Mazda 626 GD coupe 2.2l F2 '89r.
dokładka pod zderzak  
 
			
			
		
 
- Od: 24 cze 2006, 20:21
- Posty: 3953
- Skąd: Brodnica
- Auto: Toyota Yaris Hybrid '19
BratCukierka aha, po kilku miesiącach poszukiwania  
a tak poza tym, to przeprowadziłem czyszczenie przepustnicy (fotki załączę wieczorem) oraz okazało się że filtr powietrza wygląda jakby go ktoś zalał przepalonym olejem i zasypał piachem nie dało się go przedmuchać sprężarką, a nie miałem czym umyć, więc założyłem stary w dużo lepszym stanie (w tygodniu czeka mnie zakup nowego) tylko się zastanawiam "czy nie lepiej zainwestować w jakiś stożek?"
 nie dało się go przedmuchać sprężarką, a nie miałem czym umyć, więc założyłem stary w dużo lepszym stanie (w tygodniu czeka mnie zakup nowego) tylko się zastanawiam "czy nie lepiej zainwestować w jakiś stożek?"
czyszczenie przepustnicy
1. sprawczyni zamieszania
.jpg) 
2. oznaczenie przewodów podciśnieniowych i przygotowanie miejsca pracy
.jpg) 
3. pierwsze spotkanie – nie jest źle
.jpg) 
4. a jednak nie jest za wesoło 
.jpg) 
.jpg) 
5. wygląd po operacji
.jpg) 
.jpg) 
.jpg) 
ogólnie warto 
– dodatkowo korzystając z okazji i miejsca został wtedy także zaślepiony EGR – efekty nie zauważalne gołym okiem
– przeczyszczony został przepływomierz i obudowa filtra powietrza, a także filtr – efekt widziany – poprawa elastyczności
ad. klima – już prawie skompletowałem zestaw i trzeba (wolnym czasem) się zająć go montować.
zmartwiło mnie jeszcze jedno, łącznik elastyczny rury wydechowej po roku eksploatacji się skończył i.... czas się tym zająć.
 i.... czas się tym zająć.
no i na koniec za namową mojej Pani nasmarowałem mechanizm lewarka zmiany biegów 
teraz to można szybko zmieniać biegi
			
			
				a tak poza tym, to przeprowadziłem czyszczenie przepustnicy (fotki załączę wieczorem) oraz okazało się że filtr powietrza wygląda jakby go ktoś zalał przepalonym olejem i zasypał piachem
czyszczenie przepustnicy
1. sprawczyni zamieszania
.jpg) 
2. oznaczenie przewodów podciśnieniowych i przygotowanie miejsca pracy
.jpg) 
3. pierwsze spotkanie – nie jest źle
.jpg) 
4. a jednak nie jest za wesoło
.jpg) 
.jpg) 
5. wygląd po operacji
.jpg) 
.jpg) 
.jpg) 
ogólnie warto
– dodatkowo korzystając z okazji i miejsca został wtedy także zaślepiony EGR – efekty nie zauważalne gołym okiem
– przeczyszczony został przepływomierz i obudowa filtra powietrza, a także filtr – efekt widziany – poprawa elastyczności
ad. klima – już prawie skompletowałem zestaw i trzeba (wolnym czasem) się zająć go montować.
zmartwiło mnie jeszcze jedno, łącznik elastyczny rury wydechowej po roku eksploatacji się skończył
no i na koniec za namową mojej Pani nasmarowałem mechanizm lewarka zmiany biegów
teraz to można szybko zmieniać biegi
Ostatnio edytowano 26 lip 2009, 13:41 przez PLaster, łącznie edytowano 1 raz
					
				
			
		- 
					
						
					
						www.czelej.net
 
- Od: 4 lut 2008, 02:41
- Posty: 2352 (23/37)
- Skąd: Marki k. Warszawy/Podlasie
- Auto: GH '10 L5 125KW
 CR '08 LF 107KW
modzik Ja wsadzałem zwykłe 21W i było bardzo dobrze, tylko wypadałoby podłączyć przez przekaźnik, żeby po zapaleniu w nocy światełm mijania wyłączały się pozycje, bo strasznie biją po oczach ;p
			
			
		
 
- Od: 4 cze 2008, 11:20
- Posty: 755
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GD FE3 89'
W stożek możesz zainwestować polepszy się dźwięk dolotu, jeśli nie zrobisz porządnego CAI to jest szansa że stracisz na operacji. Najgorsze wyjście to chyba sportowa wkładka K&N, nie daje nic. 
			
			Stała pod ścianą prężąc kakao
		Gibsong napisał(a):W stożek możesz zainwestować polepszy się dźwięk dolotu, jeśli nie zrobisz porządnego CAI to jest szansa że stracisz na operacji. Najgorsze wyjście to chyba sportowa wkładka K&N, nie daje nic. usmiech
tak myślę, tylko jak już coś zacznę się produkować/inwestować w stożek to raczej tylko CAI – inaczej to szkoda kasy na filtr.
a jak nie to jakiś seryjny kupię i tyle
a tak z innej beczki – świece: ZFR6A-11 czy ZFR6F-11?
- 
					
						
					
						www.czelej.net
 
- Od: 4 lut 2008, 02:41
- Posty: 2352 (23/37)
- Skąd: Marki k. Warszawy/Podlasie
- Auto: GH '10 L5 125KW
 CR '08 LF 107KW
ha ... i pierwszy profi pomiar G-tech'em, tzn jak się auto odpycha z rozwalonym wydechem i kilkoma innymi brakami oraz m.in. brakiem umiejętności kierowcy wyszedł następująco:
0-60mph = 11.44s
1/4 Mill'i = 18.36s
gdzieś czytałem, że katalogowo (odpowiednio): 10,2s i 16,5s
więc jak na 20-sto letnie auto, dwie osoby na pokładzie i 285kkm na blacie to do przeżycia, ale i do poprawy.
			
			
				0-60mph = 11.44s
1/4 Mill'i = 18.36s
gdzieś czytałem, że katalogowo (odpowiednio): 10,2s i 16,5s
więc jak na 20-sto letnie auto, dwie osoby na pokładzie i 285kkm na blacie to do przeżycia, ale i do poprawy.
Ostatnio edytowano 1 lip 2009, 00:33 przez PLaster, łącznie edytowano 2 razy
					
				
			
		- 
					
						
					
						www.czelej.net
 
- Od: 4 lut 2008, 02:41
- Posty: 2352 (23/37)
- Skąd: Marki k. Warszawy/Podlasie
- Auto: GH '10 L5 125KW
 CR '08 LF 107KW
Gibsong napisał(a):90 kph.
96
Gibsong napisał(a):Chciałbyś usmiech
0-60 mph raczej albo 90 kph.
ale o co Ci chodzi o wielkość literki?
po prostu literówka
Ostatnio edytowano 1 lip 2009, 08:03 przez PLaster, łącznie edytowano 1 raz
					
				
			
		- 
					
						
					
						www.czelej.net
 
- Od: 4 lut 2008, 02:41
- Posty: 2352 (23/37)
- Skąd: Marki k. Warszawy/Podlasie
- Auto: GH '10 L5 125KW
 CR '08 LF 107KW
ot takie małe co nieco  
.jpg)
			
			
		.jpg)
- 
					
						
					
						www.czelej.net
 
- Od: 4 lut 2008, 02:41
- Posty: 2352 (23/37)
- Skąd: Marki k. Warszawy/Podlasie
- Auto: GH '10 L5 125KW
 CR '08 LF 107KW
Oj, dojechała 
			
			
		
Globy napisał(a):Oj, dojechała łoł
ano dojechała
PS. jeszcze dużo pracy przed Tobą
- 
					
						
					
						www.czelej.net
 
- Od: 4 lut 2008, 02:41
- Posty: 2352 (23/37)
- Skąd: Marki k. Warszawy/Podlasie
- Auto: GH '10 L5 125KW
 CR '08 LF 107KW
Wiem, nawet mój Protege, na którego w przeszłości spadł meteoryt, lepiej jeździł  W połowie miesiąca zastanowię się, od czego zacząć. Powodzenia z klimą!
 W połowie miesiąca zastanowię się, od czego zacząć. Powodzenia z klimą!
			
			
		Globy napisał(a):Powodzenia z klimą!
(nie) dzięki
zadbam o auto
- 
					
						
					
						www.czelej.net
 
- Od: 4 lut 2008, 02:41
- Posty: 2352 (23/37)
- Skąd: Marki k. Warszawy/Podlasie
- Auto: GH '10 L5 125KW
 CR '08 LF 107KW
Gibsong napisał(a):Plaster co się stało ze znaczkiem Mazda z grilla ktoś Ci zajumał?
hmmm... szczerze to nawet nie zwróciłem uwagi, ale ... najwyraźniej
[edit]
po oględzinach stwierdzam brak ingerencji osób trzecich w tej nieszczęsnej sytuacji, a dodatkowo to sobie przypominam, że mocowanie tego znaczka kiedyś mnie zastanawiało i budziło obawy i teraz wiem, że były słuszne
hmmm...
- 
					
						
					
						www.czelej.net
 
- Od: 4 lut 2008, 02:41
- Posty: 2352 (23/37)
- Skąd: Marki k. Warszawy/Podlasie
- Auto: GH '10 L5 125KW
 CR '08 LF 107KW
Gibsong napisał(a):Plaster co się stało ze znaczkiem Mazda z grilla ktoś Ci zajumał?
PLaster w temacie Globusa napisał(a):Globy napisał(a):No i ostatni nabytek
no i ładnie
tylko znaczek jeszcze
 
   
   
 
Oczywiście żartuje ale to fajnie wyszło

Siw-y napisał(a):hahaha
Oczywiście żartuje ale to fajnie wyszło łoł
tak wiem
a swoja drogą to się wcześniej zastanawiałem jakby wyglądał grill bez znaczka, a przechodziły mnie myśli by go zdjąć, hmmm... ktoś czyta w moich myślach??
wygląda jak wygląda, ale nie wiem czy będę przekładał ze starego grill'a
wrrr... trochę szkoda, mogłem sam zdjąć
- 
					
						
					
						www.czelej.net
 
- Od: 4 lut 2008, 02:41
- Posty: 2352 (23/37)
- Skąd: Marki k. Warszawy/Podlasie
- Auto: GH '10 L5 125KW
 CR '08 LF 107KW
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


 .:
 .:





