiam
Najczęściej jednak należy je wymieniać na cieńsze gdyż zawory wklepują się w głowice.
Wystarczy zeszlifować stare na cieńszy wymiar na magnesówce.
Pozdrawiam
Pierwsze Z5 Turbo na forum.Maniak Mazda from Hiroshima
- Od: 14 lis 2008, 13:03
- Posty: 282
- Skąd: Giżycko/Olsztyn
- Auto: 323 f ba 1996r 1.5 Z5
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości