Kontrowersyjny tuning
1996 GTI VR6 Engine: 2.8 liter VR6 with C2 Motorsports 8.5:1 stainless steel head spacer, Quickflow short-runner intake, stage 2 software and 3" mass airflow sensor, ARP head studs, 42 lb Ford Motorsport injectors, K&N filter, custom intake and turbo plumbing, Kinetic Motorsport turbo manifold, Garrett T3/T04e 60-trim turbo, Tial 38mm wastegate with 22psi spring, Forge Motorsport 007 diverter valve and silcone connectors, custom chargecooler with Mercedes/Bosch electric water pump and Audi 90 auxiliary radiator, custom 3" stainless steel exhaust with 3" cat and Borla muffler, 1.5" custom dump tube, split Porsche-style exhaust tip, Neuspeed underdrive pulleys, Autotech lightweight billet flywheel, turbo wrap kit, Mercedes/Bosch fuel pump, WRD polyurethane motor mounts, RCI fuel cell
Transmission: cryo-treated gear set, ARP ring gear bolt kit, Peloquin differential, Spec stage 4 clutch, Hurst roll control, color-matched casing
Brakes: 13" RPI Equipped Wilwood four-piston big brakes (front), 11.3" VR6 front brakes with brembo rotors and EBC Red Stuff pads (rear)
Suspension: two pairs of H&R VR6 ultra-low front race coilovers, Neuspeed 28mm sway bars front and rear plus front upper tie bar, Prothane bushings all around, Euro Sport camber plates, WRD lower tie bars
Wheel & Tires: 18x8" front and 18x9" rear Boyd Coddington two-piece forged F09 wheels, 215/35-18 front and 245/35-18 rear Toyo Proxes T1R tires
Exterior: custom Abt grille, shaved and smoothed front bumper with molded Rieger Evo lip, Hella Mk4-look headlights with HID conversion, Abt side skirts, custom rear arches made from Mk4 front fenders, smoothed and widened rear bumper with relocated exhaust outlet, shaved rear hatch, color-matched mirrors and handles, shaved gas door, resprayed in VW Phaeton Passionate blue Heliochrome, paint code LC5S
Interior: Arizen Racing leather seats, Sparco four-point harnesses, six-point S&W Race Cars rollcage, custom rear engine cover, Momo Champion steering wheel, pedals and Top Gear red shift knob, Abt dead pedal and door pins, AMS silver gauges
Audio: Alpine CDA-9855 head unit, MB Quart QSD 216 6.5" component speakers, two 8" JL Audio dual voicecoil subs, one JL 250 and two JL 300/2 amps, Monster cable, custom under-hood tub for 300/2 amp
- Od: 3 cze 2008, 21:58
- Posty: 207
- Skąd: Dublin/Opole
- Auto: Mazda 323F BA1.8
loockas napisał(a):Ale i w to wątpie...
ja też,coś mi sie zdaje że w normalnej średniej cenie jak za ten rok pójdzie
Ta eFcia to zepsuta konkretnie...ale golf to nie powiem,mi się podoba

- Od: 1 gru 2006, 13:03
- Posty: 793 (2/0)
- Skąd: Kamienna Góra
- Auto: Była 323 BG
Była Mazda 6 TS2 GG 2.0 LF 147 qni
była Mazda6 Tamura 2007 GG 2.0 LF
Moja Trójeczka BK LF
Lukano napisał(a):Przejechał bym się tym golfem
i tą civiczką też bym nie pogardził
- Od: 15 sty 2009, 19:39
- Posty: 112
- Skąd: SL - Ruda Śląska
- Auto: Chrysler V6
Grafit napisał(a):chętnie bym swojego mx3 zamienił
bluźnisz bracie




- Od: 15 sty 2009, 19:39
- Posty: 112
- Skąd: SL - Ruda Śląska
- Auto: Chrysler V6
Golfem bym nie pogardził.
Bardzo ładnie zrobiony.
Bardzo ładnie zrobiony.
www.gtrproject.pl
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
sewo napisał(a):szyberdach w masce
to samo pomyslałem


- Od: 15 sty 2009, 19:39
- Posty: 112
- Skąd: SL - Ruda Śląska
- Auto: Chrysler V6
Najgorsze jest to że to taki standard. dziennie widuje kilkanaście takich códeniek. I jak tu nie zarzygać kierownicy ? No jak 
- Od: 26 gru 2007, 21:36
- Posty: 526
- Skąd: WROCŁAW
- Auto: Była efka 323F BG B6 J4 , Jest 323F BA Z5 , i FOCUS DWA ZERRRO ;]
Kolejny odcinek z cyklu "Jedyny taki w Polsce"
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C8628005

- Od: 1 maja 2007, 00:19
- Posty: 98
- Skąd: Mstów k.Częstochowy
- Auto: Mx-3 (EC) KL-ZE, Seat Exo 1.8T, VW UP!
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości